Ah, rot toch op, sentimentele gedoe allemaal, raakt toch kant nog wal, alsof jij je ei daar nog kwijt kon, als je zo nodig met daan wil zwijmelen kan je dat ook ook gewoon via de mail ofzoquote:Op zondag 3 februari 2013 01:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh daar ben je al te ver voor heen helaas...
Yup, je bent idd van het pad af.. jammerquote:Op zondag 3 februari 2013 01:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, rot toch op, sentimentele gedoe allemaal, raakt toch kant nog wal, alsof jij je ei daar nog kwijt kon, als je zo nodig met daan wil zwijmelen kan je dat ook ook gewoon via de mail ofzo
Niks bijzonders Gher is een beetje emotioneel en dan gaat ie zich afzetten tegen iedereen die dat volgens hem ook zou moeten zijn ........ jankie dat het is.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef Toverheks het volgende:
condolance??? iets ontgaat me waarschijnlijk
Yes, master, i lost my way, sorry master, i will seek for the tao and try to find it again, masterquote:Op zondag 3 februari 2013 01:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, je bent idd van het pad af.. jammer
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks bijzonders Gher is een beetje emotioneel en dan gaat ie zich afzetten tegen iedereen die dat volgens hem ook zou moeten zijn ........ jankie dat het is.
Ja, maar geen aparte, lange moeilijke naamquote:Op zondag 3 februari 2013 01:30 schreef Toverheks het volgende:
misschien bedoelt ze Within Temtation, goeie muziek wereldstem en prachtige jurken
nee, kan deissy wel vervloeken en beheksenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar geen aparte, lange moeilijke naam
Je moet het gewoon los laten, laaaa gaaaaon, Deis ligt al heerlijk te pitten, met een grote glimlach op haar gezicht omdat ze weet dat jij nog verwoed aan het spitten bentquote:Op zondag 3 februari 2013 01:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, kan deissy wel vervloeken en beheksenzit ik dan half 2 in de nacht te zoeken naar een sufio, straks was het een Ufo, zoek ik toch weer verkeerd zal je zien
ja schei er nu echt mee uit, dacht nog aan Kayak maar die heeft ook geen vreemde titelsquote:Op zondag 3 februari 2013 01:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet het gewoon los laten, laaaa gaaaaon, Deis ligt al heerlijk te pitten, met een grote glimlach op haar gezicht omdat ze weet dat jij nog verwoed aan het spitten bent
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja schei er nu echt mee uit, dacht nog aan Kayak maar die heeft ook geen vreemde titels
ja is toch erg, weet normaal veel van muziek en bandsquote:
Ik heb het nog druk morgen, ik ga slapen trust Heksiequote:Op zondag 3 februari 2013 01:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is toch erg, weet normaal veel van muziek en bands
ik ga met je mee slaaplekker Jianquote:Op zondag 3 februari 2013 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nog druk morgen, ik ga slapen trust Heksie
Slijmjurk...quote:Op zondag 3 februari 2013 01:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga met je mee slaaplekker Jian
Wauw, mooi opname!!quote:
Ik heb niet gekliktquote:Op zondag 3 februari 2013 09:58 schreef pullup het volgende:
Voor de stonies van vannacht ook maar een leuk wekmuziekje![]()
Nu woon ik daar ongeveerquote:Op zondag 3 februari 2013 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje hele mooie Tibetaanse pijpjes geïmporteerd, die verkocht ik o.a. aan die zaak, ik weet niet meer hoe die heet, bij de Haarlemmer houttuinen, ik weet niet of je die kent.
denk in het straatje bij de viswinkel daar op de hoek....quote:Op zondag 3 februari 2013 11:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu woon ik daar ongeveermaar ik weet niet precies welke zaak je het hier over hebt
jawel, is prachtig weer om een stukje te fietsenquote:Op zondag 3 februari 2013 11:05 schreef pullup het volgende:
Teveel raadsels zo op de vroege ochtend![]()
Ik ben alweer klaar met coachen en ga eens even op buienradar kijken of het safe is een stuk te gaan wielrennen.
Maar niet te lang zie ik alquote:Op zondag 3 februari 2013 11:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel, is prachtig weer om een stukje te fietsen
oh keek gewoon naar buiten en niet op buienradar, en ik denk dat ik nu weet welke winkel Jian bedoelt aan de Kant van AH stukje terug richting Haarlemmerplein zit zo een zaakje met van die buitenlandse spullen. Zal van de week eens kijken hoe het heet als ik met die kleine op stap ga.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |