Mooiste OP ooitquote:
Hij is prima zoquote:
Nou nou, laat het zoals het is over een paar uur is er weer wat anders. Kaal en leeg. Beste OP ooitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Toon, Andre, wat scheelt het?
Wie helpt mij met die OP?
Maak je niet druk Heks, zo heeft iedereen wel iets hoor of juist nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef Toverheks het volgende:
nee Jianvind het niet om te lachen snap er geen ene reet meer van al die woorden blijf googlen, en Deisyy jou woord was wel uitgebreid, romslomp omslachtig. De betekenis dan he
Godverdommequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef BendeBielzen het volgende:
parallellepipedum
ook een mooi woord
ehhhhhh, die moest ik opzoekenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef BendeBielzen het volgende:
parallellepipedum
ook een mooi woord
weet ik ook wel hoor Deisyy maar ondertussen google ik me de kolerequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak je niet druk Heks, zo heeft iedereen wel iets hoor of juist niet
Het slaat nergens op johquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik ook wel hoor Deisyy maar ondertussen google ik me de kolereen dan komen er nog rare woorden tevoorschijn
BQ nr. 2quote:
nee daar kwam ik achter toen ik dat woord peanogwatmussen had gegoogled, dacht nu snap ik er helemaal niks meer vanquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef BendeBielzen het volgende:
parallellepipedum
ook een mooi woord
Dat waren een paar neologismen heksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee daar kwam ik achter toen ik dat woord peanogwatmussen had gegoogled, dacht nu snap ik er helemaal niks meer van
Kijk maar boven jouw post, zelfs Jian moet weleens googlenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik ook wel hoor Deisyy maar ondertussen google ik me de kolereen dan komen er nog rare woorden tevoorschijn
Ja en wij maar googlen. Ja daaaggquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]Wat een woord.
Ooit was er een band met ook zo'n mooie naam voor hun lp, de raderen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |