Die had toch een feestje ergens? Ik zag een foto langs komen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Probleempje met Fok, hij laat je oude quotes steeds staan, zal morgen wel opgelost zijn, Gert werkt desnoods de hele nacht door
Weet ik veel, ik zie net nog een post van 'm, misschien is er geen klote aan en dat ie op de wc op z'n smarphone zit te fokken, kan ook hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had toch een feestje ergens? Ik zag een foto langs komen.
Ik glee juist uit over het slijmspoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij mij plakt juist alles van al die zoetigheid ........ getver!
Ik loop een dag achter denk ik. Wat doet die guillotine in de OP? Ik vond de uilen leuker.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zie net nog een post van 'm, misschien is er geen klote aan en dat ie op de wc op z'n smarphone zit te fokken, kan ook hoor.
Héé Deis. Gaan we pleonasmussen of zoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik glee juist uit over het slijmspoor
Mag ik je dan ook aanraken?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé Deis. Gaan we pleonasmussen of zo
Nou ik hou er niet zo van, maar een hug is welkom na al die jarenquote:
Het zal tijd wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik hou er niet zo van, maar een hug is welkom na al die jaren
O...quote:
Moet het dan niet pleonasmutsen zijn?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat moet bij pleonasmussen. Had ik al verteld dat PB groot fan is van pleonasmussen .....
En daar heb ik geen behoefte aan. Ik ga wel op brei lesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef Toverheks het volgende:
zie je nu wel, na mijn post wil straks iedereen haar aanraken
kom je gsjellig, dan leer ik je breienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
En daar heb ik geen behoefte aan. Ik ga wel op brei les
Ach flikker toch op troelaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
Hoi Gert, waarom wis je mijn posts ? Laat me dan in ieder geval weten wat ik fout deed
Ik snapquote:
Jij bent niet vies van pleonasmussen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet wat je nu zegt Deis ........, mag ik trouwens kijken
Zand erover.quote:
Dat moet je PB maar even vragen als je haar aan het pleonasmutsen bent.quote:
Eten die ook vetbollenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van pleonasmussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |