quote:Duidelijk, thnx
Op dinsdag 03 september 2002 13:16 schreef De_Schaduw het volgende:Ze probeerden het ook geloofwaardig te maken door een personage te laten zeggen dat ie naar z'n auto gaat, er reclame in te gooien, en na de raclame terug te komen met een personage in de auto. Dus terwijl er reclames bezig waren liep ie naar de auto
Dat wordt er met real-time bedoeld
quote:Er staat helemaal niks, jankerd.
Op dinsdag 03 september 2002 13:41 schreef De_Schaduw het volgende:
Breuls!1 edit is niet genoeg, staan nog wat dingen
![]()
Die splitscreen camera views zijn ook wel leuk.
24 weken is wel erg lang, begint de zomer al bijna weer!
quote:Ja, ik vind de stukken aan de zijkanten ook niet zo mooi. Op de BBC was het de laatste weken ook niet meer breedbeeld in veel plaatsen in Nederland omdat ze het nu digitaal doorgeven. Daar had ik er geen last van.
Op dinsdag 03 september 2002 20:45 schreef WorstKaas het volgende:
Leuk beginnetje.
Jammer dat het niet in breedbeeld wordt uitgezonden. Het lijkt erop alsof ze gewoon weer stukken eraf geknipt hebben aan de zijkant.
quote:Welkom bij Yorin.
Op dinsdag 03 september 2002 20:45 schreef De_Schaduw het volgende:
Ai, ze zenden de serie uit in 4:3, jammer
En de reclame-break vond ik zelf ook niet echt lekker gedaan
Klote logo, klote commercials, klote 4:3, klote mededeling "zaterdag 21.00 austin powers"....
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 21:09 schreef WorstKaas het volgende:
Die zogenaamde Duitse fotograaf
quote:Beetje maf die klokken zo tussendoor terwijl er dan geen reclame komt. De BBC haalde tenminste die 1e reclameklok nog weg.
Op dinsdag 03 september 2002 21:09 schreef calvobbes het volgende:
Nou dat wordt sparen voor de DVDKlote logo, klote commercials, klote 4:3, klote mededeling "zaterdag 21.00 austin powers"....
quote:Zo hey, herkende jij Kiefer Sutherland wel uit één hele film? Jij bent nogal een filmkenner!
Op dinsdag 03 september 2002 21:15 schreef STING het volgende:
De hoofdpersoon Kiefer Sutherland herkende ik al gelijk uit A Few Good Men, daar speelt hij Lieutenant Jonathan James Kendrick.
quote:Omdat hij geen Duits accent heeft! Meer dus een oostblok accent.
Op dinsdag 03 september 2002 21:14 schreef Gellarboy het volgende:[..]
.
Het is een Duitse fotograaf. Wat is daar zogenaamd aan?
quote:Daar gaat m'n trots.
Op dinsdag 03 september 2002 21:16 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Zo hey, herkende jij Kiefer Sutherland wel uit één hele film? Jij bent nogal een filmkenner!
.
quote:In de USA heb je nu eenmaal veel meer reclameblokken, wees blij dat ze niet tegelijk lopen!
Op dinsdag 03 september 2002 21:16 schreef RoK het volgende:
He he he, stelletje tv-puristen. Kwalijker dan al het genoemde vind ik dat de reclame niet zit daar waar die hoort: op de momenten dat de klok begint te lopen. Het hele real time idee gaat daardoor naar de kloten.
quote:Het hele real time idee gaat daardoor naar de kloten.
Op dinsdag 03 september 2002 21:18 schreef WorstKaas het volgende:[..]
In de USA heb je nu eenmaal veel meer reclameblokken, wees blij dat ze niet tegelijk lopen!
"Mjaaaa, ik vond het hélemaal niet spannend."
- "Joh! Vreemd!"
quote:Mogen we een beetje kritisch zijn op een serie wat voor 10 Emmys is genomineerd?
Op dinsdag 03 september 2002 21:22 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind het trouwens jammer dat iedereen al tijdens het programma het compleet gaat analyseren. Waarom kijk je het niet eerst gewoon af?"Mjaaaa, ik vond het hélemaal niet spannend."
- "Joh! Vreemd!"
quote:Nou, als je het nou eerst eens even gewoon kijkt.
Op dinsdag 03 september 2002 21:24 schreef WorstKaas het volgende:
Mogen we een beetje kritisch zijn op een serie wat voor 10 Emmys is genomineerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |