Nee,hoor ik neuk niet met manwijven itt tot jouquote:
Happen naar peijnenburg met je vriendjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Je moet een speeltuin in je eigen tuin zetten en wachten tot kinderen daarin gaan spelen, dan kunnen die moeders je niets maken. Hang ook snoepjes in de tuin.
Behalve als ze Leo Veensma heten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Happen naar peijnenburg met je vriendjes.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft zeg.quote:
Draag je geen hipsterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
knikkers sijn so stringetje boven je broek
manwijvenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Nee,hoor ik neuk niet met manwijven itt tot jou![]()
Laat jij je maar verleiden tot de duivel.Niet gaan janken he als je in je graf ligtquote:
Wat heeft de ns ermee te maken? Wil hij treintje met ze spelen of zo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:17 schreef Zorroo het volgende:
*Loopt naar het politiebureau
Ik wil graag aangifte doen, mijn buurman probeert mijn kinderen van 4 jaar bij zich te laten komen. Ik wil dat u ns gaat kijken. Want hij houd op een rare manier van kinderen. Ik vrees dat hij een pedofiel is.
Gr gr
Je buurvrouw
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat heeft de ns ermee te maken? Wil hij treintje met ze spelen of zo?
quote:
Duidelijker zo?quote:Ik wil dat u ns gaat kijken.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat heeft de ns ermee te maken? Wil hij treintje met ze spelen of zo?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och dat moet eens zijn. Taalnazi![]()
[..]
Duidelijker zo?
Maar dat zijn bijna allemaal meisjes. Vind ts niets aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Happen naar peijnenburg met je vriendjes.
[ afbeelding ]
Nesrin, stijl en klassequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nee zeg. Bodystocking. Dan heb je stijl en klasse volgens Nesrin.
awwquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:36 schreef Nikonlover het volgende:
Dit topic doet me aan dit filmpje denken:
ik zou er zeker mee iets doen jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als ik dat leuk vond?
Oke.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:46 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik zou er zeker mee iets doen ja
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Oke.
Wat voor kont heb je trouwens?
You wish.quote:
nee ik zou echt noooooit zo'n kont willen geloof mequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
You wish.
Jij was toch diegene die foto's van chinese meisjes deed posten omdat je die wat ik poste lelijk vond?
Niet negerinnenkonten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:03 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
nee ik zou echt noooooit zo'n kont willen geloof me![]()
klopt en jij was toch diegene die op negerinnenkonten viel?
Ik vind hem wel goedquote:
ok en al gevonden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet negerinnenkonten.
Lekker rond kontje.
Geen anorexiakont.
Ik heb al best een aantal kontjes mogen aanschouwen in mijn bed en ze hadden allemaal een mooie ass.quote:
zoiets?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet negerinnenkonten.
Lekker rond kontje.
Geen anorexiakont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |