Lapdance is een deal.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, waarom niet hoef me niet eens zorgen te maken om mijn moves ik dans je eruit, al moet het met een lapdance voor pizzapep zijn neus ik maak me geen zorgen..
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben ook zwart van binnen
roken -> zwarte longen -> bier drinken
ik wil alleen bij AJ vrijwilliger zijn, dientje mag iemand anders zoeken, heb gehoord dat hamerhaiitje potentieel is xdxd sanp je hem hahahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lapdance is een deal.
Jij eerst.
gaygay, schatjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
supersof is een echte bazin
daarom voor haar niks met een verkrachtende negerin
en zeg ik niks over haar onderkin
want ze is een super toffe meid
die later heel veel bereikt
Niet voordat jij een pasje hebt gezet..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lapdance is een deal.
Jij eerst.
ik zo ook.quote:
Het is friet, jij geke grietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
gaygay, schatje
eet je morgen met mij een patatje
ik heb trouwens geen onderkin
ik weet niet hoe je dat verzin-
tis maar goed dat jij het zei
want anders was ik niet zo blij
Welke ga jij kijken?quote:
Weet ik nog nietquote:
Sorry, ik ga mijn knuffelkonijn al een lapdance geven.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik wil alleen bij AJ vrijwilliger zijn, dientje mag iemand anders zoeken, heb gehoord dat hamerhaiitje potentieel is xdxd sanp je hem hahahaha
echt nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het is friet, jij geke griet
hopelijk staan we nu kiet
Dear Johnquote:
nee schatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
echt niet
het is patat
jij met die wrat
Wij zijn heul niet jelly op jouw konijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik ga mijn knuffelkonijn al een lapdance geven.
Die kijk je elke weekquote:
op DVD1 of DVD2quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
op welke zenders zijn die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |