Ik zie bij de mannen in mijn leeftijdscategorie die niet in de categorie te-bang-om-een-vrouw-aan-te-spreken-ik-bewonder-haar-wel-van-ver vallen, die nog nooit hebben samengewoond echt een bizar hoog flierefluiter gehaltequote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik blijf het een storende redenering vinden dat er per se iets mis met je moet zijn als je op een bepaalde leeftijd nog nooit een relatie hebt gehad.
Snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zie bij de mannen in mijn leeftijdscategorie die niet in de categorie te-bang-om-een-vrouw-aan-te-spreken-ik-bewonder-haar-wel-van-ver vallen, die nog nooit hebben samengewoond echt een bizar hoog flierefluiter gehalte
En daar is imo niks mis mee, more power to them, alleen niet wat ik zoek.
In de op staat een hele lijstquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:45 schreef outcast_within het volgende:
Dus
Badoo
Paiq.
Kan nog wel een site bij. Welke?
Datingsitesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:45 schreef outcast_within het volgende:
Dus
Badoo
Paiq.
Kan nog wel een site bij. Welke?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik blijf het een storende redenering vinden dat er per se iets mis met je moet zijn als je op een bepaalde leeftijd nog nooit een relatie hebt gehad.
Wat zij zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon ook op hun 30ste nog nooit iemand tegen gekomen, misschien om verschillende redenen:
- Niet de juiste personen ontmoet in hun leven
- Niet toe aan iets serieus
etc. etc.
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zie bij de mannen in mijn leeftijdscategorie die niet in de categorie te-bang-om-een-vrouw-aan-te-spreken-ik-bewonder-haar-wel-van-ver vallen, die nog nooit hebben samengewoond echt een bizar hoog flierefluiter gehalte
En daar is imo niks mis mee, more power to them, alleen niet wat ik zoek.
Mijnes driequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn langste "relatie" is 4 maanden
Ik raad het je afquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijnes drie. Met een man
. Misschien moet ik dat toch weer eens proberen dan
![]()
.
Mijne 2 jaar 3 maandenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn langste "relatie" is 4 maanden
2 van pak em beet een maandje of 6...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
hoeveel echte successen, relaties etc hebben mensen via datingsites verworven?
I beg to differquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik raad het je afVrouwen zijn veeeeeeeeeeeeeeel leuker
Via datingsites heb ik met zes vrouwen dates gehad, waarvan met 2 meerdere datesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
hoeveel echte successen, relaties etc hebben mensen via datingsites verworven?
Ik heb nu contact met een biseksuele, is dat nog een beetje aan te raden? Aangezien jij die vast vaker tegen komtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I beg to differ. Vrouwen zijn sexy, maar mannen zijn veel makkelijker in de omgang.
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef Silenus het volgende:
'echte successen, relaties etc'. Vage omschrijving.
De langste 'flings' die ik via een datingsite heb gehad duurden 5/6 maanden ongeveer. Verder natuurlijk veel mooie verhalen, anekdotes enz waar ik veel van geleerd heb.
Ok, tof.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Via datingsites heb ik met zes vrouwen dates gehad, waarvan met 2 meerdere dates.
Maar een goede vriend van me heeft zijn huidige vriendin via een datingsite leren kennen en die zijn nu ook al iets van 6 jaar of langer samen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I beg to differ. Vrouwen zijn sexy, maar mannen zijn veel makkelijker in de omgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |