Ook als iemand 20 seconden voorsprong heeft maar door mechanische pech het niet haalt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ook met pech is het altijd terecht.
Ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook als iemand 20 seconden voorsprong heeft maar door mechanische pech het niet haalt?
Even dat topic opsnorren...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Als van de Haar nu nog wint bij de mannen eet ik een stuk uit de vloer op
Die had Teunissen terug moet halen voor Bosmans.quote:
Zou echt genieten zijn zegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Hoezo?quote:
Hollands bloed heeft die of nie? Daar heb je het al.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Wombcat het volgende:
Ah, het is de schuld van Wout van Aert.
Check.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:28 schreef Coos het volgende:
Maar even eten maken en dan de profs.
Even voor de zekerheid, 20.30 toch?
Gaat niet gebeuren maar voor de zekerheid even quoten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Had diegene maar beter materiaal moeten hebben.quote:
SPT / Hoeden opetenquote:
Parket of tapijt ? Parket kauwt niet makkelijk, wel even door de blender halen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Dan zijn er morgen een miljoen Belgen minder.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Dus ook nog geen mogelijkheid voor jou om er over te huilen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog geen frusti-opmerking van Karl.
Na 3x goud weet hij inmiddels zijn plaats.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Karl is vaak groot Nederland-liefhebber, alleen de NOS mag ie niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Quick-Stepvloertje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Parket of tapijt ? Parket kauwt niet makkelijk, wel even door de blender halen.
ze maakte zich net al zorgen voor de laatste wedstrijdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:37 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Komt nog wel wat bij zo te zien:
[ afbeelding ]
Ik kijk al uit naar de commentaren van Renaatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze maakte zich net al zorgen voor de laatste wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |