dat is toch de enige plaat die ze gemaakt hebben .....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
ondertussen ff een heerlijk nummertje van de Nits
Spelletjes zijn leuk, dit niet, dit houdt me wakkerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Spelletjes. Ik haat spelletjes, maar ga je gang
Godverquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spelletjes zijn leuk, dit niet, dit houdt me wakker
En Nescio.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is toch de enige plaat die ze gemaakt hebben .....
Misschien begint T0nja's Tekenshow weer binnenkortquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spelletjes zijn leuk, dit niet, dit houdt me wakker
Ja hè, we zaten weer op 1 lijn, gooeeeeedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is 'm. Dat klinkt inderdaad net als parallellepipedum.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is 'm. Dat klinkt inderdaad net als parallellepipedum.
nee ze hebben veel albums gemaaktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is toch de enige plaat die ze gemaakt hebben .....
Ja, dat lijkt me wel leuk en een stuk beter voor mijn nachtrust, want als ik het niet raad raadt iemand anders het wel, toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Misschien begint T0nja's Tekenshow weer binnenkort
Die hele cd is cool. Dutch mountainsquote:
Het is al geraden Heksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Toverheks het volgende:
Hjuvi, A Rhapsody In Time
lijkt een beetje op suvio, klein beetje maar toch, is het deze Deisyy/?
Oh niet danquote:
Nee gek, dit is te leukquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Sorry Pullup, maar als je vannacht niet kan slapen weet je dat je niet de enige bent![]()
7 lettergrepen zijn het Heks, maar dit zegt me ook niets.
Zullen we het nu echt los gaan laten en weer leuke plaatjes van uilen posten, please?
nee leuk is het ook niet, maar nu wil ik het ook weten, Suvio komt me zo bekend voor, maar oke we gaan het over Uilen hebbenquote:
Ik ga voor het antwoord van Jian. Het zijn gewoon Hepie en Hepie en dan ben ik er af.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Sorry Pullup, maar als je vannacht niet kan slapen weet je dat je niet de enige bent![]()
7 lettergrepen zijn het Heks, maar dit zegt me ook niets.
Zullen we het nu echt los gaan laten en weer leuke plaatjes van uilen posten, please?
Een Uyl is ook een uil!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Of haal ik nu twee dingen door elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |