Zou de NOS dan wel live beelden maken van de junioren en beloften?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoogerheide...daar zijn wel vaker WK's verreden.
Als de NOS consequent is, zullen ze dit niet doen...en terecht.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou de NOS dan wel live beelden maken van de junioren en beloften?
http://nos.nl/video/469465-vos-en-van-der-haar-klaar-voor-wk.htmlquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:49 schreef Pedroso het volgende:
Nys is enorm populair in Amerika volgens de Bie![]()
![]()
Morgen weten ze niet eens meer wat veldrijden is.
Ik zeg beelden maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als de NOS consequent is, zullen ze dit niet doen...en terecht.
Ook geen L1 in Hoogerheidequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als de NOS consequent is, zullen ze dit niet doen...en terecht.
Dat ze dan bezuinigen op het ego van Smeets, daar worden miljoenen ingepompt, is ondertussen meer dan groot genoeg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beelden maken kost geld...als je moet bezuinigen zit dat er niet in.
De UCI moet gewoon als eis voor het organiseren stellen dat alles in beeld wordt gebracht. Simpel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beelden maken kost geld...als je moet bezuinigen zit dat er niet in.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat ze dan bezuinigen op het ego van Smeets, daar worden miljoenen ingepompt, is ondertussen meer dan groot genoeg.
Dan vinden er alleen nog WK's in België plaats.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
De UCI moet gewoon als eis voor het organiseren stellen dat alles in beeld wordt gebracht. Simpel.
Nope, al 15 jaar in geen enkel land een probleem.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan vinden er alleen nog WK's in België plaats.
Ja, want vandaag is ook niet alles in beeld gebracht natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Van der Haar volgend seizoen 1 vd favorieten is zijn ze gewoon live.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:55 schreef Pedroso het volgende:
Laten we eerlijk zijn, veldrijden is in Nederland hooguit een B sport. Dus het zal nooit prioriteit hebben bij de NOS.
Want vandaag bijvoorbeeld hebben we niet alles gezien?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tenzij er tegelijkertijd ook schaatsen is natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Als Van der Haar volgend seizoen 1 vd favorieten is zijn ze gewoon live.
Kijk naar de publieke belangstelling...alleen in België wordt er nog naar deze pseudosport gekeken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nope, al 15 jaar in geen enkel land een probleem.
Van der Haar rijdt niet bij de beloften volgend jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:56 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Als Van der Haar volgend seizoen 1 vd favorieten is zijn ze gewoon live.
Wie heeft het over het veld? De NOS deed even moeilijk over de weg, waar ook al decennia geen enkel land over struikelt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kijk naar de publieke belangstelling...alleen in België wordt er nog naar deze pseudosport gekeken.
Precies, bij de NOS zijn ze duidelijk; jeugdwedstrijden worden niet live uitgezonden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Van der Haar rijdt niet bij de beloften volgend jaar.
NOS zendt geen jeugdwedstrijden live uit. Daar valt wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie heeft het over het veld? De NOS deed even moeilijk over de weg, waar ook al decennia geen enkel land over struikelt.
Inderdaad, dat de UCI niet meer naar Nederland trekt. Tenzij er lokale zenders zijn die wel willen (en op pijnlijke wijze het meteen stukken beter doen).quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS zendt geen jeugdwedstrijden live uit. Daar valt wat voor te zeggen.
Prima, maar laat dan iemand anders het organiseren die dat wel wil doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus ja. Zei ik vorig jaar al: wat mij betreft nooit meer een WK in Nederland.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, dat de UCI niet meer naar Nederland trekt.
Huilie Huiliequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, dat de UCI niet meer naar Nederland trekt. Tenzij er lokale zenders zijn die wel willen (en op pijnlijke wijze het meteen stukken beter doen).
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Prima, maar laat dan iemand anders het organiseren die dat wel wil doen.
Preciesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, dat de UCI niet meer naar Nederland trekt. Tenzij er lokale zenders zijn die wel willen (en op pijnlijke wijze het meteen stukken beter doen).
Och, het is een hoek geluld, dus het begint weer met dequote:
Jij snapt het niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
twitter:lars_boom twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 22:07:23Super knap wat @larsvanderhaar doet in zijn eerste wk bij de profs. 3e gefeliciteerd superrrr!!! EINDBAAS in opkomst!!! reageer retweet
Nope, koste geen cent. Kwestie van werk planning en je vakantie daar omheen bouwen. Maar dat snapt SoK toch niet. Inmiddels weer aan het opwarmen in de Hampton Inn met de airco op full speed heating.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is 'm gegund, al dat geld uitgegeven om dit van dichtbij te mogen meemaken, een absoluut hoogtepunt in het leven van zijn idool.
Met Adrianus van der Poel als steun en toeverlaat (ik wacht de doping controle uitslagen nog even af.)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oh Oh wat zal hij in seizoen 2014/2015 een paar draaien om z'n oren krijgen van Mathieu van der Poel, die overigens in 6:37 vanddag wel weer de snelste ronde van de dag gereden heeft.
twitter:zdenekstybar twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 22:11:43Congratulation to @sven_nys the best CX rider ever. #louisviile2013 reageer retweet
twitter:PhilippeGilbert twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 21:40:16@sven_nys proficiat man!U kun uw eerst ml of liter alcohol deinken na zo een prestatie!Good job BMC with 6th place!#crossworlds#Taramarcaz reageer retweet
Ik vind het bij jou altijd wel haast medelijdenopwekkend hoe je een geintje op de man terug speelt. Maar goed, zal ook wel weer een lulverhaaltje op terugkomen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nope, koste geen cent. Kwestie van werk planning en je vakantie daar omheen bouwen. Maar dat snapt SoK toch niet. Inmiddels weer aan het opwarmen in de Hampton Inn met de airco op full speed heating.
En zo'n opmerking eigenlijk net zo triest als hier te gaan gillen dat het naaldje nog wel uit de arm van Mathieu van de Poel zal steken aangezien zijn vader volgens Peter Winnen uitstekend met een naald overweg kon.quote:En nu ex Rabo - Nys met Leinders als steun en toeverlaat... gewonnen heeft, (ik wacht de doping controle uitslagen nog even af) hoop ik dat hij zijn uitspraken van nog 2 jaar doorgaan ook zal waarmaken. Oh Oh wat zal hij in seizoen 2014/2015 een paar draaien om z'n oren krijgen van Mathieu van der Poel, die overigens in 6:37 vanddag wel weer de snelste ronde van de dag gereden heeft.
Maar goed, forumtokkie, succes op de weg naar huis.quote:En straks gaat Buzz een bar en restaurant opzoeken waar ik geen dronken tokkies uit Baal hoop tegen te komen. Tabé en maandagavond weer EWR-AMS terugvliegen na een dikke maand van huis te zijn geweest.
Geef mijn felicitaties aan Sven, als je hem tegenkomt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nope, koste geen cent. Kwestie van werk planning en je vakantie daar omheen bouwen. Maar dat snapt SoK toch niet. Inmiddels weer aan het opwarmen in de Hampton Inn met de airco op full speed heating.
En nu ex Rabo - Nys met Leinders als steun en toeverlaat... gewonnen heeft, (ik wacht de doping controle uitslagen nog even af) hoop ik dat hij zijn uitspraken van nog 2 jaar doorgaan ook zal waarmaken. Oh Oh wat zal hij in seizoen 2014/2015 een paar draaien om z'n oren krijgen van Mathieu van der Poel, die overigens in 6:37 vanddag wel weer de snelste ronde van de dag gereden heeft.
En straks gaat Buzz een bar en restaurant opzoeken waar ik geen dronken tokkies uit Baal hoop tegen te komen. Tabé en maandagavond weer EWR-AMS terugvliegen na een dikke maand van huis te zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |