Ik een kleine tijd en er zat toen een meisje bij mij in de groep die ik leuk vond en zij mij en toen moest ik tegen haar vechtenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb ook nog bijna 7 jaar aan judo gedaan
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik een kleine tijd en er zat toen een meisje bij mij in de groep die ik leuk vond en zij mij en toen moest ik tegen haar vechten
Toen was ik 10-11 ofzo?
fail xdxdquote:
Faux.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef Faux. het volgende:
Heb ik maar zo weinig in deze reeks gepost?
Je kan je gemiddelde goed ophalen vanavondquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef Faux. het volgende:
jepquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef Faux. het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik een kleine tijd en er zat toen een meisje bij mij in de groep die ik leuk vond en zij mij en toen moest ik tegen haar vechten
Toen was ik 10-11 ofzo?
awh jammerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kan niet meer vinden shit dit zal nu voor altijd in de doofpot blijven
Ja, en haar zus zat ook in de groep maar waren allebei te verlegen enzo dus hebben we alleen beetje gestaan en beetje gepraat enzo vanquote:
Je had m toch echt nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]let jij maar eens op
[..]
niet zeggen tegen die ander he
oke shhhttquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]let jij maar eens op
[..]
niet zeggen tegen die ander he
Het komt wel goed, schatje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef Faux. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |