Oh niet danquote:
Nee gek, dit is te leukquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Sorry Pullup, maar als je vannacht niet kan slapen weet je dat je niet de enige bent![]()
7 lettergrepen zijn het Heks, maar dit zegt me ook niets.
Zullen we het nu echt los gaan laten en weer leuke plaatjes van uilen posten, please?
nee leuk is het ook niet, maar nu wil ik het ook weten, Suvio komt me zo bekend voor, maar oke we gaan het over Uilen hebbenquote:
Ik ga voor het antwoord van Jian. Het zijn gewoon Hepie en Hepie en dan ben ik er af.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Sorry Pullup, maar als je vannacht niet kan slapen weet je dat je niet de enige bent![]()
7 lettergrepen zijn het Heks, maar dit zegt me ook niets.
Zullen we het nu echt los gaan laten en weer leuke plaatjes van uilen posten, please?
Een Uyl is ook een uil!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Of haal ik nu twee dingen door elkaar?
Ik ben al jaren niet zo into hits enzo, ik verlies. Daar baal ik vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ligt er natuurlijk niet wakker van, maar ik wel![]()
Uil!
Volgens mij in het Engels en het was in het genre of de tijd van The Nits.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:33 schreef Toverheks het volgende:
Deisyyeven 1 hint, zongen ze in het nederlands of in het engels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |