Nee man, ziet er niet uit op dunne polsjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:09 schreef Zapata het volgende:
Grote horloges zijn in.
Dus je kan makkelijk een normaal formaat horloge van 40 of 42 cm diameter hebben.
http://www.ebay.com/sch/i(...)kw=ecodrive&_sacat=0
Tissot.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:49 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik zou wel een horloge willen van een wat bekendere horlogemerk.¤ 300,- kan ik zo opbrengen, maar als ik écht verliefd op een horloge ben, kan ik ook wel naar de ¤ 500,- gaan.
Certina?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Tissot is wel mooi.Zijn er nog meer vergelijkbare (Zwitserse) merken?
Thanks, mooie horloges zie ik!quote:
Hoe groot is jouw horlogekast precies?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef DrMarten het volgende:
Hier ook een dunne pols, ik heb al jaren een tissot. Die hebben nog steeds mooie horloges met een kleiner formaat klok dan al die overdreven grote dingen die in de mode zijn. Prijsklasse is wat dat betreft ook goed.
36mmquote:Op maandag 4 februari 2013 00:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw horlogekast precies?Ik zie er nu een van 38 mm, en dat is de kleinste die ik kan vinden die ook nog een beetje leuk is.
Eentje van behoorlijk wat jaren oud. Geen idee hoe dat ding heet, heb hem al een jaar of 10-12 volgens mij.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef Tikbalang het volgende:
Heb zelf polsen van 16 cm. Laatst kleinste maat seiko kinetic gepast. Echt vlag op modderschip idee gaf dat. Voornamelijk de dikte van het ding die het er shit uit liet zien.
Bedankt allebei!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef eriksd het volgende:
Afmeting an sich zegt overigens ook niet zo heel veel hoor: ook de dikte van de kast is vrij bepalend. Zo heb ik hieronder bijvoorbeeld een 36mm en een 43mm om, wat toch zoals je ziet wel meevalt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De zenith is platter dan de rolex, terwijl het toch een ruime halve centimeter in diameter scheelt.
Mijn advies: ga eens naar de winkel en pas.
Vergeet 'm heel vaak af te doen en ik ben zo'n figuur die makkelijk 2 uur kan douchen, omdat er geen klok in de badkamer hangt.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom wil je ermee douchen? Zoveel moeite is het toch niet om een horloge af te doen?
Nou ja, bedankt voor de moeite.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eentje van behoorlijk wat jaren oud. Geen idee hoe dat ding heet, heb hem al een jaar of 10-12 volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |