quote:Dat is de enige juiste lezing.
Op maandag 11 november 2002 12:09 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Misschien had hij de chauffeur omgekocht
quote:Das een nog betere optie.
Op maandag 11 november 2002 12:09 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Misschien had hij de chauffeur omgekocht
Ik kan het nergens op baseren, maar ik heb het idee dat die Mason ook bij het complot zit, zou ie nog leven?
quote:Hell yeah! Heb het zweet nog op mijn voorhoofd staan
Op dinsdag 19 november 2002 21:30 schreef Glacius het volgende:
Kolere zeg, wat was het weer spannend.
quote:Idd, ik zou erg graag willen dat het weer dinsdag was.
Op dinsdag 19 november 2002 21:37 schreef Shogo het volgende:
OMG niet normaal mun hart klopt nog na ervan.Ik had stukjes van deze aflevering ooit aleens gezien op BBC maar op BBC volgde ik het nooit.
Maar fantastische episode en zo te zien wordt het volgende week nog leuker (de drang naar volgende week omg ik hou het nu al bijna niet meer).
Ik heb me voorgenomen om deze serie gewoon op tv te blijven kijken en niet snel al alles te downloaden. Maar even afwachten of ik echt zo veel discipline heb. ![]()
Er stond trouwens in de Volkskrant dat Yorin seizoen 2 ook heeft aangekocht en meteen zal uitzenden na afloop van seizoen 1. De Volkskrant was ook zo vriendelijk om maar meteen te vermelden hoe het tweede seizoen begint, dus ik weet nu al ong. het eerste afloopt.
quote:Ik heb daar ook mun bedenkingen over.
Op dinsdag 19 november 2002 23:23 schreef FritsFlits het volgende:
Ik hoop dat Rick het overleefd. Ik denk van niet
Ik vroeg me aan het begin van 24 al af: ze zullen toch niet pas in de 24e aflevering bevrijd worden?
We zijn pas op de helft!
Ik heb seizoen 1 al op DVD gezien (kijk nu seizoen 2) en aflevering 12 was een van de betere aflevering en is naar mijn mening sterker dan menig Amerikaanse actie film ![]()
Leuk om te weten is dat Fox eerst maar 13 afleveringen had besteld, nadat de serie goed liep heeft Fox de andere afleveringen aangevraagd.
ps. 24 had gisteren 410.000 kijkers, worden er steeds meer, maar komt waarschijnlijk omdat er gisteren geen voetbal was. Volgende week weer wel. Yorin had 24 nooit om dinsdag half 9 moeten plaatsen. Serie had veel meer kijkers gehad op een dag dat er geen voetbal was...
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 20-11-2002 19:54]
quote:Die zijn er niet.
Op woensdag 20 november 2002 17:22 schreef CloudStrife het volgende:
Serie had veel meer kijkers gehad op een dag dat er geen voetbal was...
Verschil met de twee versies is, is dat de verkeerde versie gebaseerd was op de Amerikaanse uitgezonden beelden ipv op de Engelse uitgezonden beelden (waar 90 sec meer beeldmateriaal opstond). Het is dus niet supererg wanneer je een oude hebt, maar de nieuwere bevat dus 90 seconden meer 24
Baal er alleen van dat Kim zich nu gaat omkleden
Als dat in beeld komt
maar anders kut ![]()
Ik had het idee dat ze weer gepakt zouden worden, omdat we nog maar op de helft van dit season zijn, erg goed om het zo te laten lopen! En Gaines dead? Wow ![]()
En ook ik heb het idee dat Rick dood gaat, hoop het niet, maar denk het wel. Ach, we zullen het wel zien
quote:Wie weet wat ze aantrekt, het is een mooie zonnige dag daar
Op dinsdag 26 november 2002 23:53 schreef Neejoh het volgende:
Mooie ep!Baal er alleen van dat Kim zich nu gaat omkleden
Als dat in beeld komt
maar anders kut
Ik had het idee dat ze weer gepakt zouden worden, omdat we nog maar op de helft van dit season zijn, erg goed om het zo te laten lopen! En Gaines dead? Wow
En ook ik heb het idee dat Rick dood gaat, hoop het niet, maar denk het wel. Ach, we zullen het wel zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |