Nee, was veel te druk met ouwehoeren en bier drinken met een vriend die ik al heel lang niet gezien had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, was veel te druk met ouwehoeren en bier drinken met een vriend die ik al heel lang niet gezien had.
Hoewel ik wel bijna gezoend werd vanwege m'n Lowlands shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte ruiter FTW
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Vreemd genoeg is die kans later op de avond wel ietsjes groter heb ik gemerktquote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef barocci het volgende:
[..]
Inderdaad, en als je vrouwen al overspoelt worden met speed en battledates dan zullen ze er zelf ook nauwelijks een starten. Dus wachten hierop heeft als man geen enkele zin.
Er komt er ongeveer 1 per 15 a 30 minuten langs in mijn leeftijdscategorie (mid 30er), dus dat valt nog mee. De 3 matches waar ik mee gechat heb waren allen speeddates die bleven hangen. Eentje gedate, eentje wilde daten, maar krabbelde terug (lees: ze werd door nog een aantal heren overspoeld en gaat nu waarschijnlijk heel kritisch keuzes maken hehe) en een 3e is echt superknap, maar denk dat we niet genoeg matchen. Ze vroeg wel heel veel door. Kon merken dat ze echt als rasechte dame van mid30 haar kinderrijke toekomst aan het berekenen is.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef barocci het volgende:
[..]
Inderdaad, en als je vrouwen al overspoelt worden met speed en battledates dan zullen ze er zelf ook nauwelijks een starten. Dus wachten hierop heeft als man geen enkele zin.
Ook zonderquote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er komt er ongeveer 1 per 15 a 30 minuten langs in mijn leeftijdscategorie (mid 30er), dus dat valt nog mee. De 3 matches waar ik mee gechat heb waren allen speeddates die bleven hangen. Eentje gedate, eentje wilde daten, maar krabbelde terug (lees: ze werd door nog een aantal heren overspoeld en gaat nu waarschijnlijk heel kritisch keuzes maken hehe) en een 3e is echt superknap, maar denk dat we niet genoeg matchen. Ze vroeg wel heel veel door. Kon merken dat ze echt als rasechte dame van mid30 haar kinderrijke toekomst aan het berekenen is.
Het belangrijkste daarbij is dat je als man:
- samengewoond moet hebben (anders ben je risicofactor)
- verder niet te veel rugzakjes vol exen enzo
- absoluut op zoek bent naar een serieuze relatie
- communicatief en sociaal bent (ze moet je aan haar omgeving kunnen tonen)
Soms heel irritant, al is het heel begrijpelijk met rammelende eierstokken.
ha! Aan dat lijstje te zien ga ik echt heel blij zijn als ik over 10 jaar nog vrijgezel ben!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er komt er ongeveer 1 per 15 a 30 minuten langs in mijn leeftijdscategorie (mid 30er), dus dat valt nog mee. De 3 matches waar ik mee gechat heb waren allen speeddates die bleven hangen. Eentje gedate, eentje wilde daten, maar krabbelde terug (lees: ze werd door nog een aantal heren overspoeld en gaat nu waarschijnlijk heel kritisch keuzes maken hehe) en een 3e is echt superknap, maar denk dat we niet genoeg matchen. Ze vroeg wel heel veel door. Kon merken dat ze echt als rasechte dame van mid30 haar kinderrijke toekomst aan het berekenen is.
Het belangrijkste daarbij is dat je als man:
- samengewoond moet hebben (anders ben je risicofactor)
- verder niet te veel rugzakjes vol exen enzo
- absoluut op zoek bent naar een serieuze relatie
- communicatief en sociaal bent (ze moet je aan haar omgeving kunnen tonen)
Soms heel irritant, al is het heel begrijpelijk met rammelende eierstokken.
Ja, dat ligt waarschijnlijk aan jou. Ik doe niet aan complimentjes en toch blijven ze hangen. Je zit er toch niet om onzekere mutsen bevestiging te geven?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef geenvetzak het volgende:
ligt het aan mij of haken vrouwen af als je ze niet gelijk een paar complimentjes toespeelt?
Heb liever een iets langer gesprek dan dat ik je de hemel in ga prijzen en er dan achter kom dat je een vreselijk mens bent!
Juist niet, i'd say.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:49 schreef geenvetzak het volgende:
Ik ben niet bepaald sociaal sterk aangelegd, maar je wordt wel mooi keihard afgerekend als je niet als een typische man reageert
Jij wil toch ook liever een dame die duidelijk is dat ze je ziet zitten? Heeft niets met mannelijke dominantie te maken hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:53 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik bedoel zeg maar de "als ik iets zie dat ik wil, dan neem ik het" mentaliteit...
Oeiquote:Op maandag 4 februari 2013 23:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ontopic: laatste date was zó gezellig dat ik bijna tot de verleiding kwam om met anderen te flirten
Zo erg ja? Was toch al de 3e keer dat je'm zag? Of was dat weer een ander?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jij wil toch ook liever een dame die duidelijk is dat ze je ziet zitten? Heeft niets met mannelijke dominantie te maken hoor.
"Of eh, ja ik denk dat ik je wel een beetje leuk vind ofzo, dus misschien kunnen we een keertje afspreken als ik niets te doen heb oid?" Niet echt enthousiast makend toch?
Ontopic: laatste date was zó gezellig dat ik bijna tot de verleiding kwam om met anderen te flirten
Derde date ja! Denk dat we beiden wat ongemakkelijk waren, pas op het eind van de avond (na wat drankjes) werd het weer echt gezellig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo erg ja? Was toch al de 3e keer dat je'm zag? Of was dat weer een ander?
Tja, past niet bij mij I guess.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jij wil toch ook liever een dame die duidelijk is dat ze je ziet zitten? Heeft niets met mannelijke dominantie te maken hoor.
"Of eh, ja ik denk dat ik je wel een beetje leuk vind ofzo, dus misschien kunnen we een keertje afspreken als ik niets te doen heb oid?" Niet echt enthousiast makend toch?
Tja vroeg of laat gaan er toch bepaalde verwachtingen meespelen. Die ene keer dat ik een 2e date had was het ook wat ongemakkelijk. Ook een te chique tent uitgekozen om te eten eigenlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:02 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Derde date ja! Denk dat we beiden wat ongemakkelijk waren, pas op het eind van de avond (na wat drankjes) werd het weer echt gezellig.
Vorder jij ondertussen al een beetje?
Als het een te-chique tentje is heb je juist een gespreksonderwerp om wat flauwe grappen over te maken, toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja vroeg of laat gaan er toch bepaalde verwachtingen meespelen. Die ene keer dat ik een 2e date had was het ook wat ongemakkelijk. Ook een te chique tent uitgekozen om te eten eigenlijk![]()
Tja dat was niet voldoende...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:12 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Als het een te-chique tentje is heb je juist een gespreksonderwerp om wat flauwe grappen over te maken, toch?
Maar je hebt toch wat met Dizorn?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:02 schreef Perzephone het volgende:
Derde date ja! Denk dat we beiden wat ongemakkelijk waren, pas op het eind van de avond (na wat drankjes) werd het weer echt gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |