Het is een prachtige stad manquote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen... we hebben een Kaasmarkt...
NIemand zegt dat je ze moet aanklikken, als jij naar je eigen hoempapa muziek wil luisteren respecteren wij datquote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kies mijn eigen muziek, en als ik al die YT moet aanklikken heb ik geen leven meer
Dat zie je denk ik niet als je erin opgroeit... voor mij is Amsterdam weer mooier of Rotterdamquote:
Nou dank je welquote:Op zondag 3 februari 2013 00:47 schreef Jian het volgende:
[..]
NIemand zegt dat je ze moet aanklikken, als jij naar je eigen hoempapa muziek wil luisteren respecteren wij dat
Wat nou . Ik meen het, gloeiendequote:
Dat is ook klasse, daar kan niemand tegenopquote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
De YT-jes van Pullup klik ik altijd aan, die zijn bijna altijd beregoed.
Lol, sorry, komt door de maroc .....quote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook klasse, daar kan niemand tegenop
Geeft niet hoorquote:
Dat is toch ook grappig of niet, "klasse daar kan niemand tegenop" waartegen? Youtubjes plaatsen.....quote:
Het is triestquote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is toch ook grappig of niet, "klasse daar kan niemand tegenop" waartegen? Youtubjes plaatsen.....
hquote:
weet ik nog niet, ik hou van aparte dingen, ik hou van creativiteit, ik hou van artistiek bezig zijn, het inspireert me, misschien gebruik ik het of een afgeleide ervan nog wel eens op een website of in een ontwerp van een poster of een hoes, wellicht in een schilderij of een print ...... zal ik nog even doorgaan .... ?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
h
Echt ? en wat moet je ermee? Nee echt wat doe je er verder mee
Nee, het is duidelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
weet ik nog niet, ik hou van aparte dingen, ik hou van creativiteit, ik hou van artistiek bezig zijn, het inspireert me, misschien gebruik ik het of een afgeleide ervan nog wel eens op een website of in een ontwerp van een poster of een hoes, wellicht in een schilderij of een print ...... zal ik nog even doorgaan .... ?
En het herkennen van een zelfingenomen druiloor is zo simpel dan...quote:Op zondag 3 februari 2013 01:08 schreef Jian het volgende:
[..]
weet ik nog niet, ik hou van aparte dingen, ik hou van creativiteit, ik hou van artistiek bezig zijn, het inspireert me, misschien gebruik ik het of een afgeleide ervan nog wel eens op een website of in een ontwerp van een poster of een hoes, wellicht in een schilderij of een print ...... zal ik nog even doorgaan .... ?
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk, .... Hoe is 't? al uitgejankt of ben je nog in de rouwquote:Op zondag 3 februari 2013 01:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het herkennen van een zelfingenomen druiloor is zo simpel dan...![]()
Sorry voor de inmenging, ik kon het even niet laten, ga rustig door met zelfverheerlijking,dan ga ik intussen weer verder met normale menselijke zaken...
Ik denk het niet Heks, ik denk dat het om één woord gaat.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef Toverheks het volgende:
deze krijg ik op google, maar geloof niet dat Deisyy deze bedoelt haha
Nog 3 weken... heb je het condoleance register al getekend lekkertje?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk, .... Hoe is 't? al uitgejankt of ben je nog in de rouw
7lettergrepen en iets met sufio, wordt er sufio vanquote:Op zondag 3 februari 2013 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk het niet Heks, ik denk dat het om één woord gaat.
Hah, is dat er dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog 3 weken... heb je het condoleance register al getekend lekkertje?
Neuhh daar ben je al te ver voor heen helaas...quote:Op zondag 3 februari 2013 01:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, is dat er dan?dan ga ik er nog wel effe wat in knallen, maar verwacht geen vals sentiment hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |