abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 februari 2013 @ 12:52:25 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122374112
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
-Klik op de topictitel en vind alle delen terug *O* -


In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 2 februari 2013 @ 12:59:02 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122374299
Foto van Lovelylady uit het vorige deel:

(nieuw - de bovenste!)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 2 februari 2013 @ 13:03:30 #3
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122374398
Ik ben deze week niet geweest voor mn IC. ga het volgende week weer proberen!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122377724
M'n septum doet -O-

Had 'm even uitgedaan en toen ik 'm (anderhalve dag later) weer in deed, moest ik ff doordrukken (had ik al vaker gedaan, niks aan het handje) en dit keer dus wel...nu zeurderige pijn en mega gevoelig. Nu begrijp ik waar dit topic meestal over gaat...nooit eerder last gehad en nu dus |:(
  zaterdag 2 februari 2013 @ 15:07:04 #5
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_122378685
ff stretchen tot >5 mm ik heb hem al maanden uit en kan nog 2.5 erdoor ;)
pi_122385296
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:07 schreef luciferist het volgende:
ff stretchen tot >5 mm ik heb hem al maanden uit en kan nog 2.5 erdoor ;)
Ja maar jij hebt een neus, ik heb een soort van 'mopje' waar ik mee ruik zeg maar. Groter dan 5...dan is mijn tussenschot foetsie :)

edit: nu met steriel natrium chloride aan 't spoelen...

Fijn trouwens, die twee plaatjes in de OP, dat niemand daar eerder op is gekomen; erg handig, want ik ken niet alles bij naam :@

[ Bericht 15% gewijzigd door Luna3 op 02-02-2013 19:04:59 ]
  zaterdag 2 februari 2013 @ 19:09:06 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122386975
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:23 schreef Luna3 het volgende:

Fijn trouwens, die twee plaatjes in de OP, dat niemand daar eerder op is gekomen; erg handig, want ik ken niet alles bij naam :@
Ik ook niet, ik wist niet dat ik al tijden een orbital wil O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122387123
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 19:09 schreef SEMTEX het volgende:
t dat
haha, het beestje bij de naam noemen ja, wel zo makkelijk in een shop ;)
Ik een daith of een rook, maar dat wist ik dan nog net ;)
Een snug vind ik ook leuk, maar daar wist ik de naam dus echt niet van! -O- (stomme naam ook, maar mooi plekje wel)
  zaterdag 2 februari 2013 @ 19:15:57 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122387305
(op de foto hierboven is de orbital trouwens een conch, dit is wél een orbital:)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122389671
Teveel toffe piercings :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_122393237
Weet iemand waar je online een 'dubbele' spiral/twister kan bestellen, voor in een spiderbite? (dus eentje door beide gaatjes, zoals SEMTEX in haar oor heeft)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_122394119
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:29 schreef Chicolate het volgende:
Weet iemand waar je online een 'dubbele' spiral/twister kan bestellen, voor in een spiderbite? (dus eentje door beide gaatjes, zoals SEMTEX in haar oor heeft)
Wow, dat lijkt me slecht voor je tanden en kut om mee te praten...

(dan lijkt me twee losse ringetjes veel beweeglijker)
pi_122394572
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:49 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Wow, dat lijkt me slecht voor je tanden en kut om mee te praten...

(dan lijkt me twee losse ringetjes veel beweeglijker)
Waarom slecht voor je tanden? Zo'n ringetje raakt net zo min je tanden als 2 losse, zo niet minder. En ze zitten aan de rand van je mond, dicht bij elkaar, dat beweeg je sowieso weinig met praten. Enige wat ik me voor kan stellen is dat het een beetje trekt als je lacht :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_122394663
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waarom slecht voor je tanden? Zo'n ringetje raakt net zo min je tanden als 2 losse, zo niet minder. En ze zitten aan de rand van je mond, dicht bij elkaar, dat beweeg je sowieso weinig met praten. Enige wat ik me voor kan stellen is dat het een beetje trekt als je lacht :P.
Dat lijkt me, omdat er ook een verbindingsstuk metaal van de twee ringetjes naar elkaar toe vast zit (de spiraal zelf) Omdat ze niet los van elkaar bewegen, maar verbonden zijn met elkaar lijkt 't me ook dat je lip niet meer zo 'flexibel' is. Maar misschien ook niet... Vandaar dat ik schreef "lijkt me".

Kwestie van uitproberen dan...
pi_122458272
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:02 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Dat lijkt me, omdat er ook een verbindingsstuk metaal van de twee ringetjes naar elkaar toe vast zit (de spiraal zelf) Omdat ze niet los van elkaar bewegen, maar verbonden zijn met elkaar lijkt 't me ook dat je lip niet meer zo 'flexibel' is. Maar misschien ook niet... Vandaar dat ik schreef "lijkt me".

Kwestie van uitproberen dan...
Moet ik ze wel eerst online vinden :+. Of custom made ergens laten maken, maar dat is wat uhm overdreven.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 4 februari 2013 @ 12:14:24 #16
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_122459509
Heb vannacht gedroomd dat ik een septum piercing liet zetten, heel bizar, zeker omdat ik er nog nooit echt over nagedacht heb om dat te doen. Maar het stond leuk O+
an urge to help mankind overcomes me
pi_122463210
Een septum is eventueel heel makkelijk te photoshoppen :)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_122490601
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:14 schreef saaw het volgende:
Heb vannacht gedroomd dat ik een septum piercing liet zetten, heel bizar, zeker omdat ik er nog nooit echt over nagedacht heb om dat te doen. Maar het stond leuk O+
pi_122508378
Hoi allemaal,

Ik heb al 8 keer geprobeerd (door de jaren heen, ben nu 23) om gaatjes te laten schieten (het normale gaatje in de oorlel). Tot nu toe ging het steeds ontsteken. Ik ben er laatst achter gekomen dat de staafjes van de schiet-oorbellen ongeveer 8 mm zijn. Mijn oorlel is wat dikker dan normaal (denk ik), namelijk 10-13mm. Ik denk dus dat het oorbelletje steeds te strak zat waardoor het gaatje niet goed kon genezen.
Ik heb bij een leverancier van schiet-oorbellen nagevraagd of zij ook langere staafjes hebben, maar deze hebben zij niet. Ik wil toch graag oorbellen, hebben jullie tips hoe dit wel zou kunnen? Wellicht bij een piercer (hebben jullie dan ook tips voor een goede piercer in de omgeving van Utrecht)? Of is mijn oorlel te dik voor een oorbel?

Ik hoor graag jullie tips.
pi_122508499
Piercer, en bijkomend voordeel, ze zullen 100% recht zijn ook, wat met zo'n schietapparaat niet het geval hoeft te zijn. Wondje zal beter en sneller genezen als je ze laat piercen. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 februari 2013 @ 14:59:25 #21
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_122508645
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef theKiD het volgende:
Piercer, en bijkomend voordeel, ze zullen 100% recht zijn ook, wat met zo'n schietapparaat niet het geval hoeft te zijn. Wondje zal beter en sneller genezen als je ze laat piercen. :)
Eens!

Mijn moeder had hetzelfde probleem; altijd last van haar gaatjes etc. Op mijn aanraden heeft ze ze toen laten piercen i.p.v. schieten. Sindsdien heeft ze nergens (meer) last van gehad.

Ik denk trouwens niet dat je oorlel te dik is voor een oorbel, :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 februari 2013 @ 15:01:18 #22
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_122508717
Weet iemand trouwens hoe het is om een smiley-piercing te krijgen? Ik vind ze altijd zo leuk, maar hoef er niet direct eentje. Toch vraag ik me altijd af hoe het zou zijn; het lijkt me zo pijnlijk ofzo :X.

Septum is nog steeds een stille wens, O+. Ik vind een medusa ook echt prachtig, maar denk dat dat alleen echt mooi staat als je een beetje een rondig hoofdje hebt en volle lippen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_122509023
Gewoon doen dan chips, het voordeel is dat je hem onzichtbaar kunt maken ;) Een Medusa lijkt me bij jou wat minder...
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 februari 2013 @ 15:13:48 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_122509290
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:07 schreef Tangarine het volgende:
Gewoon doen dan chips, het voordeel is dat je hem onzichtbaar kunt maken ;) Een Medusa lijkt me bij jou wat minder...
Kan niet met mn werk nu ;). Ook al is 'ie grotendeels onzichtbaar. Bovendien twijfel ik zelf ook nog erg haha.

Medusa lijkt me bij mij ook niet zo, helaas.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_122509347
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het is om een smiley-piercing te krijgen? Ik vind ze altijd zo leuk, maar hoef er niet direct eentje. Toch vraag ik me altijd af hoe het zou zijn; het lijkt me zo pijnlijk ofzo :X.

Septum is nog steeds een stille wens, O+. Ik vind een medusa ook echt prachtig, maar denk dat dat alleen echt mooi staat als je een beetje een rondig hoofdje hebt en volle lippen.
Septum voel je niks van. Doen dus ja. Als je 'm niks meer vindt houd je sowieso geen (zichtbaar) litteken over. Easy choice dus ;)
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:15:29 #26
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_122555496
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:15 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Septum voel je niks van. Doen dus ja. Als je 'm niks meer vindt houd je sowieso geen (zichtbaar) litteken over. Easy choice dus ;)
amen
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:42:10 #27
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122556528
Begin nou niet weer over septum piercings, nu twijfel ik over een repierce (op groter formaat nog ook)
pi_122561243
Is een septum niet heel erg slecht voor je tanden?
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:21:25 #29
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_122562798
Je tanden? Septum is door je neustussenschot :)

En doet het echt zo weinig pijn? In mijn droom was het verschrikkelijk :D Ik had er eigenlijk nog nooit over nagedacht en nu krijg ik het niet meer uit mn hoofd :')
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:48:19 #30
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122568020
Ik vond de klem het meest vervelende
pi_122577392
uhhh smiley bedoelde ik natuurlijk haha
pi_122582154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:21 schreef saaw het volgende:
Je tanden? Septum is door je neustussenschot :)

En doet het echt zo weinig pijn? In mijn droom was het verschrikkelijk :D Ik had er eigenlijk nog nooit over nagedacht en nu krijg ik het niet meer uit mn hoofd :')
Ja, mijne is hoepelformaat en bengelt voor mijn tanden; als ik dan trampoline spring dat kets 'ie er weleens onverwacht tegenaan :+

Voel je echt niks van. Ik zei een halve tel *au* op zeer zachte toon. Meer uit gewoonte, zo van, dat was 'm. Zoals GimmeGore zegt, de tang was vervelender (als in 'een beetje naar' maar ook niet pijnlijk) dan de prik.

De mijne is trouwens alweer oke. Had 'm heel even moeten 'doordrukken' na twee dagen uit te hebben gehad. Met steriel zout gespoeld en na 2 keer spoelen in in dag was het 's avonds alweer oke allemaal. *O*
  donderdag 7 februari 2013 @ 07:08:05 #33
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122584917
Pfff die tang ja, Bleh!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 21:15:43 #34
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122654756
tadaa! iets minder beroerde foto ;)



[ Bericht 10% gewijzigd door Murmeli op 09-02-2013 12:20:13 ]
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 12:21:43 #35
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122671754
En de eerste persoon die nog eens beweert dat een piercing op die plek pijn doet lach ik keihard uit.
Dit zat echt in de afdeling: zit ie er al in dan?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 12:23:57 #36
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_122671810
Dat is dan heel persoonlijk kennelijk want ik vond het mn pijnlijkste piercing [heb ook lip, tepel, tragus en rook]
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:07:52 #37
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122673004
Oh dat zou kunnen natuurlijk! Of het hangt van de piercer af ofzo? geen idee. ik was in ieder geval blij dat het mee viel :)
Ik voel hem nu trouwens wel hoor, als ik lach ofzo dan trekt het een beetje.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122673776
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:21 schreef Murmeli het volgende:
En de eerste persoon die nog eens beweert dat een piercing op die plek pijn doet lach ik keihard uit.
Dit zat echt in de afdeling: zit ie er al in dan?
Met geluk een zenuw gemist?! :)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:38:57 #39
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122673882
Ja dat zou kunnen....
doet het verder bij iedereen meer pijn dan? Iemand die ik zag die hem had vond het ook heel pijnlijk.
en ik ben een mietje, dus dan zal je wel gelijk hebben denk ik
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122674194
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:38 schreef Murmeli het volgende:
Ja dat zou kunnen....
doet het verder bij iedereen meer pijn dan? Iemand die ik zag die hem had vond het ook heel pijnlijk.
en ik ben een mietje, dus dan zal je wel gelijk hebben denk ik
aah dat weet ik niet joh, heb geen inner conch. Maar tragus is ook door kraakbeen en voelde ik ook niet...denk dat het persoonlijk is inderdaad., wat Saaw zegt. Mij lijkt tepel dan weer een ramp; doet al zeer als mijn vent er naar wijst :P
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:14:50 #41
92409 Twinky
Little star.
pi_122675032
pff tragus vond ik toen heel pijnlijk tijdens het zetten. Navel juist veel minder. En tong was een drama omdat de tang steeds weggleed :P

Eigenlijk doen ze allemaal gewoon even flink pijn, maar er moet dan ook een dikke naald door je heen. :D
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:28:55 #42
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122680973
Ik vond mijn ic eigenlijk ook wel meevallen en die is toentertijd gezet door een leerling.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:28:29 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122684678
GG was jij nou diegene met een plug in je IC?

Ik vond tragus ook wel effe pijn doen ja.
maar dat is 2x een seconde ;) Blijft fijner dan een tattoo laten zetten in je zij
(ook fijner dan een kat die een haal over je hele hand haalt trouwens... auwwww)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:30:47 #44
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_122687381
Mijn conch is ook gezet door een leerling trouwens, misschien dat dat er mee te maken had.
Tragus vond ik dan weer niets voorstellen :)
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:34:06 #45
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122687538
Hmmm, dus het verschilt gewoon dan echt net per persoon :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122700072
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:34 schreef Murmeli het volgende:
Hmmm, dus het verschilt gewoon dan echt net per persoon :)
...en nog waarschijnlijker; per piercer :P
  roze zondag 10 februari 2013 @ 03:49:42 #47
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_122702592
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:21 schreef Murmeli het volgende:
En de eerste persoon die nog eens beweert dat een piercing op die plek pijn doet lach ik keihard uit.
Dit zat echt in de afdeling: zit ie er al in dan?
Ik heb echt wel een potje gevloekt. En ik heb verschillende piercings gehad. Ben er nog steeds wel erg blij mee en heb hem nu een aantal jaar
Your beauty never ever scared me.
  zondag 10 februari 2013 @ 09:44:38 #48
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122703786
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:30 schreef Luna3 het volgende:

[..]

...en nog waarschijnlijker; per piercer :P
ja dat zou ook kunnen.
Ik zeg: allemaal naar on edge ;)
al vond ik haar niet zo snugger want zij dacht dat de oordopjes van mijn ipod tegen mijn piercing aan zouden gaan komen, nou die komen er nog niet in de búúrt. dus ik ga zo lekker hardlopen met mijn ipod in :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 10 februari 2013 @ 10:14:52 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122704206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:21 schreef Murmeli het volgende:
En de eerste persoon die nog eens beweert dat een piercing op die plek pijn doet lach ik keihard uit.
Dit zat echt in de afdeling: zit ie er al in dan?
Verschilt waar in je oor-ie gezet wordt: als je hem iets lager zet, heb je een dikkere laag kraakbeen en dan voel je hem echt wel..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122704375
quote:
4s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Verschilt waar in je oor-ie gezet wordt: als je hem iets lager zet, heb je een dikkere laag kraakbeen en dan voel je hem echt wel..
Hier hoorde ik letterlijk het kraakbeen kraken bij het zetten van mijn conch :') maar echt pijnlijk vond ik het niet. Mijn helix deed meer zeer.
Deze is trouwens enorm goed aan het helen. Ik heb er vannacht onopgemerkt op gelegen. Het ziet er goed uit, hou het goed schoon.
  zondag 10 februari 2013 @ 10:45:12 #51
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122704739
Dikkere laag kraakbeen zal wel uitmaken ja :) Volgens mij zit de mijne vrij hoog :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 10 februari 2013 @ 13:28:31 #52
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122709172
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Murmeli het volgende:
GG was jij nou diegene met een plug in je IC?
Tegenwoordig wel, eerder heb ik in datzelfde oor ook een gewone IC gehad, maar die zat wel een stuk lager dan op de foto van de vorige pagina



Ooit, met 2 verse piercings en een schattig plugje
  zondag 10 februari 2013 @ 13:35:15 #53
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122709379
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:45 schreef Murmeli het volgende:
Dikkere laag kraakbeen zal wel uitmaken ja :) Volgens mij zit de mijne vrij hoog :)
Mijn eerste ook, die was inderdaad wel te doen. Diep inademen -rag- erdoor. Bij de tweede duurde het raggen wat langer ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 10 februari 2013 @ 19:26:22 #54
53151 T42
Pinball Wizard
pi_122723978

links mijn oude en rechts mijn nieuwe ;)
waar? die mag ik niet plaatsen
pi_122727866
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:26 schreef T42 het volgende:
[ afbeelding ]
links mijn oude en rechts mijn nieuwe ;)
waar? die mag ik niet plaatsen
:X
  zondag 10 februari 2013 @ 21:02:28 #56
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  zondag 10 februari 2013 @ 21:13:21 #57
53151 T42
Pinball Wizard
pi_122729319
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:02 schreef GimmeGore het volgende:
PA?
jup
pi_122740584
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:13 schreef T42 het volgende:
jup
pff, zwaar lijkt me daar...
  maandag 11 februari 2013 @ 19:54:15 #59
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122762844
wat/waar is PA?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122763079
Prins albert. Intiem
  maandag 11 februari 2013 @ 20:01:34 #61
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122763313
Dat lijkt me nog best een groot verschil.
  maandag 11 februari 2013 @ 20:59:13 #62
53151 T42
Pinball Wizard
pi_122766804
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 04:31 schreef Luna3 het volgende:

[..]

pff, zwaar lijkt me daar...
dan werkt de zwaarte kracht een beetje ;)
pi_122768049
"Valt wel mee", dacht ik. En toen merkte ik op dat 't een vijftig eurocent muntje was in 't midden. :P
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 11 februari 2013 @ 21:36:02 #64
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122768977
oh lijkt me niks ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 11 februari 2013 @ 21:41:56 #65
53151 T42
Pinball Wizard
pi_122769296
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 21:19 schreef Messina het volgende:
"Valt wel mee", dacht ik. En toen merkte ik op dat 't een vijftig eurocent muntje was in 't midden. :P
haha daar was die ook voor ;) ik moet geen ilipilie ringetje hebben
pi_122771999
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef T42 het volgende:

[..]

haha daar was die ook voor ;) ik moet geen ilipilie ringetje hebben
Ik heb nog nooit een man gehad met een piercing daar. Voegt 't nog wat toe? Voor jou en/of je partner? Of is het puur esthetisch?

Ik heb zojuist een nieuwe tepelpiercing ingedaan. Voelde wel even gek, dat eruit trekken. Niet pijnlijk of zo, beetje kietelig gevoel. :D
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 11 februari 2013 @ 22:44:24 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122772545
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Messina het volgende:
Ik heb zojuist een nieuwe tepelpiercing ingedaan. Voelde wel even gek, dat eruit trekken. Niet pijnlijk of zo, beetje kietelig gevoel. :D
Ik heb er uiteindelijk grotere ingedaan dan er oorspronkelijk inzaten :@ Wat een ranzige plaatjes kom ik trouwens tegen als ik google op nipple piercing :r Voornl. ontstoken en porno plaatjes :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 11 februari 2013 @ 22:45:53 #68
53151 T42
Pinball Wizard
pi_122772611
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:32 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een man gehad met een piercing daar. Voegt 't nog wat toe? Voor jou en/of je partner? Of is het puur esthetisch?

Ik heb zojuist een nieuwe tepelpiercing ingedaan. Voelde wel even gek, dat eruit trekken. Niet pijnlijk of zo, beetje kietelig gevoel. :D
voor mij voegt het wel wat toe mijn vriendin vind hem vreselijk had hem al voor haar. (vriendin voor haar heb ik nooit er iets over gehoord maar toen was het een kleine ring nog.)
het is meer voor de gedachte ;) en niemand verwacht het van mij.
zou er daar meer willen maar dat mag ik niet van mijn vriendin.
kan hem er ook 4 maanden handig uitlaten groeit niet dicht. (want in plast niet zo handig ;) )

maar ze zeggen dat je als vrouw er ook plezier van hebt ;)
pi_122772937
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb er uiteindelijk grotere ingedaan dan er oorspronkelijk inzaten :@ Wat een ranzige plaatjes kom ik trouwens tegen als ik google op nipple piercing :r Voornl. ontstoken en porno plaatjes :')
Ik heb hetzelfde formaat. Ik heb vrij forse tepels, maar die passen mooi op mijn aanzienlijke borsten! :P
Mijn eerste tepelpiercing heeft ook verschrikkelijk ontstoken. Helemaal laten helen (zonder piercing dus, want het pus kwam er aan alle kanten uit), en opnieuw laten prikken. :')

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:45 schreef T42 het volgende:

[..]

voor mij voegt het wel wat toe mijn vriendin vind hem vreselijk had hem al voor haar. (vriendin voor haar heb ik nooit er iets over gehoord maar toen was het een kleine ring nog.)
het is meer voor de gedachte ;) en niemand verwacht het van mij.
zou er daar meer willen maar dat mag ik niet van mijn vriendin.
kan hem er ook 4 maanden handig uitlaten groeit niet dicht. (want in plast niet zo handig ;) )

maar ze zeggen dat je als vrouw er ook plezier van hebt ;)
Ik zou er geen probleem mee hebben als mijn ventje d'r één zou nemen. Ik heb er wel meerdere gezien (zowel real life als op foto, mijn mannelijke vrienden hebben weinig tot geen moeite hun genotsknots voor me op tafel te leggen), vind 't er wel cool uitzien!

Ik zou zelf ook nog wel een intiempiercing willen. Maar als ik alles neem wat ik wil kom ik niet meer langs de scannerpoortjes bij de douane vrees ik. :D
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 11 februari 2013 @ 22:56:57 #70
53151 T42
Pinball Wizard
pi_122773206
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:51 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde formaat. Ik heb vrij forse tepels, maar die passen mooi op mijn aanzienlijke borsten! :P
Mijn eerste tepelpiercing heeft ook verschrikkelijk ontstoken. Helemaal laten helen (zonder piercing dus, want het pus kwam er aan alle kanten uit), en opnieuw laten prikken. :')

[..]

Ik zou er geen probleem mee hebben als mijn ventje d'r één zou nemen. Ik heb er wel meerdere gezien (zowel real life als op foto, mijn mannelijke vrienden hebben weinig tot geen moeite hun genotsknots voor me op tafel te leggen), vind 't er wel cool uitzien!

Ik zou zelf ook nog wel een intiempiercing willen. Maar als ik alles neem wat ik wil kom ik niet meer langs de scannerpoortjes bij de douane vrees ik. :D
piepen die ook op een tongpiercing?
pi_122773306
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:56 schreef T42 het volgende:

[..]

piepen die ook op een tongpiercing?
Ik bedoelde meer aan te geven dat ik dan helemaal onder zou zitten. :@
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 11 februari 2013 @ 23:46:17 #72
53151 T42
Pinball Wizard
pi_122775426
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer aan te geven dat ik dan helemaal onder zou zitten. :@
heb geen ervaring met poortjes die piepen iedergeval ;)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 06:27:58 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122778147
Nouu, de full bodyscanner op Schiphol zag wel iets bij mij :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122788450
Waarom heeft crazy factory het zilveren smooth segment ringetje wel in 6mm en de gouden niet. ;( Beetje huilen hoor.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 19:41:31 #75
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122800348
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 06:27 schreef SEMTEX het volgende:
Nouu, de full bodyscanner op Schiphol zag wel iets bij mij :P
_O-
als ik alles neem wat ik wil denk ik dat ze me raar aankijken op mijn werk. nou moet ik zeggen dat ambtenaren (ik&mijn collega's dus) meer meevallen dan je zou denken uit de verhalen, maar ik zie op mijn werk erg weinig mensen met zichtbare tatoos en piercings.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 20:51:16 #76
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122804144
Dat viel mij ook ontzettend mee ja. Ik heb geen commentaar gehad op mijn stretches bijvoorbeeld.
En ook over zichtbare tattoo's wordt niet moeilijk gedaan. Ze hebben liever een zichtbare tattoo dan spaghettitopjes en teenslippers :P (ambtenaar in opleiding/op stage)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:50:55 #77
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122811083
Oja teenslippers zijn bij ons ook not done. of het moet zo heet zijn dat de mussen dood van het dak vallen, dan is er nooit een mens en zo ben ik er wel eens mee weggekomen. Maar ik voelde me toch een partij ongemakkelijk!

spaghettitopjes doe ik ook niet zo snel nee.

maar ja ze snappen piercings gewoon niet. kom ik maandag heel blij doen tegen een vriendin/collega van mij. ze vond het vooral een beetje eng enzo :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122816866
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom heeft crazy factory het zilveren smooth segment ringetje wel in 6mm en de gouden niet. ;( Beetje huilen hoor.
Ja, sucks, was ook zo bij AOP :{ Heb uiteindelijk een hele mooie (niet zo goud-goud, maar goud wat meer richting witgoud!!) gekocht bij Mr B, homoshop in Amsterdam, op de wallen. (Warmoes-str dacht ik zo. Hele gave nette zaak, waar je naast cockringen ook gewoon lekker piercing ringetjes kunt kopen! Je betaalt wel de hoofdprijs. (inimini segment ringetje was 16,95. -O-) maar ben er wel heel blij mee. *O*

quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 06:27 schreef SEMTEX het volgende:
Nouu, de full bodyscanner op Schiphol zag wel iets bij mij :P
Full body scanners wel ja, maar magneetscanners of poortjes niet...aangezien niet magnetisch zijn. Een full bodyscan heb ik trouwens nog nooit gehad...gaat dat met rontgen? Heb een hoop vaatclips en nietjes in m'n lijf... }:|

[ Bericht 12% gewijzigd door Luna3 op 13-02-2013 02:05:56 ]
pi_122820115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 01:58 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, sucks, was ook zo bij AOP :{ Heb uiteindelijk een hele mooie (niet zo goud-goud, maar goud wat meer richting witgoud!!) gekocht bij Mr B, homoshop in Amsterdam, op de wallen. (Warmoes-str dacht ik zo. Hele gave nette zaak, waar je naast cockringen ook gewoon lekker piercing ringetjes kunt kopen! Je betaalt wel de hoofdprijs. (inimini segment ringetje was 16,95. -O-) maar ben er wel heel blij mee. *O*

[..]

Full body scanners wel ja, maar magneetscanners of poortjes niet...aangezien niet magnetisch zijn. Een full bodyscan heb ik trouwens nog nooit gehad...gaat dat met rontgen? Heb een hoop vaatclips en nietjes in m'n lijf... }:|
Hm kan ik wel eens kijken als ik in Amsterdam ben soon. Thanks voor de tip. :D Heb nu eigenwijs als ik ben toch ook 7mm besteld maar denk dat dat net te groot is voor mn tragusje. :') Maar dat zien we van de week wel als het binnen is.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_122821713
Hoe krijgen jullie segmentringen in? Ik heb het geprobeerd met een 8 mm in mijn lip, uiteindelijk maar weer een gewoon ringetje erin gedaan omdat ik met geen mogelijkheid het segmentje in de ring kreeg :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_122823326
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:14 schreef wolvendagen het volgende:

Hm kan ik wel eens kijken als ik in Amsterdam ben soon. Thanks voor de tip. :D Heb nu eigenwijs als ik ben toch ook 7mm besteld maar denk dat dat net te groot is voor mn tragusje. :') Maar dat zien we van de week wel als het binnen is.
7 mm diameter? Lijkt me niet hoor; ik heb een 8 mm diameter (1.2 mm dik) en heb echt kleine oren. Ringetje valt precies binnen de 'lijntjes' van m'n oor! Komt vast goed! Of je moet een hele dikke hebben besteld, haha. (Hij lijkt me eerder net iets te klein eigenlijk...of je tragus is kleiner dan bij mij, dat kan ook natuurlijk, maar dan zit 'ie perfect. Vraag me trouwens af of er uberhaupt wel kleinere segmentringetjes zijn dan 7 mm?!)

klik op deze url hieronder en dan is het te zien op het laatste plaatje 1.2 mm, 8 mm diameter in m'n oor...
LIF / Piercings enzo #53


quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:10 schreef Chicolate het volgende:
Hoe krijgen jullie segmentringen in? Ik heb het geprobeerd met een 8 mm in mijn lip, uiteindelijk maar weer een gewoon ringetje erin gedaan omdat ik met geen mogelijkheid het segmentje in de ring kreeg :').
Tangetje is echt noodzakelijk!
Zoals deze: https://www.alloverpiercings.nl/artikel/ring-opener-mini-95-cm
1 maatje groter kreeg ik er al niet tussen een 1.2 mm / 8 mm ring

[ Bericht 17% gewijzigd door Luna3 op 13-02-2013 12:06:32 ]
pi_122824149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef Luna3 het volgende:

[..]

7 mm diameter? Lijkt me niet hoor; ik heb een 8 mm diameter (1.2 mm dik) en heb echt kleine oren. Ringetje valt precies binnen de 'lijntjes' van m'n oor! Komt vast goed! Of je moet een hele dikke hebben besteld, haha. (Hij lijkt me eerder net iets te klein eigenlijk...of je tragus is kleiner dan bij mij, dat kan ook natuurlijk, maar dan zit 'ie perfect. Vraag me trouwens af of er uberhaupt wel kleinere segmentringetjes zijn dan 7 mm?!)

klik op deze url hieronder en dan is het te zien op het laatste plaatje 1.2 mm, 8 mm diameter in m'n oor...
LIF / Piercings enzo #53

[..]

Tangetje is echt noodzakelijk!
Zoals deze: https://www.alloverpiercings.nl/artikel/ring-opener-mini-95-cm
1 maatje groter kreeg ik er al niet tussen een 1.2 mm / 8 mm ring
Oh ja ik zie het, valt inderdaad reuze mee qua grootte. Ik heb wel kleine oortjes maar als jij zegt dat die van jou ook niet groot zijn dan moet het met 7mm goed komen. Heb van het gouden ringetje een 7mm en bij het zilveren segment ringetje 6mm, dus wel net iets kleiner. Maar wilde perse goud zo klein. ;( :'( :') Maar gewoon even testen dus of het staat.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:40:17 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122824915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 01:58 schreef Luna3 het volgende:
Full body scanners wel ja, maar magneetscanners of poortjes niet...aangezien niet magnetisch zijn. Een full bodyscan heb ik trouwens nog nooit gehad...gaat dat met rontgen? Heb een hoop vaatclips en nietjes in m'n lijf... }:|
http://en.wikipedia.org/wiki/Full_body_scanner
(heb nl. geen idee van de techniek)

Oh ja, als ik weer geld heb, ga ik zsm een piercing laten zetten. Het 'kriebelt' verschrikkelijk nu mijn huidige netjes op hun plek zitten en goed genezen zijn. Ik wil er méér en nu allemaal in 't zwart.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122825024
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef wolvendagen het volgende:
Oh ja ik zie het, valt inderdaad reuze mee qua grootte. Ik heb wel kleine oortjes maar als jij zegt dat die van jou ook niet groot zijn dan moet het met 7mm goed komen. Heb van het gouden ringetje een 7mm en bij het zilveren segment ringetje 6mm, dus wel net iets kleiner. Maar wilde perse goud zo klein. ;( :'( :') Maar gewoon even testen dus of het staat.
Ja heh, vind met een tragus ring dat ie ook echt binnen die schelp moet vallen, anders hangt ie eroverheen, en dat vind ik minder... 7 komt vast goed!!

Heb je dan 6 mm zilver besteld, of bedoelde je 8? Want 6 is echt heel klein, die krijg je met een tang niet eens in je tragus gezet... (want ruimte tussen ring en tragusflappie, daar moet die tang nog tussen.) Een vriendinnetje heeft mijn 8 mm erin gefrummeld, was echt een gedoe en ik doe 'm ook nooit meer uit!! Haha! w/

quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Full_body_scanner
(heb nl. geen idee van de techniek)

Oh ja, als ik weer geld heb, ga ik zsm een piercing laten zetten. Het 'kriebelt' verschrikkelijk nu mijn huidige netjes op hun plek zitten en goed genezen zijn. Ik wil er méér en nu allemaal in 't zwart.
Nu snap ik eindelijk waarom het forum FOK! is genoemd: We zijn elkaar hier allemaal op aan het FOKken, haha, ik wil ook weer!!! :P

Oh, en in jouw wiki link: "...are highly controversial because of the privacy implications of the government taking naked pictures of citizens and also the potential health risks of receiving unnecessary radiation, which could contribute to cancer."

Rontgen dus...
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:49:20 #85
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122825278
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:42 schreef Luna3 het volgende:
Oh, en in jouw wiki link: "...are highly controversial because of the privacy implications of the government taking naked pictures of citizens and also the potential health risks of receiving unnecessary radiation, which could contribute to cancer."

Rontgen dus...
Jij bent zo te zien beter in begrijpend lezen, ik kon in dit artikel moeilijk hoofd- van bijzaken onderscheiden :P Zat alleen maar naar de plaatjes te kijken :P (op Schiphol zie je jezelf niet zo letterlijk voorbij komen, het is daar meer een pixelige outline)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122825389
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:42 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja heh, vind met een tragus ring dat ie ook echt binnen die schelp moet vallen, anders hangt ie eroverheen, en dat vind ik minder... 7 komt vast goed!!

Heb je dan 6 mm zilver besteld, of bedoelde je 8? Want 6 is echt heel klein, die krijg je met een tang niet eens in je tragus gezet... (want ruimte tussen ring en tragusflappie, daar moet die tang nog tussen.) Een vriendinnetje heeft mijn 8 mm erin gefrummeld, was echt een gedoe en ik doe 'm ook nooit meer uit!! Haha! w/

[..]

Nu snap ik eindelijk waarom het forum FOK! is genoemd: We zijn elkaar hier allemaal op aan het FOKken, haha, ik wil ook weer!!! :P

Oh, en in jouw wiki link: "...are highly controversial because of the privacy implications of the government taking naked pictures of citizens and also the potential health risks of receiving unnecessary radiation, which could contribute to cancer."

Rontgen dus...
http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=336
Deze is er in 6mm! Ik ga gewoon langs de shop om ze erin te laten zetten, wil zelf niet kloten. Ben echt een kluns met zulke priegeldingen aan mijn oor :') zelfs met balletjes opdraaien ben ik een halfuur bezig, te lange nagels en zachte handen. Moet gewoon handschoentjes hebben dan heb ik een beetje grip. Maar 6mm leek me supermooi omdat het zo ieniemini is.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_122825594
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
Jij bent zo te zien beter in begrijpend lezen, ik kon in dit artikel moeilijk hoofd- van bijzaken onderscheiden :P Zat alleen maar naar de plaatjes te kijken :P (op Schiphol zie je jezelf niet zo letterlijk voorbij komen, het is daar meer een pixelige outline)
Mwah, je zou ook kunnen zeggen dat ik (soms te) snel conclussies trek :P

quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=336
Deze is er in 6mm! Ik ga gewoon langs de shop om ze erin te laten zetten, wil zelf niet kloten. Ben echt een kluns met zulke priegeldingen aan mijn oor :') zelfs met balletjes opdraaien ben ik een halfuur bezig, te lange nagels en zachte handen. Moet gewoon handschoentjes hebben dan heb ik een beetje grip. Maar 6mm leek me supermooi omdat het zo ieniemini is.
Ja, mooi. Dat had ik met de eerste (die ik op die pic in de tang heb zitten) alleen is die wel 8 mm rond, en dan 0,8 mm dik. Nu ik sinds een klein jaar een septum heb van 1.2 op 8 diameter, vond ik de inimini tragus ineens te iel. Het oprekken van 0,4 mm in een tragus was niet fijn trouwens...Continu een zeurende pijn gehad, dikke 3 weken lang, toen werd het minder...nu voel ik gelukkig niks aan pijn meer daar. :s)
pi_122829608
De bestelling:


Gouden ringetje - tragus.
Twee gouden barbells - helixjes.
Twee zilveren barbell pins - vervanging voor de staafjes die nu in mn helix zitten, die zijn nu 8mm.
Zilveren ringetje - tragus.
Zilveren labret kruisje - tragus.
Gouden labret - tragus.
Parel balletjes - helixjes ķf tragus.
Micro banana pin goud - tragus.
Micro ball goud - tragus achterkant.
Jeweled ball goud - tragus voorkant.
Micro ball zilver - achterkantje helixjes, dan vallen ze in mn oorrandje (niet meer een zichtbaar achterkantje)

Oh maar 1 gouden labret btw, te lui met knippen :')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  woensdag 13 februari 2013 @ 14:59:52 #89
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122830117
Pretty O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 13 februari 2013 @ 17:17:21 #90
53151 T42
Pinball Wizard
pi_122836096
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 01:58 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, sucks, was ook zo bij AOP :{ Heb uiteindelijk een hele mooie (niet zo goud-goud, maar goud wat meer richting witgoud!!) gekocht bij Mr B, homoshop in Amsterdam, op de wallen. (Warmoes-str dacht ik zo. Hele gave nette zaak, waar je naast cockringen ook gewoon lekker piercing ringetjes kunt kopen! Je betaalt wel de hoofdprijs. (inimini segment ringetje was 16,95. -O-) maar ben er wel heel blij mee. *O*

[..]

Full body scanners wel ja, maar magneetscanners of poortjes niet...aangezien niet magnetisch zijn. Een full bodyscan heb ik trouwens nog nooit gehad...gaat dat met rontgen? Heb een hoop vaatclips en nietjes in m'n lijf... }:|
wou als zeggen bij uitgaat vaak door die poortjes gelopen en die deden niks ;)
pi_122850958
Trouwens, wil al een tijdje weten hoe het gaatje er uitziet in het oor nadat de piercing een hele poos is uit geweest. Heeft iemand hier een foto van? :D Wil wel eens weten hoe zoiets is na het uithalen ervan.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_122856382
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens, wil al een tijdje weten hoe het gaatje er uitziet in het oor nadat de piercing een hele poos is uit geweest. Heeft iemand hier een foto van? :D Wil wel eens weten hoe zoiets is na het uithalen ervan.
Waar precies in het oor?
Als je de oorlel bedoelt: van internet: http://www.vampiercing.de/Fotos/Ohr/Tragus/Tragus-0002.JPG

Misschien dat degene op deze foto d'r oorbel maar heel even uit, maar bij mijn moeder (die hem al langer dan 30 jaar uitheeft) ziet het 'kuiltje' er ook nog steeds zo uit...

[ Bericht 9% gewijzigd door Luna3 op 14-02-2013 00:10:05 ]
pi_122857366
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:59 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Waar precies in het oor?
Als je de oorlel bedoelt: van internet: http://www.vampiercing.de/Fotos/Ohr/Tragus/Tragus-0002.JPG

Misschien dat degene op deze foto d'r oorbel maar heel even uit, maar bij mijn moeder (die hem al langer dan 30 jaar uitheeft) ziet het 'kuiltje' er ook nog steeds zo uit...
Nee die heb ik zelf ook wel. Bedoelde gewoon een helix of tragus, iig kraakbeen. :D
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_122857743
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nee die heb ik zelf ook wel. Bedoelde gewoon een helix of tragus, iig kraakbeen. :D
Aah, don't know, die heeft mijn moeder niet :P
pi_122872025
ik heb drie gaatjes in mm oorlel, en de tweede en derde is nu een lobe orbital.

Ik weet alleen niet of het leuker is om aan twee kanten een orbital te doen, of aan één kant en aan de andere kant een klein diamantje ofzo?
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:05:23 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122872433
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 00:26 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nee die heb ik zelf ook wel. Bedoelde gewoon een helix of tragus, iig kraakbeen. :D
Zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:06:19 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122872466
Tijdens het googlen kwam ik deze foto trouwens nog tegen. Had die al eens eerder gezien. Ik vind dat Scarlet Johansson ook echt een hele mooie tragus heeft (+ mini tunneltje, zo te zien)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122872612
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:05 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Semtex. :')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:15:57 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122872856
quote:
10s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:10 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nee Semtex. :')
:D Als ik zoek op 'hole' en 'tragus' vind ik alleen hele vieze en ontstoken tragussen ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122895295
Gisteravond mijn tragusje met zeezout-water gewassen en vanmorgen nam ik te enthousiast de telefoon op waardoor het ging bloeden. Niet heel dramatisch erg of zo, een drupje misschien. Dus nu weer gezeezout. Alleen nu is het rondom zo geīrriteerd rood kleurtje. }:| Vind ik niet leuk. }:|
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_122901332
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 15:05 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je een spoiler gebruikte omdat het anders zo'n grote plek innam...niet dus, en ik zat dus net te eten, hahaha, yak!

PS: Scarlet heeft trouwens ook een septum, nice!


quote:
18s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
Gisteravond mijn tragusje met zeezout-water gewassen en vanmorgen nam ik te enthousiast de telefoon op waardoor het ging bloeden. Niet heel dramatisch erg of zo, een drupje misschien. Dus nu weer gezeezout. Alleen nu is het rondom zo geīrriteerd rood kleurtje. }:| Vind ik niet leuk. }:|
Baluh!! Telefoon voortaan naar het andere oor dan maar? -O-
pi_122902772
hallohallo,

ik heb sinds 1,5 a 2 maanden zowel een tragus als een industrial. van beide helemaal geen last gehad, tot een paar dagen terug.

aan de achterkant van m'n tragus zit een zacht bultje wat vreselijk veel pijn doet als ik het aanraak (zie foto). ik kan de komende week nog niet naar de piercer terug want ik ben niet thuis, dus ik vroeg me af of iemand van jullie weet wat voor bultje het is, of het vaker voorkomt en wat ik er het beste tegen kan doen.

bedankt alvast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_122903898
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 03:51 schreef fairytalessuck het volgende:
hallohallo,

ik heb sinds 1,5 a 2 maanden zowel een tragus als een industrial. van beide helemaal geen last gehad, tot een paar dagen terug.

aan de achterkant van m'n tragus zit een zacht bultje wat vreselijk veel pijn doet als ik het aanraak (zie foto). ik kan de komende week nog niet naar de piercer terug want ik ben niet thuis, dus ik vroeg me af of iemand van jullie weet wat voor bultje het is, of het vaker voorkomt en wat ik er het beste tegen kan doen.

bedankt alvast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er volgens mij gewoon als zo'n soort vochtbultje uit. Heb die ook bij mn helixjes gehad. Wassen met zeezout opgelost in gekookt water en er gewoon niet aanzitten dan alleen met wassen. Dan trekt het wel bij.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 01:04 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Baluh!! Telefoon voortaan naar het andere oor dan maar? -O-
Ja beetje jammer wel want had er nog helemaal geen probleempjes mee en het zag er echt supermooi uit, mja tot gisteren dus. ;( Ja ik hou hem nu met links beet tegen mijn rechteroor omdat ik anders niet op kan schrijven wie er belt :') heel handig!
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 09:23:40 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122904475
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:48 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Dat ziet er volgens mij gewoon als zo'n soort vochtbultje uit. Heb die ook bij mn helixjes gehad. Wassen met zeezout opgelost in gekookt water en er gewoon niet aanzitten dan alleen met wassen. Dan trekt het wel bij.
Dit.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122911195
Dan zal ik dat maar eens gaan proberen (:
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_123062527
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gisteren laaiend enthousiast opzoek gegaan naar zo'n balletje voor mn tragus. Hadden ze 'm alleen voor 1.6 :') dik balen. Ga m'n tragus dus echt niet naar 1.6 strechen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:10:43 #107
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123062969
Heb je je andere gouden sieraadjes al binnen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123063041
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:10 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je je andere gouden sieraadjes al binnen?
Vandaag hoop ik. Zaterdag kwam het niet want dat was dag 3 van het opstuur-proces. En zondag en maandag is er geen post. ;( Duimen dat het dalijk op de mat ligt als ik thuis kom.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123063390
het bultje doet steeds meer pijn, ook als ik er niet aan zit en als ik m'n piercing wel aanraak staan de tranen in m'n ogen. het steekt heel gemeen en is een stuk groter dan een paar dagen terug. het ziet er nu zo uit, dit kan toch nooit goed zijn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_123064575
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:29 schreef fairytalessuck het volgende:
het bultje doet steeds meer pijn, ook als ik er niet aan zit en als ik m'n piercing wel aanraak staan de tranen in m'n ogen. het steekt heel gemeen en is een stuk groter dan een paar dagen terug. het ziet er nu zo uit, dit kan toch nooit goed zijn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh bahh, dat ziet er niet goed uit, nee. Zou even langs de piercer gaan daarmee hoor. En doe er een langer staafje in, zo te zien is die namelijk vrij kort.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123064765
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:03 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Oeh bahh, dat ziet er niet goed uit, nee. Zou even langs de piercer gaan daarmee hoor. En doe er een langer staafje in, zo te zien is die namelijk vrij kort.
Ik heb dit staafje pas twee weken ofzo, toen juist de langere laten vervangen omdat alles er zo goed uitzag en ik de piercing alweer een tijdje had. Zou het bultje daarvan kunnen komen?
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:09:25 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123064776
Is dat wel chirurgisch staal? Ziet er niet zo uit?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 19 februari 2013 @ 11:10:12 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123064808
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:09 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Ik heb dit staafje pas twee weken ofzo, toen juist de langere laten vervangen omdat alles er zo goed uitzag en ik de piercing alweer een tijdje had. Zou het bultje daarvan kunnen komen?
Wat is lang? Je tragus is kraakbeen, kraakbeen piercings hebben allemaal 9 maanden nodig om te genezen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123064840
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
Is dat wel chirurgisch staal? Ziet er niet zo uit?
Volgens de piercer wel, hij zei dat hij enkel met chirurgisch staal werkt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_123064873
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wat is lang? Je tragus is kraakbeen, kraakbeen piercings hebben allemaal 9 maanden nodig om te genezen.
Ik mocht na 10 dagen een korter staafje maar heb er 5 weken mee gewacht voordat ik de langere daadwerkelijk liet vervangen. Deze heb ik nu 2-3 weken.

En aan de "goede" kant achter heb ik nog ruimte over, dus te kort is het volgens mij niet.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_123065111
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:09 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Ik heb dit staafje pas twee weken ofzo, toen juist de langere laten vervangen omdat alles er zo goed uitzag en ik de piercing alweer een tijdje had. Zou het bultje daarvan kunnen komen?
Een tragus heeft minimaal 9 maanden nodig om te genezen, je kan er het best in die periode een staafje in hebben wat te lang is. Ik mag pas bij week zes, deze week, ernaar laten kijken of er iets korters in mag en dan zal dat ook niet zo kort zijn als het jouwe. Weet je hoeveel mm deze is?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123065350
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:18 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Een tragus heeft minimaal 9 maanden nodig om te genezen, je kan er het best in die periode een staafje in hebben wat te lang is. Ik mag pas bij week zes, deze week, ernaar laten kijken of er iets korters in mag en dan zal dat ook niet zo kort zijn als het jouwe. Weet je hoeveel mm deze is?
nee ik heb geen idee om eerlijk te zijn. ik kan vrijdag ook pas naar mn piercer want ik ben nog steeds niet thuis, zal het dan eens met hem overleggen om er weer een langer staafje in te doen.

ondertussen maar doorgaan met zeezouten denk ik he? of mag ik zo'n bultje ook doorprikken zodat alle zooi er uitkomt? het doet echt pijn namelijk.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_123065438
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

nee ik heb geen idee om eerlijk te zijn. ik kan vrijdag ook pas naar mn piercer want ik ben nog steeds niet thuis, zal het dan eens met hem overleggen om er weer een langer staafje in te doen.

ondertussen maar doorgaan met zeezouten denk ik he? of mag ik zo'n bultje ook doorprikken zodat alle zooi er uitkomt? het doet echt pijn namelijk.
Ah oké, en hem mailen met die foto erbij? Misschien dat hij er dan in ieder geval wat over kan vertellen en advies kan geven.

Ik zou gewoon wel doorgaan met zeezouten. Zelf doorprikken zou ik niet doen, dat is imo iets wat je aan de piercer of huisarts over moet laten.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123065607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:26 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ah oké, en hem mailen met die foto erbij? Misschien dat hij er dan in ieder geval wat over kan vertellen en advies kan geven.

Ik zou gewoon wel doorgaan met zeezouten. Zelf doorprikken zou ik niet doen, dat is imo iets wat je aan de piercer of huisarts over moet laten.
Oh dat is ook een idee ja! Vanmiddag maar eens doen dan.

Ga maar meteen weer even zeezouten dan, zal nooit kwaad kunnen. Ik hoop dat het voor vrijdag weg is in ieder geval, maar ben bang dat dat tegen gaat vallen.

Bedankt in ieder geval, ik heb wel meerdere piercings maar ben echt een leek met dit soort dingen omdat ik van de rest (gelukkig) nooit last gehad heb.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:41:20 #120
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_123072674
Ik heb m'n industrial terug. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123077189
Geen piercings op de mat. :( komt dat eigenlijk met pakketpost of brievenpost?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123078342
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

nee ik heb geen idee om eerlijk te zijn. ik kan vrijdag ook pas naar mn piercer want ik ben nog steeds niet thuis, zal het dan eens met hem overleggen om er weer een langer staafje in te doen.

ondertussen maar doorgaan met zeezouten denk ik he? of mag ik zo'n bultje ook doorprikken zodat alle zooi er uitkomt? het doet echt pijn namelijk.
Ik zou sowieso ff een andere peircer zoeken; Als hij zegt dat je na tien dagen al een andere mag (??!!) (ookal heb je 5 wkn gewacht) dan lijkt het me een kwakzalver. daarbij is chirurgisch staal van 'nature' hoogglans zilver (zilverder dan titanium, wat een beetje "zwarter" of "matter" oogt. Dus als dit idd chirurgisch staal is, dan is het zeker gecoat met een legering of kleur... Ff een goede piercer zoeken dus. Waar woon je? Hier hebben mensen vaak goede adressen-tips...
pi_123079469
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
Geen piercings op de mat. :( komt dat eigenlijk met pakketpost of brievenpost?
Brief.
pi_123079538
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Brief.
Als het niet door de brievenbus kan, dan wordt het als pakketje afgeleverd. Heb ik 1 keer gehad bij AOP met tangetjes die ik had besteld...
pi_123079602
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Als het niet door de brievenbus kan, dan wordt het als pakketje afgeleverd. Heb ik 1 keer gehad bij AOP met tangetjes die ik had besteld...
Ik werk bij de post dus dat weet ik, en ik weet wat wolvendagen besteld heeft dus geef ik antwoord :P
pi_123079667
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik werk bij de post dus dat weet ik, en ik weet wat wolvendagen besteld heeft dus geef ik antwoord :P
...en ik geef aanvullend antwoord *O*
pi_123079706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef Luna3 het volgende:

[..]

...en geef aanvullend antwoord *O*
Geen zin.
pi_123079755
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Geen zin.
Dus wel:

Wie weet geven ze wel een leuk cadeautje erbij, opbergdoosje ofzo,omdat ze zoveel besteld heeft! dan komt het alsnog als pakketje, ookal is haar bestelling 'plat'...) Ik werk niet bij de post, maar bestel nogal eens wat ;)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:23:47 #129
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_123079865
wat zeg je nou. geen verdoving? kreeg elke keer wel een zalfje dan wel spray
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_123080049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:21 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Dus wel:

Wie weet geven ze wel een leuk cadeautje erbij, opbergdoosje ofzo,omdat ze zoveel besteld heeft! dan komt het alsnog als pakketje, ookal is haar bestelling 'plat'...) Ik werk niet bij de post, maar bestel nogal eens wat ;)
Oké. mam.
pi_123080229
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Oké. mam.
Uhm, en WIE was hier mijn antwoord aan het dissen?? :X
pi_123085067
Oké dankjewel allebei. :') O+
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123088537
het bultje is zojuist opengegaan en er komt wat bloed en pus uit en het jeukt, hopelijk is dit een goed teken en gaat het weg
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_123094471
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef fairytalessuck het volgende:
het bultje is zojuist opengegaan en er komt wat bloed en pus uit en het jeukt, hopelijk is dit een goed teken en gaat het weg
Is het zelf gesprongen of heb je eraan gepeuterd?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123101390
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Is het zelf gesprongen of heb je eraan gepeuterd?
ik heb het schoongemaakt met zeezout en met het droogmaken zat er bloed en pus op m'n wattenstaafje dus ik neem aan dat het zelf gesprongen is
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_123115829
Weet er iemand een een goede piercer in/rondom Utrecht? Ik wil graag tunnels laten zetten. Kun je ze ook gelijk 'op maat' laten piercen? Wil ze qua formaat zo groot dat ik ze ook weer dicht kan laten groeien.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:19:59 #137
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_123116714
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 00:10 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

ik heb het schoongemaakt met zeezout en met het droogmaken zat er bloed en pus op m'n wattenstaafje dus ik neem aan dat het zelf gesprongen is
En ik zou toch even snel naar een andere piercer gaan en een langer staafje erin laten zetten.
Ik heb bij een van mijn helixen ook te vroeg (na 6 weken) een te strakke piercing erin laten zetten, en toen kreeg ik ook zo'n bultje. Heb er meteen een andere piercing in gezet waardoor de druk eraf was. Sindsdien geen last meer gehad. (ik had de oude piercing nog en die heb ik er terug in gedaan).

Met mijn IC gaat het trouwens nog goed *O* jeej! Hopelijk blijft dat zo. kan er nog niet op liggen ofzo, maar ik heb een tshirt in mijn bed liggen, die frunnik ik dan zo dat er een ruimte is bij mijn oor zodat ik toch op die kant kan liggen :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_123117594
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:59 schreef An_awesome_wave het volgende:
Weet er iemand een een goede piercer in/rondom Utrecht? Ik wil graag tunnels laten zetten. Kun je ze ook gelijk 'op maat' laten piercen? Wil ze qua formaat zo groot dat ik ze ook weer dicht kan laten groeien.
Als je ze weer dicht wil kunnen laten groeien, dan kun je ze nooit op maat "laten zetten". Als je dat wil moeten ze punchen (soort perforator), anders is het gewoon normale gaatjes strechen
...m e t h e e l v e e l g e d u l d :P

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:19 schreef Murmeli het volgende:
En ik zou toch even snel naar een andere piercer gaan en een langer staafje erin laten zetten.
Ja dit dus; ik vind het maar rare voorlichting van jouw piercer: "na 10 dgn een andere tragus in kunnen doen"... Deugd niet echt zeg maar :X
pi_123118075
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:36 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Als je ze weer dicht wil kunnen laten groeien, dan kun je ze nooit op maat "laten zetten". Als je dat wil moeten ze punchen (soort perforator), anders is het gewoon normale gaatjes strechen
...m e t h e e l v e e l g e d u l d :P

[..]

Hmmm, geen zin in. Dan wil ik ze liever gelijk op maat laten zetten. Sta ook onder de tattoo's op zichtbare plekken dus zo heel veel interesseert het me niet.

Is iemand bekend met on edge tattoo in Den Haag? Iemand heeft me die aangeraden (Maika). Vind dit soort dingen er wel heel erg tof uit zien:

Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:50:04 #140
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123118189
Als je ze op maat laat piercen groeit het niet meer dicht, dus het is het een of het ander
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:51:25 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123118240
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:46 schreef An_awesome_wave het volgende:

Hmmm, geen zin in. Dan wil ik ze liever gelijk op maat laten zetten. Sta ook onder de tattoo's op zichtbare plekken dus zo heel veel interesseert het me niet.
Hier staat meer over de verschillen: http://fritsjedegraaff.tripod.com/id24.html . Het kan dus wél, m.i., alleen is de geneestijd lang en de wond behoorlijk onomkeerbaar (al schijn je flink uitgelubberde oorlellen tegenwoordig ook weer heel goed dicht te kunnen laten naaien).

Verder ken ik alleen goede piercingshops in Amsterdam en Eindhoven :P Die laatste is overigens goed én vriendelijk voor je portemonnee.

[ Bericht 6% gewijzigd door SEMTEX op 20-02-2013 14:56:40 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123118876
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hier staat meer over de verschillen: http://fritsjedegraaff.tripod.com/id24.html . Het kan dus wél, m.i., alleen is de geneestijd lang en de wond behoorlijk onomkeerbaar (al schijn je flink uitgelubberde oorlellen tegenwoordig ook weer heel goed dicht te kunnen laten naaien).

Verder ken ik alleen goede piercingshops in Amsterdam en Eindhoven :P Die laatste is overigens goed én vriendelijk voor je portemonnee.
Thanks voor die link. Ik ga mooi voor de scalpelmethode ^_^ Geen zin om langzaam te stretchen, en zoals er ook al staat; dmv scalpel kun je een mooier gat creeren. En heb niet zo'n probleem met onomkeerbare lichaamsversieringen.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  woensdag 20 februari 2013 @ 15:37:02 #143
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_123120193
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:46 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Hmmm, geen zin in. Dan wil ik ze liever gelijk op maat laten zetten. Sta ook onder de tattoo's op zichtbare plekken dus zo heel veel interesseert het me niet.

Is iemand bekend met on edge tattoo in Den Haag? Iemand heeft me die aangeraden (Maika). Vind dit soort dingen er wel heel erg tof uit zien:

[ afbeelding ]
jep, ik heb mijn IC daar laatst laten zetten. Qua piercen komen ze op mij betrouwbaar over. Qua anatomie van je oor wat minder. Ik vroeg advies over of ik mijn oordopjes van mijn ipod nog in zou kunnen tijdens het genezingsproces. Zij dacht dat de oordopjes de piercing zouden raken. En het komt nog niet bij elkaar in de buurt. Zelfs bij het in- of uitdoen raak je de piercing niet. Dus dat vond ik echt ontzettend dom van haar. Maar ze hebben op hun site inderdaad mooie dingen staan O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_123122992
Weer geen piercings op de mat. Ben zo ongeduldig.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123143371
M'n oor is weer compleet. O+



Industrial laten herplaatsen, onderste gaatje bleek nog open te zijn, dus alleen bovenste opnieuw geprikt. Moet alleen even in de gaten houden of het staafje lang genoeg blijkt, maar het lijkt mee te vallen. Mits m'n oor niet meer op gaat zwellen, that is. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 21 februari 2013 @ 06:05:43 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123149369
Gaaf! Mooie conch ook!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 21 februari 2013 @ 06:23:57 #147
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123149385
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:06 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Thanks voor die link. Ik ga mooi voor de scalpelmethode ^_^ Geen zin om langzaam te stretchen, en zoals er ook al staat; dmv scalpel kun je een mooier gat creeren. En heb niet zo'n probleem met onomkeerbare lichaamsversieringen.
Scalpeling is niet geschikt voor zulke kleine maatjes. Dan wordt er gewoon een dikkere naald gebruikt
pi_123154270
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 06:23 schreef GimmeGore het volgende:
Scalpeling is niet geschikt voor zulke kleine maatjes. Dan wordt er gewoon een dikkere naald gebruikt
...maar punchen zou wel kunnen op die maten lijkt mij, toch?
pi_123158425
Piercings binnen. :D Wat netjes verpakt allemaal. Alleen die smooth segement ringetjes hehe. So so tiny. 7mm lukt misschien nog wel met heel wat frunniken bij de piercer maar 6mm.. :D dacht dat het allemaal wel mee zou vallen qua grootte hehe. :')



:D
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123159278
Hoe wissel ik mn helixjes eigenlijk, heb nog nooit een hele nieuwe piercing er in gehad. Spannond. :') Laat mn tragus nog wel even voor wat het is tho, want die labretjes zijn ook maar 6mm en dat is echt veel te strak nog voor nu. Heb ook wel een 8mm bar maar laat mn tragus wel achterwegen tot ik bij de shop geweest ben.

Maar neem aan gewoon eerst handjes goed wassen, piercings wassen. Moet ik de gaatjes nog "spoelen" of iig schoonmaken met water?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123159908
Ik maakte nieuwe piercings altijd schoon door ze in de whisky te gooien :@ :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_123159968
quote:
4s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:08 schreef theKiD het volgende:
Ik maakte nieuwe piercings altijd schoon door ze in de whisky te gooien :@ :')
Yeah no, not even going there. :')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 21 februari 2013 @ 14:11:38 #153
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123160028
als je piercings genezen zijn hoef je niet echt maatregelen te nemen. Misschien is het wel handig om de piercings even met wat alcohol schoon te maken. Omdat ze niet altijd steriel binnenkomen, dus dan ben je zeker dat er niks aan zit wat de fistula kan irriteren
pi_123160474
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef GimmeGore het volgende:
als je piercings genezen zijn hoef je niet echt maatregelen te nemen. Misschien is het wel handig om de piercings even met wat alcohol schoon te maken. Omdat ze niet altijd steriel binnenkomen, dus dan ben je zeker dat er niks aan zit wat de fistula kan irriteren
Volgens mij hebben we geen pure alcohol staan. ;( zou de theKiD methode dan wel kunnen, met vodka oid? :')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123161651
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
Piercings binnen. :D Wat netjes verpakt allemaal. Alleen die smooth segement ringetjes hehe. So so tiny. 7mm lukt misschien nog wel met heel wat frunniken bij de piercer maar 6mm.. :D dacht dat het allemaal wel mee zou vallen qua grootte hehe. :')

[ afbeelding ]

:D
Hihi, had je gewaarschuwd O+
Jij bent de hele avond zoet met je 7 mm gefrunnik ;) wel fijn dat het eindelijk binnen is. Maar ze zijn als ze in sealzakjes zitten gewoon gesteriliseerd hoor, vodka enzo daar zit suiker in en andere rotzooi, ik zou ze niet in drank dopen...gewoon handen wassen, en gaatjes ff zouten ofzo...
Enjoy. Krijgen we een foto te zien waar er wat van in je oor zit?? :Y
pi_123161779
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hihi, had je gewaarschuwd O+
Jij bent de hele avond zoet met je 7 mm gefrunnik ;) wel fijn dat het eindelijk binnen is. Maar ze zijn als ze in sealzakjes zitten gewoon gesteriliseerd hoor, vodka enzo daar zit suiker in en andere rotzooi, ik zou ze niet in drank dopen...gewoon handen wassen, en gaatjes ff zouten ofzo...
Enjoy. Krijgen we een foto te zien waar er wat van in je oor zit?? :Y
Jaaa, eigenwijs he :D maar wel heel lief klein. Kan niet wachten tot ik die in kan doen. Ah oke, nja dan spoel ik ze in ieder geval gewoon even af met warm water en dan doe ik mn gaatjes wel even zouten inderdaad.

En natuurlijk! :D ga dalijk eens uitzoeken wat ik in ga doen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123161892
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:59 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Jaaa, eigenwijs he :D maar wel heel lief klein. Kan niet wachten tot ik die in kan doen. Ah oke, nja dan spoel ik ze in ieder geval gewoon even af met warm water en dan doe ik mn gaatjes wel even zouten inderdaad.

En natuurlijk! :D ga dalijk eens uitzoeken wat ik in ga doen.
jeuh!!
pi_123164515
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:23 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we geen pure alcohol staan. ;( zou de theKiD methode dan wel kunnen, met vodka oid? :')
Ik heb mijn wijsheden gezien in the bourne identity :7

Maar, ff serieus, in wodka/ whisky e.d. kan best, zolang er maar ruim genoeg alcohol in zit :) Maar beter is om steriel te koken in water lijkt me ;)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_123166708
Hoe lang mag je ook alweer niks doen na het zetten van een intiempiercing?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_123167603
Nou het heeft me een uur gekost.. :') 6mm staafje en 2mm balletjes is echt klooiwerk zeg ondanks dat ik altijd heel priegelig ben. :')

Eerst voor de mensen die net als ik wilde weten hoe gaatjes er zonder piercings uit zien. Creepy dus. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu het wisselverhaal. Ik helemaal blij onder de douche eerst nog even mn haar gewassen en mijn oortje ook meegepakt. Toen mijn oor nog in zout gehangen, schoonschoonschoon. Handschoentje gepakt, wat helaas te groot was dus niet strak om mijn vingers zat. Beetje jammer weer allemaal. Ik besloten om mijn gouden staafjes en mini balletjes erin te doen.

De makkelijkste manier hiervoor leek mij om van achter naar voor de toen. Dus vanuit de schelp naar de bovenkant, want dan kan je makkelijker de balletjes opdraaien. :') Dik staan prutsen om aan de binnenkant die gaatjes te vinden, het lukte dus totaal niet. Daarna een poging gedaan om het van buiten naar binnen te doen zodat ik aan de binnenkant de balletjes moest opdraaien en ook dit was geen succes. :') Oh nee oh nee wat nu.

Na een halfuur mijn zusje erbij geroepen wie het wel lukte om het gaatje van binnen te vinden. Ik probeerde hierop natuurlijk het balletje op te draaien. Wat gebeurde er :') het balletje viel eraf en schoot gewoon mijn gehoorgang in. Sweet baby jesus have mercy on my soul. :') Mijn zusje zei dat ze het balletje kon zien zitten en ik ben een sateprikker gaan halen zodat zij het balletje eruit kon peuteren. :') Balletje kwam er thank satan gewoon uit en heeft zij erop gedraaid. (na schoonmaak jaja) Toen de tweede helix nog, dit was nog lastiger omdat ze best dicht op elkaar zitten en het gaatje van de binnenkant dus amper nog te zien was. Na wat geklooi toch gelukt maar dit doe ik dus never ever meer thuis. Niet van de helixjes in ieder geval.



Dit zit er nu dus in en ik laat het mooi zitten zo. :') Zaterdag naar de piercer om te vragen of zij mijn tragus kunnen bekijken of het al een korter staafje mag, zit nu 1.2mm lang in dus hoop dat ze mijn bended barbell van 8mm in kunnen doen en het balletje erop kunnen draaien, scheelt mij weer :'). Heb in ieder geval geen last van de tragus meer, het is alleen aan het vervellen as you can see.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123167863
_O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_123168495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:15 schreef wolvendagen het volgende:
Nou het heeft me een uur gekost.. :') 6mm staafje en 2mm balletjes is echt klooiwerk zeg ondanks dat ik altijd heel priegelig ben. :')

Eerst voor de mensen die net als ik wilde weten hoe gaatjes er zonder piercings uit zien. Creepy dus. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu het wisselverhaal. Ik helemaal blij onder de douche eerst nog even mn haar gewassen en mijn oortje ook meegepakt. Toen mijn oor nog in zout gehangen, schoonschoonschoon. Handschoentje gepakt, wat helaas te groot was dus niet strak om mijn vingers zat. Beetje jammer weer allemaal. Ik besloten om mijn gouden staafjes en mini balletjes erin te doen.

De makkelijkste manier hiervoor leek mij om van achter naar voor de toen. Dus vanuit de schelp naar de bovenkant, want dan kan je makkelijker de balletjes opdraaien. :') Dik staan prutsen om aan de binnenkant die gaatjes te vinden, het lukte dus totaal niet. Daarna een poging gedaan om het van buiten naar binnen te doen zodat ik aan de binnenkant de balletjes moest opdraaien en ook dit was geen succes. :') Oh nee oh nee wat nu.

Na een halfuur mijn zusje erbij geroepen wie het wel lukte om het gaatje van binnen te vinden. Ik probeerde hierop natuurlijk het balletje op te draaien. Wat gebeurde er :') het balletje viel eraf en schoot gewoon mijn gehoorgang in. Sweet baby jesus have mercy on my soul. :') Mijn zusje zei dat ze het balletje kon zien zitten en ik ben een sateprikker gaan halen zodat zij het balletje eruit kon peuteren. :') Balletje kwam er thank satan gewoon uit en heeft zij erop gedraaid. (na schoonmaak jaja) Toen de tweede helix nog, dit was nog lastiger omdat ze best dicht op elkaar zitten en het gaatje van de binnenkant dus amper nog te zien was. Na wat geklooi toch gelukt maar dit doe ik dus never ever meer thuis. Niet van de helixjes in ieder geval.

[ afbeelding ]

Dit zit er nu dus in en ik laat het mooi zitten zo. :') Zaterdag naar de piercer om te vragen of zij mijn tragus kunnen bekijken of het al een korter staafje mag, zit nu 1.2mm lang in dus hoop dat ze mijn bended barbell van 8mm in kunnen doen en het balletje erop kunnen draaien, scheelt mij weer :'). Heb in ieder geval geen last van de tragus meer, het is alleen aan het vervellen as you can see.
Hahaha, ik moest echt hardop lachen!! Leuk geschreven ook, en het staat wel mooi! Nu de tragus dus nog. I'll light a candle for you _O-
  zaterdag 23 februari 2013 @ 11:04:52 #163
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_123234616
Leuk, wolvendagen!!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_123237976
Thanks guys :D

Helaas heb ik nu wel door het gefrunnik aan mijn helixjes zo'n mini vochtbultje bij mn tragus. (door er tegenaan te komen per ongeluk etc.) Dus eventjes blijven spoelen met zout.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123240884
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
Thanks guys :D

Helaas heb ik nu wel door het gefrunnik aan mijn helixjes zo'n mini vochtbultje bij mn tragus. (door er tegenaan te komen per ongeluk etc.) Dus eventjes blijven spoelen met zout.
Aah joh;
Sweet baby jesus has mercy on your soul!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:22:17 #166
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123241431
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
Thanks guys :D

Helaas heb ik nu wel door het gefrunnik aan mijn helixjes zo'n mini vochtbultje bij mn tragus. (door er tegenaan te komen per ongeluk etc.) Dus eventjes blijven spoelen met zout.
En die segmentringetjes? Of laat je die bij een piercer doen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123245300
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Aah joh;
Sweet baby jesus has mercy on your soul!
Anders heb ik satan nog O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En die segmentringetjes? Of laat je die bij een piercer doen?
Nah daar wacht ik nu maar mee tot het bultje weg is, lijkt me slimmer.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123293363
Ik heb gisteren mijn eerste piercing laten zetten, in m'n tragus. Naald voelde ik amper maar daarna was het wel pijnlijk, mijn oor is snel geīrriteerd als iemand eraan zit.

Maar ik ben er blij mee! O+
pi_123304545
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb gisteren mijn eerste piercing laten zetten, in m'n tragus. Naald voelde ik amper maar daarna was het wel pijnlijk, mijn oor is snel geīrriteerd als iemand eraan zit.

Maar ik ben er blij mee! O+
Piiiiics!
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123305139


Van mijn man gekregen. O+
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:45:25 #171
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123359603
Welke? Die tragus?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123359833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
Welke? Die tragus?
Lees eens één bericht (quote) erboven :P

quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]

Van mijn man gekregen. O+
Mooi hoor! :Y
Je raekt an de dinge geweun.
pi_123363663
Dankje Messina!
Semtex, inderdaad die tragus. :P

Tellen die andere oorbellen ook als piercing dan? :@
Piercingnoob. :+
pi_123363779
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje Messina!
Semtex, inderdaad die tragus. :P

Tellen die andere oorbellen ook als piercing dan? :@
Piercingnoob. :+
Jep, officieel wel. Tragus is cool.
pi_123363829
Ahzo! :P
Ik wilde al langer een traguspiercing, maar durfde niet. Maar toen dacht ik, als ik m'n naald onder m'n oogbol durf, durf ik dit ook wel. :7 _O-
pi_123363860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:11 schreef DanseMacabre het volgende:
spiercing, maar durfde ni
Huh? onder oogbol?
pi_123363892
Ik heb lensimplantaten en dat ging onder plaatselijke verdoving met een injectie in het spierkapsel van het oog.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:14:44 #178
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123363959
Dat lijkt mij eigenlijk enger. Maar ik kan dan ook niet tegen dingen die dicht in de buurt van mijn ogen komen. Zelfs niet toen ik zelf lenzen in wou doen (dus dat ik bewust met mijn vinger richting mijn oog ging)
pi_123364024
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb lensimplantaten en dat ging onder plaatselijke verdoving met een injectie in het spierkapsel van het oog.
Aah zo... Gewoon om geen bril meer te hoeven dragen, of had je staar? Persoonlijk liever lensimplantaten, dan oog laten laseren... maar liever een piercing ;)
pi_123364256
Ik had +10 en +8, lenzen kon ik niet meer dragen, zag er ook niet goed meer mee en bril was te zwaar.
Nu heb ik niks meer nodig.

Operatie viel reuze mee, eigenlijk. Dus ik dacht, die piercing kan dan ook wel.
Bij mij was laseren niet mogelijk, te hoge sterkte. Van lensimplantaten heb je ook minder pijn, ik kon meteen alles weer doen, want nergens last van. Zicht is van 60% naar 120% gegaan.

GimmeMore, mijn ogen beginnen extreem ongecontroleerd te knipperen als er iemand bij in de buurt komt met z'n vingers. Lenzen deed ik een uur over, terwijl ik ze al 12 jaar had.

Wel grappig, zaterdag dacht ik: ik neem noooit meer een piercing. Nu denk ik: hmmm, wat is nog meer leuk. _O-
pi_123379454
Was gisteren bij de piercer geweest om te vragen over het bultje. Mocht over een weekje terugkomen en moet elke dag spoelen met zeezout. Ze zei dat 7mm ringetje te klein is ook. ;( BUH.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123393348
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
cht over een weekje teru
Hm, da's jammer...
Je had lange nagels toch? Nou, een gaatje doorheen boren en segmentjes daarin hangen dan maar...
1.2 mm dik met 8 mm diameter pas wel in je tragus!! Die meteen bestellen dan maar! ^O^


quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had +10 en +8, lenzen kon ik niet meer dragen, zag er ook niet goed meer mee en bril was te zwaar.
Nu heb ik niks meer nodig.

...
Fijn van je ogen. M'n pa had staar, die ziet nu ook beter dan ik ja. Vind piercen nog altijd iets naarder dan m'n lenzen inzetten.

...is maar goed ook, anders droeg ik iedere dag m'n bril en zat ik onder de piercings :P
pi_123406271
Luna, bril vond ik dan ook weer geen optie, maar lenzen was elke dag irritatie en pijn. Ik zou die operatie zo weer doen. herstel ging bij mij ook snel, mensen met mijn sterkte worden altijd gewaarschuwd, dat het een lange weg is. Ik zat twee dagen na de tweede operatie alweer een boek te lezen.

Mijn moeder vond mijn piercing netjes, haha. _O-
pi_123408666
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Luna, bril vond ik dan ook weer geen optie, maar lenzen was elke dag irritatie en pijn. Ik zou die operatie zo weer doen. herstel ging bij mij ook snel, mensen met mijn sterkte worden altijd gewaarschuwd, dat het een lange weg is. Ik zat twee dagen na de tweede operatie alweer een boek te lezen.

Mijn moeder vond mijn piercing netjes, haha. _O-
Aah, thanks.
Tragus is ook netjes. Zelfs mijn moeder ging destijds niet over de rooie (en dat zegt wat, haha)
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:16:03 #185
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123448225
Als je ff die gigantische tunnel over het hoofd ziet: wat een toffe piercings op deze pic:


[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 28-02-2013 14:57:33 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123456284
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef SEMTEX het volgende:
Als je ff die gigantische tunnel over heeft hoofd ziet: wat een toffe piercings op deze pic:
[ afbeelding ]
Hey dat is toch die gast van Classic Ink & Mods :D? Daar was ik laatst om te kijken voor toffe balletjes. Hele aardige gast is dat.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123456542
Dat hartje.
pi_123456683
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef SEMTEX het volgende:
Als je ff die gigantische tunnel over heeft hoofd ziet: wat een toffe piercings op deze pic:
[ afbeelding ]
Oh dat hartje. O+
All good things are wild and free.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:58:09 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123456755
Ja, wil ik ook, als daith O+
En inderdaad, komt ook van de Instagram pagina van Classic ink & mods
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123456883
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:58 schreef SEMTEX het volgende:
daith
Is dat dit?

Hoe awesome is dat O+

All good things are wild and free.
pi_123457994
Hartje kan je ook bij Classic Ink & Mods scoren, voor zij die 'm willen. :D
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:10:50 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123460280
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Is dat dit?

Hoe awesome is dat O+

[ afbeelding ]
ja, hebben O+ alleen stel ik het zetten elke keer uit.. moet er echt van komen binnenkort.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123475550
Volgende week zaterdag 3 gaatjes tegelijk laten piercen! :o 3 aan de buitenkant van mijn oor, kan alleen niet vinden hoe het heet. :')
pi_123475750
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Is dat dit?

Hoe awesome is dat O+

[ afbeelding ]
O+ Die wil ik!
pi_123476605
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:14 schreef Snowbells het volgende:
Volgende week zaterdag 3 gaatjes tegelijk laten piercen! :o 3 aan de buitenkant van mijn oor, kan alleen niet vinden hoe het heet. :')

dit? Forward helix.

Maar drie tegelijk? Lijkt me iets teveel van het goede om in een keer te laten doen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:39:09 #196
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123476977
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef SEMTEX het volgende:
Als je ff die gigantische tunnel over het hoofd ziet: wat een toffe piercings op deze pic:
[ afbeelding ]
Mega tunnel O+
pi_123477291
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dit? Forward helix.

Maar drie tegelijk? Lijkt me iets teveel van het goede om in een keer te laten doen.
Maar dan aan de buitenkant, waar 1 kant van een industrial ook zit en dan verder naar beneden. Slecht in uitleggen ;(

En liever alles gelijk in 1 keer dan elke keer weer pijn lijden :@
pi_123477412
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Maar dan aan de buitenkant, waar 1 kant van een industrial ook zit en dan verder naar beneden. Slecht in uitleggen ;(

En liever alles gelijk in 1 keer dan elke keer weer pijn lijden :@
Helix. :D

Maar dat is niet heel slim mups om ze tegelijk te doen. Ivm zwelling en schoonmaken. Tenminste, lijkt mij. Zou de piercer ook moeten zeggen. ;(
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123477510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dit? Forward helix.

Maar drie tegelijk? Lijkt me iets teveel van het goede om in een keer te laten doen.
heel erg mooi. Is dit qua slapen, ik ben een zijslaper, minder ngrijpend dan een industrial? Of voelt dat hetzelfde als je er op ligt?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123477685
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:46 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heel erg mooi. Is dit qua slapen, ik ben een zijslaper, minder ngrijpend dan een industrial? Of voelt dat hetzelfde als je er op ligt?
Ik heb enkel de twee bovenste en slaap ook op mn zij. Ik heb er denk ik een maandje ietwat lastig op geslapen maar heb er nu totaal geen last als ik op die kant lig. Ik heb verder geen idee hoe het met een industial is, maar zover ik mij kan voorstellen voel je die bar dan? Ik voel hier de piercings in zijn totaliteit niet. :D Als dat een antwoord is hehe.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123477795
Ik voel die bar in m'n industrial niet erger dan m'n helixen, eigenlijk. Meer last van m'n conch met slapen. :P

Alweer op m'n industrialoor kunnen slapen. O+ Classic ink & mods-vent. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123477804
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:33 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dit? Forward helix.

Maar drie tegelijk? Lijkt me iets teveel van het goede om in een keer te laten doen.
Dit vind ik zo leuk O+
Eerst toch maar eens een tragus, maar ik ben bang van mijn stokje te gaan :')
Tap tap tap
pi_123477808
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Helix. :D

Maar dat is niet heel slim mups om ze tegelijk te doen. Ivm zwelling en schoonmaken. Tenminste, lijkt mij. Zou de piercer ook moeten zeggen. ;(
Zal wel meevallen als ze niet heel dicht bij elkaar staan
pi_123477921
Drie kraakbeenpiercings in één zitting lijkt me wel best heel pijnlijk trouwens. Ik denk dat ik ze liever zou spreiden. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123477968
quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Drie kraakbeenpiercings in één zitting lijkt me wel best heel pijnlijk trouwens. Ik denk dat ik ze liever zou spreiden. :+
Hoe lang zit er tussen denk je dan, als ik ze 1 voor 1 zou doen? :@
pi_123477970
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Zal wel meevallen als ze niet heel dicht bij elkaar staan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik vernomen. Dus op zich niet heel ver uit elkaar, zou dan de buitenste twee samen doen en dan de middelste als laatst of zo.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123477988
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Hoe lang zit er tussen denk je dan, als ik ze 1 voor 1 zou doen? :@
Maandje is prima dan. Ik heb een maand gewacht iig.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123478030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Maandje is prima dan. Ik heb een maand gewacht iig.
Lijkt me prima inderdaad. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123478037
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Maandje is prima dan. Ik heb een maand gewacht iig.
Dit is mijn eerste echte piercing dan, ik tel mijn 3e oorbelgaatje niet mee _O-
pi_123478045
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik vernomen. Dus op zich niet heel ver uit elkaar, zou dan de buitenste twee samen doen en dan de middelste als laatst of zo.
Ah, naja wat jij zegt is wel het handigst ja.
pi_123478257
En nu wil ik een matchende conch in m'n andere oor. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123478274
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik heb enkel de twee bovenste en slaap ook op mn zij. Ik heb er denk ik een maandje ietwat lastig op geslapen maar heb er nu totaal geen last als ik op die kant lig. Ik heb verder geen idee hoe het met een industial is, maar zover ik mij kan voorstellen voel je die bar dan? Ik voel hier de piercings in zijn totaliteit niet. :D Als dat een antwoord is hehe.
ok, dus een industrial zou niet veel heftiger zijn, begrijp ik. Dat is namelijk wat me met de industrial zo gegenhoudt. Maar die drie bij elkaar, dat is ook wel heel erg mooi... Maar beter apart laten piercen dus, begrijp ik.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123478354
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ok, dus een industrial zou niet veel heftiger zijn, begrijp ik. Dat is namelijk wat me met de industrial zo gegenhoudt. Maar die drie bij elkaar, dat is ook wel heel erg mooi... Maar beter apart laten piercen dus, begrijp ik.
Twee oren. *O* :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123478484
Een rondje google leert me al dat de triple forward helix er vaak maar lillek uitziet :D :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123478611
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Dit is mijn eerste echte piercing dan, ik tel mijn 3e oorbelgaatje niet mee _O-
Is wel supernice zo allemaal op een rijtje dan. O+
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:57 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ok, dus een industrial zou niet veel heftiger zijn, begrijp ik. Dat is namelijk wat me met de industrial zo gegenhoudt. Maar die drie bij elkaar, dat is ook wel heel erg mooi... Maar beter apart laten piercen dus, begrijp ik.
Nee lijkt me niet, maar qua slapen erop is het voor iedereen ook wel weer anders. Het zal ongetwijfeld geen probleem zijn als het eenmaal helemaal genezen is, maar de weg er naartoe is voor een ieder anders :D. En met een industrial kan je ze best samen laten piercen, die gaatjes zitten namelijk tegenover elkaar dus dat geeft geen probleem verder.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Mirjam het volgende:
Een rondje google leert me al dat de triple forward helix er vaak maar lillek uitziet :D :@
Ja die foto hier is wel echt creme de la creme :')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123478893
quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Is wel supernice zo allemaal op een rijtje dan. O+

[..]

Nee lijkt me niet, maar qua slapen erop is het voor iedereen ook wel weer anders. Het zal ongetwijfeld geen probleem zijn als het eenmaal helemaal genezen is, maar de weg er naartoe is voor een ieder anders :D. En met een industrial kan je ze best samen laten piercen, die gaatjes zitten namelijk tegenover elkaar dus dat geeft geen probleem verder.

[..]

Ja die foto hier is wel echt creme de la creme :')
Nou, zeg dat, ik zie er veel tussen waarvan ik het heeeeeel erg zou vinden als ik uiteindelijk daarmee opgescheept zou komen te zitten :@
Maar dat is kwestie van goede piercer zoeken denk ik, met kennis van zaken./
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123479209
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Nou, zeg dat, ik zie er veel tussen waarvan ik het heeeeeel erg zou vinden als ik uiteindelijk daarmee opgescheept zou komen te zitten :@
Maar dat is kwestie van goede piercer zoeken denk ik, met kennis van zaken./
Dat ze superscheef zijn :') totaal niet op een rijtje. Wil je inderdaad niet mee thuiskomen.
Ja precies, dan moet het goed komen. Maar in Amerika zijn ze allemaal niet zo supreme, als ik ga browsen op tumblr... :') Zag er vanmorgen een die ze alle drie liet schieten, dan ben je ook niet helemaal 100.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123479299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Dat ze superscheef zijn :') totaal niet op een rijtje. Wil je inderdaad niet mee thuiskomen.
Ja precies, dan moet het goed komen. Maar in Amerika zijn ze allemaal niet zo supreme, als ik ga browsen op tumblr... :') Zag er vanmorgen een die ze alle drie liet schieten, dan ben je ook niet helemaal 100.
ik zag idd tumblr. maar ook raargevormde orden waardoor de bovenste al half in de bovenboog zit, of te ver naar binnen, dus te dicht tegen je schedel, geen gelijke ruimte ertussen, etc.
dat zou ik echt heel erg vinden :@ Ik wil wel dat de piercer eerlijk tegen me is en me objectief vertelt of het wat wordt of niet.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123479320
Mijn 3e oorbel werd ook geschoten, kwam bijna tegen het kraakbeen aan :{
pi_123479457
Mijn helixen zijn allebei geschoten :X totaal niet bij nagedacht dat dat erg kon zijn. En twee stuks was net zo duur als eentje dus hup, doe er dan maar twee naast elkaar. Gelukkig wel met wat ruimte ertussen. Bij een vriendin van me zaten ze vrij dicht op elkaar en dat was lastig met schoonmaken. Nou ja, schoonmaken... Sterilon erop en gaan :')
Tap tap tap
pi_123479495
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Mijn helixen zijn allebei geschoten :X totaal niet bij nagedacht dat dat erg kon zijn. En twee stuks was net zo duur als eentje dus hup, doe er dan maar twee naast elkaar. Gelukkig wel met wat ruimte ertussen. Bij een vriendin van me zaten ze vrij dicht op elkaar en dat was lastig met schoonmaken. Nou ja, schoonmaken... Sterilon erop en gaan :')
sterilon erop druppelen, oh the memories _O_
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123479531
Jodelend voor de spiegel *O*
Tap tap tap
pi_123479584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik zag idd tumblr. maar ook raargevormde orden waardoor de bovenste al half in de bovenboog zit, of te ver naar binnen, dus te dicht tegen je schedel, geen gelijke ruimte ertussen, etc.
dat zou ik echt heel erg vinden :@ Ik wil wel dat de piercer eerlijk tegen me is en me objectief vertelt of het wat wordt of niet.
Ja daar zie je er echt superveel van, vooral die teveel naar het schedel toe waardoor het rijtje niet meer klopt.

Bij mij zit ie naar mijn idee ook iets te ver in de bovenboog. ;( Maar denk dat dat wel meevalt als ik de balletjes van klein naar groot zou doen en die onderste zou laten zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je. Maar had besloten het voorlopig zo te laten omdat ik liever een tragus wilde en vind het wel ok zo denk ik. :')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123479622
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja daar zie je er echt superveel van, vooral die teveel naar het schedel toe waardoor het rijtje niet meer klopt.

Bij mij zit ie naar mijn idee ook iets te ver in de bovenboog. ;( Maar denk dat dat wel meevalt als ik de balletjes van klein naar groot zou doen en die onderste zou laten zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je. Maar had besloten het voorlopig zo te laten omdat ik liever een tragus wilde en vind het wel ok zo denk ik. :')
Oh die had idd wel iets naar voren en beneden gemogen ja :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123479650
Maar met een goeie plaatsing van de onderste zou dat best wel eens gladgetrokken kunnen worden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123479688
Maar als ie te dicht bij de rand gezet wordt, is er dan geen kans dat hij uitgroeit? :@
Tap tap tap
pi_123479934
Brr, uitgroeien lijkt me zwaar kut.
pi_123479983
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef Snowbells het volgende:
Brr, uitgroeien lijkt me zwaar kut.
Mwah, je voelt er weinig van is mijn ervaring. :')

Wel zonde van de piercings. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123480009


even geshopped. het valt nog mee. is glad te trekken hehe.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123480041
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef Snowbells het volgende:
Brr, uitgroeien lijkt me zwaar kut.
Liever uitgroeien dan eruittrekken :')
Is me gebeurd met een microdermal. Ermhagerd ik ging toen een beetje dood.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123480059
quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]

even geshopped. het valt nog mee. is glad te trekken hehe.
Ja zo klopt 'ie wel weer O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123480114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Liever uitgroeien dan eruittrekken :')
Is me gebeurd met een microdermal. Ermhagerd ik ging toen een beetje dood.
Ouch. :X

quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]

even geshopped. het valt nog mee. is glad te trekken hehe.
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123480151
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Liever uitgroeien dan eruittrekken :')
Is me gebeurd met een microdermal. Ermhagerd ik ging toen een beetje dood.
Waar zat die md? Mi gado lijkt me net zo pijnlijk ;(
pi_123480154
quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ouch. :X
Ja, vooral het uitsnijden op de eerste hulp ook, toen ging ik nog een klein beetje dood :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123480174
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Waar zat die md? Mi gado lijkt me net zo pijnlijk ;(
Op m'n borst. Ik mis 'm, hij staat zķ mooi daar.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123480208
quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]

even geshopped. het valt nog mee. is glad te trekken hehe.
Staat leuk :P
Tap tap tap
pi_123480209
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Op m'n borst. Ik mis 'm, hij staat zķ mooi daar.
Wil je hem niet nog een keer nemen dan?
pi_123480251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja, vooral het uitsnijden op de eerste hulp ook, toen ging ik nog een klein beetje dood :')
Nou, die gaat van mijn lijstje :D

Alhoewel, m'n oma is een keer met haar oorbellen ergens achter blijven hangen en die werd er ook niet vrolijk van, was helemaal uitgescheurd. Snakebite in je oorlel ;(
Tap tap tap
pi_123480271
quote:
11s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Wil je hem niet nog een keer nemen dan?
Dat wordt dan de derde keer (!) En ik wil ook geen canvas vol littekens hebben daar, dat is wel zo zonde... En dermals staan er nu eenmaal om bekend een korte levensduur te hebben, dus ja...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123480274
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja, vooral het uitsnijden op de eerste hulp ook, toen ging ik nog een klein beetje dood :')
Brrrrrr. Dan toch liever een kapper die iets te enthousiast je industrial half meerukt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123480371
Moet nu wel een beetje huilen. Ik wil die laatste forward er nu eigenlijk ook wel bij. :') Kutleven.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123480456
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Dat wordt dan de derde keer (!) En ik wil ook geen canvas vol littekens hebben daar, dat is wel zo zonde... En dermals staan er nu eenmaal om bekend een korte levensduur te hebben, dus ja...
Echt chill om te zetten zijn ze ook niet echt toch?

Zusje ging in ieder geval door de grond met zetten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123480510
quote:
9s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
Moet nu wel een beetje huilen. Ik wil die laatste forward er nu eigenlijk ook wel bij. :') Kutleven.
Is zo gezet toch? geen reden om te huilen, ga sparen O+
quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Echt chill om te zetten zijn ze ook niet echt toch?

Zusje ging in ieder geval door de grond met zetten. :')
Ja, een compleet drama. Ik ging bijna out, en dat gebeurt me echt niet vaak. Volgens mij heb ik daar nog wel foto's van, van het zetten.
Ik mis m'n dermal ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123480561
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Is zo gezet toch? geen reden om te huilen, ga sparen O+

[..]

Ja, een compleet drama. Ik ging bijna out, en dat gebeurt me echt niet vaak. Volgens mij heb ik daar nog wel foto's van, van het zetten.
Ik mis m'n dermal ;(
Zo herkenbaar, dat missen. ;(

Daarom heb ik 'm weer. Nog steeds zo blij. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123480585
quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zo herkenbaar, dat missen. ;(

Daarom heb ik 'm weer. Nog steeds zo blij. O+
O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123481303
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Liever uitgroeien dan eruittrekken :')
Is me gebeurd met een microdermal. Ermhagerd ik ging toen een beetje dood.
Eh... Hoe... Au... Hoe?! AU! :o

Ik ben wel eens met m'n tepel(piercing) achter de douchedeur blijven haken. Geloof me... Dasniefijn.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_123481409
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:44 schreef Messina het volgende:

[..]

Eh... Hoe... Au... Hoe?! AU! :o

Ik ben wel eens met m'n tepel(piercing) achter de douchedeur blijven haken. Geloof me... Dasniefijn.
ik was mezelf altijd met zo'n opgefrommeld netje, een puff.
Ik had dan altijd netjes mijn linkerhand over de piercing, en dat ging altijd goed.
Tot die ene dag dat het netje tussen mijn vingers door piepte zonder mijn medeweten, en ik met volle kracht aan de puff trok omdat ik wat gehaast me aan het wassen was. Netje zat om de dermal, ik trek er vervolgens met volle kracht aan. Ja, toen had ik hem er half uitgetrokken. :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123482041
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik was mezelf altijd met zo'n opgefrommeld netje, een puff.
Ik had dan altijd netjes mijn linkerhand over de piercing, en dat ging altijd goed.
Tot die ene dag dat het netje tussen mijn vingers door piepte zonder mijn medeweten, en ik met volle kracht aan de puff trok omdat ik wat gehaast me aan het wassen was. Netje zat om de dermal, ik trek er vervolgens met volle kracht aan. Ja, toen had ik hem er half uitgetrokken. :{
Ik heb een beeld. :X
Jemig, als mij zoiets zou gebeuren zou waarschijnlijk even het lichtje uitgaan :@
Ik heb zo'n ding door m'n tepel, moet er niet aan denken dat ik ergens aan blijf hangen. :X


Overigens, ik ben ook al vaak zat met m'n oorbellen blijven hangen (denk aan een trui uittrekken...), maar ik trek ze dan Godzijdank altijd los, niet dwars door m'n oorlel heen. :s) Ik heb in beide oren drie oorbellen (ringen).
Je raekt an de dinge geweun.
pi_123488046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja daar zie je er echt superveel van, vooral die teveel naar het schedel toe waardoor het rijtje niet meer klopt.

Bij mij zit ie naar mijn idee ook iets te ver in de bovenboog. ;( Maar denk dat dat wel meevalt als ik de balletjes van klein naar groot zou doen en die onderste zou laten zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je. Maar had besloten het voorlopig zo te laten omdat ik liever een tragus wilde en vind het wel ok zo denk ik. :')
Ik vind die bovenste zo hoog juist wel leuk. Zou over de hele rij kunnen toch, why not. Het is maar wat je forward helix wil noemen. En een derde onderaan is sowieso cool ja. Kan altijd nog :P

Die daith eerder geplaats met dat hartje gaat er hier ook een keertje komen. (Niet zozeer met dat hartje, ben meer van de ringetjes) Dat hartje trouwens zouden ze moeten maken in een segment-systeem. Deze moet je open en dicht buigen; een hel lijkt me!!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 06:31:45 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123489059
Hij was weer op voorraad, dus heb deze besteld:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 1 maart 2013 @ 06:34:14 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123489065
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Maandje is prima dan. Ik heb een maand gewacht iig.
Ik heb tussen elke kraakbeenpiercing minstens 9 maanden :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123491699
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 06:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb tussen elke kraakbeenpiercing minstens 9 maanden :P
Ik ook! Anders is het echt nog niet goed genezen, ook al voel je niets meer. ;)
''Going mental on the Wabbu''
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:13:14 #253
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_123493152
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 06:31 schreef SEMTEX het volgende:
Hij was weer op voorraad, dus heb deze besteld:
[ afbeelding ]
Tof!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_123497205
quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]

even geshopped. het valt nog mee. is glad te trekken hehe.
Vakwerk ;) Kei mooi zo! 50 euro pinnen en komende week droog brood eten. Succes !
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:30:19 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123497603
Mijn piercingshopje vraagt maar 25 euro voor oorpiercings :P
En toch kwaliteit :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123498621
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn piercingshopje vraagt maar 25 euro voor oorpiercings :P
En toch kwaliteit :)
Ooh, kijk: 25 euro pinnen, een retourtje Eindhoven chippen en brood zonder rosbief eten dan :P
pi_123503226
Soms baal ik er wel een beetje van dat de shop hier zo prijzig is :P tis wel een goede en lekker dichtbij, maar echt alles is 55 euro (of meer) en dat is toch wel veel :(
Maar ja, ergens heen reizen kost ook geld en zo vaak kom ik niet ergens anders.
Wil er nog steeds wel meer, maar als ik nu bekijk dat alles me al 220 euro heeft gekost :X
en dan nog wel ergens tussen de 50 en 100e aan sieraadjes etc

Hier een handige actie :') had mooi allemaal labretjes in mijn oorlel gedaan (3x), eerste keer balletjes kwijt geraakt dus extra goed vast gezet. Eentje krijg ik er nu met geen mogelijkheid meer af... handschoentjes etc al geprobeerd :')

Wel een fijne oplossing verder, geen gezeik met achterkantjes die vervelend doen en je kunt ze overal bij inhouden :) alleen dus lastig als je een keer andere oorbellen in wil ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_123507102
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 06:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb tussen elke kraakbeenpiercing minstens 9 maanden :P
Je kan ze best laten piercen na een maand. Ik weet dat die andere dan nog niet genezen zijn maar een maand is prima als je ze bij elkaar wilt hebben.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123507180
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:20 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Vakwerk ;) Kei mooi zo! 50 euro pinnen en komende week droog brood eten. Succes !
35 :D. Maar ik wacht eventjes met 'm laten zetten. Heb net die tragus en vind het eigenlijk wel even welletjes voorlopig.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 17:46:59 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123507910
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:19 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Je kan ze best laten piercen na een maand. Ik weet dat die andere dan nog niet genezen zijn maar een maand is prima als je ze bij elkaar wilt hebben.
Zal voor iedereen verschillen, denk ik. Mijn lichaam vecht de eerste twee weken tegen de piercing alsof het een infectie is, dus ik geef hem altijd de tijd te herstellen. Heb jij nooit dat na 't zetten van die ene piercing de andere weer gaat steken?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123508216
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zal voor iedereen verschillen, denk ik. Mijn lichaam vecht de eerste twee weken tegen de piercing alsof het een infectie is, dus ik geef hem altijd de tijd te herstellen. Heb jij nooit dat na 't zetten van die ene piercing de andere weer gaat steken?
Daar heb ik geen last van. Zowel het vechten van mijn lichaam tegen de piercing als het steken niet. Het enige wat er bij mij gebeurd is dat er een vochtbultje kwam, maar dat heb ik nu met de tragus ook, vrij normaal ook en dat is met een weekje weg.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:08:43 #262
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123508604
Mijn afweer zal wel fucked up zijn :P ben ook voor van alles en nog wat allergisch...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:09:48 #263
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_123508645
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 17:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zal voor iedereen verschillen, denk ik. Mijn lichaam vecht de eerste twee weken tegen de piercing alsof het een infectie is, dus ik geef hem altijd de tijd te herstellen. Heb jij nooit dat na 't zetten van die ene piercing de andere weer gaat steken?
Dat heb ik ook, heb ook het idee dat het staafje van mijn vch te kort is, maar ik weet niet zeker of ik nog een staafje van 16 heb, en dan moet ik weer uitkoken enzo. :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_123509096
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:08 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn afweer zal wel fucked up zijn :P ben ook voor van alles en nog wat allergisch...
Je afweer is juist heul goed als je lichaam er woest op reageert! Je afweer wil het er dan uitwerken (net als infecties enzo) Allergieen ook trouwens, die komen ook door hoge afweer van het lichaam.

(heb ooit een docu gezien die over hooikoorts enzo ging, en blijkt dat bepaalde darmwormpjes de afweer verlagen. Nu slikken die mensen die er enorm last van hebben dus om de zoveel tijd wormeitjes, zodat de weerstand wat lager wordt en de hooikoorts weg blijft...iek!)
  vrijdag 1 maart 2013 @ 19:38:06 #265
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123511716
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:23 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Je afweer is juist heul goed als je lichaam er woest op reageert! Je afweer wil het er dan uitwerken (net als infecties enzo) Allergieen ook trouwens, die komen ook door hoge afweer van het lichaam.

(heb ooit een docu gezien die over hooikoorts enzo ging, en blijkt dat bepaalde darmwormpjes de afweer verlagen. Nu slikken die mensen die er enorm last van hebben dus om de zoveel tijd wormeitjes, zodat de weerstand wat lager wordt en de hooikoorts weg blijft...iek!)
Lol! Heerlijk! Gelukkig heb ik net gegeten :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123511747
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Lol! Heerlijk! Gelukkig heb ik net gegeten :D
jahaha, fijne oplossing heh. Misschien helpt een worm door je piercinggat heen halen ook, _O-
  zaterdag 2 maart 2013 @ 07:00:47 #267
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_123528091
Ja, zo'n glibberige pier, met het zand er nog aan, hihi.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 08:23:25 #268
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123528337
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 15:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Soms baal ik er wel een beetje van dat de shop hier zo prijzig is :P tis wel een goede en lekker dichtbij, maar echt alles is 55 euro (of meer) en dat is toch wel veel :(
Maar ja, ergens heen reizen kost ook geld en zo vaak kom ik niet ergens anders.
Wil er nog steeds wel meer, maar als ik nu bekijk dat alles me al 220 euro heeft gekost :X

Ik denk dat ik überhaupt niet wil weten wat alles me bij elkaar gekost heeft :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 10:01:51 #269
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_123529103
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:46 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik was mezelf altijd met zo'n opgefrommeld netje, een puff.
Ik had dan altijd netjes mijn linkerhand over de piercing, en dat ging altijd goed.
Tot die ene dag dat het netje tussen mijn vingers door piepte zonder mijn medeweten, en ik met volle kracht aan de puff trok omdat ik wat gehaast me aan het wassen was. Netje zat om de dermal, ik trek er vervolgens met volle kracht aan. Ja, toen had ik hem er half uitgetrokken. :{
Ik bleef haken met mijn dermall achter het asfalt (longboarden), hij lag er half uit maar ik had het 's avonds pas door.. :P

De dag erop zelf met een scalpel eruit gesneden ):
pi_123535859
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 10:01 schreef luciferist het volgende:
Ik bleef haken met mijn dermall achter het asfalt (longboarden), hij lag er half uit maar ik had het 's avonds pas door.. :P

De dag erop zelf met een scalpel eruit gesneden ):
}:|

Held
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:22:18 #271
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123540826
O+ Oh, ik heb de knoop doorgehakt. Volgende week zaterdag laat ik een daith zetten (hier)O+ Meteen gevraagd of-ie ook hartjes heeft, want die vind ik wel erg leuk O+
Ik slaap alweer een tijdje goed op mijn spiraal, dus mijn oor kan 't wel lijen 8-) .
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:34:47 #272
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_123541301
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:22 schreef SEMTEX het volgende:
O+ Oh, ik heb de knoop doorgehakt. Volgende week zaterdag laat ik een daith zetten (hier)O+ Meteen gevraagd of-ie ook hartjes heeft, want die vind ik wel erg leuk O+
Ik slaap alweer een tijdje goed op mijn spiraal, dus mijn oor kan 't wel lijen 8-) .
Nog ff en je hele oor is vol. Zo verslavend dat piercen
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:50:35 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123541946
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nog ff en je hele oor is vol. Zo verslavend dat piercen
Ik zag vandaag een 4mm tunneltje bij Pieces in zwart en ik dacht meteen: zal ik? :o Weet niet of je met normale gaatjes zomaar ineens naar 4 kan :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:53:30 #274
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_123542092
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zag vandaag een 4mm tunneltje bij Pieces in zwart en ik dacht meteen: zal ik? :o Weet niet of je met normale gaatjes zomaar ineens naar 4 kan :')
Hehe nee dat duurt wel een paar weken :P
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:53:55 #275
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123542119
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hehe nee dat duurt wel een paar weken :P
Weken? :P Dat valt best mee :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123545143
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Weken? :P Dat valt best mee :P
Als je je oren wilt verzieken wel. :') Scar tissue.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_123550229
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Als je je oren wilt verzieken wel. :') Scar tissue.
...bedoelt vast dat 'weken wachten' wel mee valt...had ook maanden wachten kunnen zijn.
Ik wil dus ook een daith, maar zit nu eens te voelen en kijken en dat stukje/randje is bij mij vrij plat/kort... toch nog eens even nader bekijken ;)
  zondag 3 maart 2013 @ 10:22:38 #278
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123564649
Weken? How about maanden? Als je niks van stretchen weet zou ik me eerst ff inlezen.
Standaard gaatjes naar 4mm is toch zeker 5 maanden werk als je niet je oren wil verzieken en je oren ook mee werken
  zondag 3 maart 2013 @ 11:22:59 #279
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123565582
Het was maar een hersenspinsel :P Ik heb al een tijdje niks in die gaatjes, dus dacht erover na. Denk dat het sowieso niks voor mij is :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123588164
Help, nader bekeken in de spiegel, maar ik heb dus echt geen daith-lelletje |:(

Dan wordt het waarschijnlijk een rook...
pi_123798426
Iemand nog tips tegen uitgroeien van piercings? Titanium, kunstof en zilver al geprobeerd natuurlijk. Had na jaren wachten toch maar weer een piercings laten zetten maar binnen 2 maanden was hij er weer uit. Betrof een pubic deze keer, goed afgedekt en goed schoon gehouden.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 20:44:10 #282
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:58:52 #283
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123809534
quote:
8s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:30 schreef Luna3 het volgende:
Help, nader bekeken in de spiegel, maar ik heb dus echt geen daith-lelletje |:(

Dan wordt het waarschijnlijk een rook...
Wat is een daith-lelletje? :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123811280
Kaakchirurg vroeg of ik mijn piercing even uit wilde doen. Rontgenfoto van tandarts was niet recent genoeg, 4 maanden oud.

Uiteindelijk mocht de piercing blijven zitten maar andere oorbellen wel uit.

Piercing gaat goed, trouwens. Tot nu toe geen last.
pi_123813051
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
Wat is een daith-lelletje? :P
Het is een flapje, je hebt er twee en het zit niet tussen je benen! _O-

Hehe, wist even niet hoe ik het anders uit moest leggen alszijnde daith-lelletje, maar ik ben dus echt in diepe rauw en lichte paniek... Misschien kan het toch wel hoor, maar ik denk dat een piercer er ook niet enthousiast van wordt. Ik heb trouwens ook vaak mensen gezien die helemaal geen tragus hebben (dat flapje heet trouwens echt tragus, maar heet het flapje van de daith ook gewoon daith?! Dont know...)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:10:56 #286
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123819486
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Kaakchirurg vroeg of ik mijn piercing even uit wilde doen. Rontgenfoto van tandarts was niet recent genoeg, 4 maanden oud.

Uiteindelijk mocht de piercing blijven zitten maar andere oorbellen wel uit.

Piercing gaat goed, trouwens. Tot nu toe geen last.
Dat heeft mijn tandarts nog nooit gevraagd en die neemt ook wel eens zo'n overzichtsfoto van mijn gehele kaak..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:16:25 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123819505
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:10 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Het is een flapje, je hebt er twee en het zit niet tussen je benen! _O-

Hehe, wist even niet hoe ik het anders uit moest leggen alszijnde daith-lelletje, maar ik ben dus echt in diepe rauw en lichte paniek... Misschien kan het toch wel hoor, maar ik denk dat een piercer er ook niet enthousiast van wordt. Ik heb trouwens ook vaak mensen gezien die helemaal geen tragus hebben (dat flapje heet trouwens echt tragus, maar heet het flapje van de daith ook gewoon daith?! Dont know...)
Ik weet ook niet of ik er geschikt voor ben.Heb eens zitten zoeken of ik oren kon vinden die echt ongeschikt waren voor een daith, maar die kan ik niet vinden. Volgens mij is elk oor het wel, alleen is bij de een het ringetje breder dan bij de ander.

Ik vond bijv. dit best rare oor:

Zelfs deze lijkt me geschikt voor een daith.
of:


oh en O+ O+

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123821937
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 08:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat heeft mijn tandarts nog nooit gevraagd en die neemt ook wel eens zo'n overzichtsfoto van mijn gehele kaak..
Bij mijn eigen tandarts moeten ze ook uit. Maar ik zag het al aankomen dus gevraagd of de tandarts hun foto door wilde sturen. Hebben ze gedaan maar was niet recent genoeg. Moest van maart zijn. :')

Als die piercing mag blijven zitten, wat maken die oorbellen nog uit, denk ik dan.
pi_123822345
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 08:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik weet ook niet of ik er geschikt voor ben.Heb eens zitten zoeken of ik oren kon vinden die echt ongeschikt waren voor een daith, maar die kan ik niet vinden. Volgens mij is elk oor het wel, alleen is bij de een het ringetje breder dan bij de ander.

Ik vond bijv. dit best rare oor:
[ afbeelding ]
Zelfs deze lijkt me geschikt voor een daith.
of:
[ afbeelding ]

oh en O+ O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, die bovenste heeft echt een enorme lel zeg :)

Ik vind de onderste het mooiste met de daith, maar bij mijn oor zit de daith dan echt vlak tegen m'n hoofd aan zegmaar. een beetje zoals bij het tweede plaatje, maar loopt het ook nog sneller m'n oorschelp in dan op foto 2...ik vraag het me dus ernstig af... En al zou het kunnen, dan wordt het een hoop gepriegel (lees 'gevloek') als ik het zou moeten verwisselen ofzo. Ff kijken waar mijn oorfoto hier ergens staat. (en da's dan een foto van het oor met de tragus, en de daith moet in het andere oor komen, en laat het tragus oor naar mijn idee net iets meer daith hebben...)
Grrr


-edit-
LIF / Piercings enzo #53 daar staat een stukje oor van me ('t laatste plaatje in de balk boven) en je kunt nog net het stukje voor de daith zien zitten...het is kort en loopt aan de voorkant ook echt heel snel weg m'n oorschelp in...

-edit 2-
Jouw oor staat toevallig op op die link Semtex en jij kan dus echt wel een daith!

[ Bericht 1% gewijzigd door Luna3 op 09-03-2013 11:48:38 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 maart 2013 @ 11:47:53 #290
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_123822504
Septum, O+. Nog steeds twijfel, maar nu ook 0,0 geld dus ja.
En die forward helix, wat mooi O+ en die daith-piercing met dat hartje; wel een foto maken dan Semtex! :9

Piercings in je oor lijkt me zo pijnlijk altijd, zoals bij die forward helix. Heb vroeger een tragus gehad, maar die is toen geschoten en ik vond het niet extreem pijnlijk, dus weet niet hoe ik daarbij kom :') . Ik lees alleen zoveel griezeloorpiercingverhalen (qua pijn) dat ik nu denk dat het ontzettend zeer doet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:36:34 #291
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123825170
Ik hoop dat-ie hartjes heeft, hij heeft nog niet gereageerd op m'n mail, dus we gaan zo op de bonnefooi (piercer is zaterdag altijd open voor iedereen). En nu met tegenzin een roerei eten. Niet genoeg eten = flauw = niet goed met kraakbeenpiercings...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:11:20 #292
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_123826090
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Septum, O+. Nog steeds twijfel, maar nu ook 0,0 geld dus ja.
En die forward helix, wat mooi O+ en die daith-piercing met dat hartje; wel een foto maken dan Semtex! :9

Piercings in je oor lijkt me zo pijnlijk altijd, zoals bij die forward helix. Heb vroeger een tragus gehad, maar die is toen geschoten en ik vond het niet extreem pijnlijk, dus weet niet hoe ik daarbij kom :') . Ik lees alleen zoveel griezeloorpiercingverhalen (qua pijn) dat ik nu denk dat het ontzettend zeer doet.
stelt niks voor. tenminste, voor wat je ervoor terugkrijgt vind ik het goed te doen O+
Zetten zelf is sowieso maar een fractie van een seconde, dus al zou je ervan door de grond gaan, dan is het zo voorbij (en door de grond ga je er niet van) en daarna met schoonmaken, tsja... ach.... beetje irritant, dat wel. en flink gaan zeezouten als hij begint te irriteren, dan kan je ook niet zo gauw een super geirriteerd oor krijgen en dan is de pijn eigenlijk na de eerste paar dagen (week) weg.
Alleen als ik erop ga liggen of andere lompe dingen doe ermee voel ik hem nog. maar dat is heel minimaal
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:12:30 #293
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_123826131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoop dat-ie hartjes heeft, hij heeft nog niet gereageerd op m'n mail, dus we gaan zo op de bonnefooi (piercer is zaterdag altijd open voor iedereen). En nu met tegenzin een roerei eten. Niet genoeg eten = flauw = niet goed met kraakbeenpiercings...
succes! en wel foto's laten zien he? ik duim mee voor de hartjes en dat hij plek heeft vandaag :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:08:25 #294
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123827478
Hij zit :D geen hartje, wel straks een foto :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_123828098
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
Hij zit :D geen hartje, wel straks een foto :P
En, hoe voelde het?! Viel 't mee? Benieuwd naar de foto ja...
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:53:13 #296
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123830841


Laat ik beginnen met zeggen: ze hadden geen hartjes :P Hij is echter zo gezet dat die er wel in de toekomst in zou kunnen. We zien wel, ik vind deze piercing prima staan bij de anderen en omdat-ie zo mooi in mijn oorschelp ligt, valt-ie bijna niet op.

Het beeld wat ik van het piercemoment zelf heb van tevoren klopt bijna nooit met het moment zelf. Ik maak me van tevoren altijd een beetje zenuwachtig, maar twee seconden nadat-ie gezet is, denk ik altijd: oh, dat valt wel mee. Mijn daith en ook mijn conches zijn gezet met een holle naald/buis waar ze vervolgens de piercing zelf doorheen schuiven. Klinkt pijnlijker dan het is (vind ik dan). Het gedoe erna (het frunniken, het balletje erop schuiven), voelt vervelender dan het zetten zelf. Ze wilde aanvankelijk een kleiner ringetje zetten, maar ik heb met opzet gekozen voor een grotere, omdat ik dat mooier vind en omdat ik vrees voor zwellen :P

Ik had overigens een nieuw meisje, mijn oude piercer was aan het tattoeëren. Dit meisje zette ook goed, want ik ben heel tevreden over de plaatsing zelf en ze vertelde me goed wat ze allemaal aan het doen was.

Toen ik bij de balie met alle sieraadjes stond, zag ik stretchers liggen en ben daarom meteen maar gaan informeren hoe en wat :P En omdat 1 stetcher maar 4 euro was, heb ik mijn eeuwenoude gat (de onderste, waar nu dus dat metalen dopje op zit, en die er al zit vanaf mijn twaalfde) maar eens licht laten oprekken met de kleinste ( denk ik) maat. Over een maand (of wellicht later) maar eens verder kijken. Bijna elk oorbelletje wat erin doe (zelfs zgn. zilver) irriteert, dus ik ben allang blij dat er iets in zit waar ik weinig omkijken naar heb :P

Samen maar 29,- :P en daarna meteen gaan sporten, want dankzij de roereieren niet echt slapjes :P

[ Bericht 3% gewijzigd door SEMTEX op 09-03-2013 16:58:17 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:20:49 #297
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_123831888
Ziet er goed uit Semtex!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:26:55 #298
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_123832158
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:53 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]

En omdat 1 stetcher maar 4 euro was, heb ik mijn eeuwenoude gat (de onderste, waar nu dus dat metalen dopje op zit, en die er al zit vanaf mijn twaalfde) maar eens licht laten oprekken met de kleinste ( denk ik) maat.

_O_ Tot hoever wil je stretchen eigenlijk?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:30:26 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123832315
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:26 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

_O_ Tot hoever wil je stretchen eigenlijk?
Niet ver :D Eigenlijk vind ik 't al mooi genoeg als je er net een klein beetje doorheen kunt kijken. Maar dit soort dingen kunnen dragen zou ik ook wel tof vinden (de onderste dan)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:31:49 #300
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_123832364
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Niet ver :D Eigenlijk vind ik 't al mooi genoeg als je er net een klein beetje doorheen kunt kijken. Maar dit soort dingen kunnen dragen zou ik ook wel tof vinden (de onderste dan)
[ afbeelding ]
Oh maar die onderste zijn 3 mm ofzo, kan makkelijk toch ^O^
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:32:52 #301
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_123832405
en dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')