Nja is alweer bijna een jaar geleden nu.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Mja dan houd het wel op inderdaad. Better luck next time.
In tussentijd nog wel dates gehad? Of loopt het niet zo storm op de datingsites? :/quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja is alweer bijna een jaar geleden nu.
Zolang dat bij allen duidelijk is, snap ik wederom het probleem niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wat met Dizorn?
Date je nu louter voor de "leuk"? En is dat wel eerlijk dan ten opzichte van de personen die je date?
Ik zeg ook niet dat er een probleem is, ik volg het alleen niet zo. Geen idee wat de achterliggende gedachtes e.d. zijn verder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:21 schreef Perzephone het volgende:
Zolang dat bij allen duidelijk is, snap ik wederom het probleem niet.
Klein poosje daarna nog met iemand gedate, maar denk dat die het puur als vriendschappelijk zag. Na de 2e date eigenlijk geen contact meer mee gehad. Stom, want het was wel gezellig enzo....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:19 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
In tussentijd nog wel dates gehad? Of loopt het niet zo storm op de datingsites? :/
Oh dacht dat je het eerder al eens vroeg, dan was dat iemand anders.. Excusesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er een probleem is, ik volg het alleen niet zo. Geen idee wat de achetrliggende gedachtes e.d. zijn verder.
Tering, hopelijk houdt ze van anale seks, want dan verwacht je als man ook wel wat terugquote:Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Er komt er ongeveer 1 per 15 a 30 minuten langs in mijn leeftijdscategorie (mid 30er), dus dat valt nog mee. De 3 matches waar ik mee gechat heb waren allen speeddates die bleven hangen. Eentje gedate, eentje wilde daten, maar krabbelde terug (lees: ze werd door nog een aantal heren overspoeld en gaat nu waarschijnlijk heel kritisch keuzes maken hehe) en een 3e is echt superknap, maar denk dat we niet genoeg matchen. Ze vroeg wel heel veel door. Kon merken dat ze echt als rasechte dame van mid30 haar kinderrijke toekomst aan het berekenen is.
Het belangrijkste daarbij is dat je als man:
- samengewoond moet hebben (anders ben je risicofactor)
- verder niet te veel rugzakjes vol exen enzo
- absoluut op zoek bent naar een serieuze relatie
- communicatief en sociaal bent (ze moet je aan haar omgeving kunnen tonen)
Soms heel irritant, al is het heel begrijpelijk met rammelende eierstokken.
ging ze niet met ook_gek daten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo erg ja? Was toch al de 3e keer dat je'm zag? Of was dat weer een ander?
Ah joh, de SC haat is een beetje willekeurig soms. Vooral als mensen die een mod bedanken voor het weghalen van SC zelf keihard zitten te SC'en, beetje apartquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:58 schreef Techno het volgende:
WTF, motorbloempje, ik had je hoger zitten dan dat. Maar goed, verwijder maar weer, held! Weet ik gelijk weer waarom ik nog amper op Fok post.
Laat je vooral niet afschrikken door mensen die niet zo snel reageren, wat bot zijn met je verwijderen, etc. Hoort allemaal bij internetdaten. Je hebt wel wat klachten gelezen, ze kloppen allemaal voor een bepaald deel. Maar als je erin gaat met het idee van "goh leuk, beetje kletsen, misschien een keer een leuk meisje ontmoeten" gaat het vast goedkomenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:30 schreef Mascleta het volgende:
Dit topic zojuist eens doorgelezen. Heeft me nieuwsgierig gemaakt. Nog nooit lid geweest van een datingssite en gedate met een onbekende.
Morgen eens een profiel aanmaken op Paiq,
Achja. volgens die (/zijn) logica ligt ze binnenkort kronkelend op de vloer te wachten tot iemand haar zaad wil inspuiten. Maken sommige mensen ook eens een keer kans op the fanny.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:26 schreef yurian het volgende:
[..]
Tering, hopelijk houdt ze van anale seks, want dan verwacht je als man ook wel wat terug
Al hele rare verwachtingen?quote:Het belangrijkste daarbij is dat je als man:
- samengewoond moet hebben (anders ben je risicofactor)
- verder niet te veel rugzakjes vol exen enzo
- absoluut op zoek bent naar een serieuze relatie
- communicatief en sociaal bent (ze moet je aan haar omgeving kunnen tonen)
Lijkt me meer een bewijs van dat het niet gelukt is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat je het kunt, ofzo?
Nou ja ik ben 30somethin' inmiddels en ik val doorgaans op mannen die net een tikje ouder zijn, dus als ze op die leeftijd nog nooit een relatie, in de vorm die ik uiteindelijk zou willen, hebben gehad, dan zal daar vast een reden voor zijn.quote:
dat ze jou nog niet hebben ontmoet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja ik ben 30somethin' inmiddels en ik val doorgaans op mannen die net een tikje ouder zijn, dus als ze op die leeftijd nog nooit een relatie, in de vorm die ik uiteindelijk zou willen, hebben gehad, dan zal daar vast een reden voor zijn.
Goed punt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat ze jou nog niet hebben ontmoet.
Op sommige dagen kan ik me niet voorstellen dat ik ooit weer zou willen samenwonen met iemand, maar diep van binnen zou ik niets liever willen dan weer iemand tegenkomen met wie je het ineens wel wil en dat alle bezwaren, toch grotendeels gebaseerd op resultaten uit het verleden, ineens heel overkomelijk lijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja die beredenering kan ik enigszins begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |