En waar zaten de leukste dates?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb via Femfusion, RP, Lexa, Girlsdating, OkCupid en Expreszo gedate.
Is een date leuk of succesvol als er een relatie uit ontstaat dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Nergens, anders had ik nu al een relatie gehad. Femfusion is niet meer wat het vroeger was. Ik denk dat RP nog het beste bij mij past, maar daar is het aanbod weer niet zo groot. Contigocontact heb je ook nog (en ik bedenk me net dat die site nog mist in het lijstje hierboven
), maar daar zitten tegenwoordig vooral duffe vijftigers.
Ja, daar heb je een puntquote:Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is een date leuk of succesvol als er een relatie uit ontstaat dan?
Het zegt me allemaal niet zoveel natuurlijk maar kan me indenken dat je niet op een vijftiger zit te wachten
Klik als in chemie bedoel je? Omdat het verder zo'n leuke date was.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt.
Ik heb via RP vorig jaar een hele leuke date gehad met een hele leuke dame, maar ja, de klik ontbrak van beide kanten (zag echter wel dat ze nog op RP staat, dus ff berichtje gestuurd, want wil nog wel even een keer een drankje met haar doen om samen ons treurige single leven te beklagen). Kreeg wel de indruk dat op Contigo vaker de wanhopige types zitten. Vrouwen die duidelijk niet aan je zoekprofiel voldoen (bijv 10 jaar te oud zijn en dan zeggen dat leeftijd maar een getal is ofzo). Zo'n pot hoop ik nooit te worden, dan maar levenslang single hoor
.
Dus een date kan best leuk zijn als het daarbij blijft, maar het zou het leukst zijn als er iets uit ontstaat. Dat is tot nu toe nog maar twee keer gebeurd.
Mja, criteria, criteria... het gaat natuurlijk om een bepaald gevoel dat je bij iemand krijgt. Als dat goed is, dan werp je je criteria wel overboord (ik iig wel).quote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klik als in chemie bedoel je? Omdat het verder zo'n leuke date was.
Ach wie weet vind je al treurend elkaar alsnog
Op zich zou je het ook zo kunnen zien dat het ál twee keer is gebeurd. Je ziet en leest hier vaak genoeg anders en kan uit persoonlijke ervaring ook zeggen dat het vaker niet dan wel raak isIs ook maar zo'n kleine kans, zie het niet te zwaar. Of misschien iets minder strenge criteria, maar dat is natuurlijk aan jezelf.
Jammer joh!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Update: mijn (2e) date van afgelopen zaterdag krijgt geen vervolg. Ze vond het erg gezellig, maar het vonkje dat de eerste keer ontbrak voelde ze ook nu niet. Jammer, maar helaas. Hoewel ik na de 1e date ook wel twijfelde, vond de tweede een stuk gezelliger.
Paiq ga ik denk ik mee stoppen. Misschien e-matching weer es proberen, kijken wat daar tegenwoordig zoal opstaat.
Jammer, maar ja, als je eerlijk bent tegen elkaar scheelt dat al een hoopquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Update: mijn (2e) date van afgelopen zaterdag krijgt geen vervolg. Ze vond het erg gezellig, maar het vonkje dat de eerste keer ontbrak voelde ze ook nu niet. Jammer, maar helaas. Hoewel ik na de 1e date ook wel twijfelde, vond de tweede een stuk gezelliger.
Paiq ga ik denk ik mee stoppen. Misschien e-matching weer es proberen, kijken wat daar tegenwoordig zoal opstaat.
Juist!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer, maar ja, als je eerlijk bent tegen elkaar scheelt dat al een hoop
Op naar de volgende
Verwijder und next!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Luxuria het volgende:
Oke, ik heb net een speeddate geaccepteerd en dat gesprek ging zo (ongeveer):
Ik: hee
Hij: hallo
Ik: leuk weekend gehad?
Hij: goed mei ()
Ik: nog wat leuks gedaan?
Hij: nee
Waarom start je dan een speeddate als je toch niks te melden hebt
Da's wel heel sneu idd, al krijg ik 9 van de 10 keer als ik op 'Speeddate' klik de volgende melding:quote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Luxuria het volgende:
Oke, ik heb net een speeddate geaccepteerd en dat gesprek ging zo (ongeveer):
Ik: hee
Hij: hallo
Ik: leuk weekend gehad?
Hij: goed mei ()
Ik: nog wat leuks gedaan?
Hij: nee
Waarom start je dan een speeddate als je toch niks te melden hebt
quote:Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
Volgens mij hebben alleen mannen daar last vanquote:Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef Taneli het volgende:
[..]
Da's wel heel sneu idd, al krijg ik 9 van de 10 keer als ik op 'Speeddate' klik de volgende melding:
[..]
Ik weet het haast wel zeker, want één van m'n contacten die ik gisteren sprak was continu aan het speed- en battledaten, en toen ik aangaf dat er 9 van de 10 keer niets uitkomt bij mij was ze stomverbaasdquote:Op maandag 4 februari 2013 22:34 schreef barocci het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen mannen daar last van![]()
Het is nu eenmaal een worstenbedoeling op datingsites
Inderdaad, en als je vrouwen al overspoelt worden met speed en battledates dan zullen ze er zelf ook nauwelijks een starten. Dus wachten hierop heeft als man geen enkele zin.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef Taneli het volgende:
[..]
Ik weet het haast wel zeker, want één van m'n contacten die ik gisteren sprak was continu aan het speed- en battledaten, en toen ik aangaf dat er 9 van de 10 keer niets uitkomt bij mij was ze stomverbaasd
Ik heb er inderdaad nog nooit zelf een gestart.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef barocci het volgende:
[..]
Inderdaad, en als je vrouwen al overspoelt worden met speed en battledates dan zullen ze er zelf ook nauwelijks een starten. Dus wachten hierop heeft als man geen enkele zin.
Ik wel. Ooit. Niks voor mijquote:Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad nog nooit zelf een gestart.
Jij moet gewoon de stad inquote:
Vrijdagavond paar uur in de Zèta en 't Paardcafé geweestquote:Op maandag 4 februari 2013 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij moet gewoon de stad inloopt genoeg rond
En nog wat gescoordquote:Op maandag 4 februari 2013 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrijdagavond paar uur in de Zèta en 't Paardcafé geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |