Promiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Inderdaad, ik voel me vet stoer alles
nee grapje mag nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarommijn wereld wat doe je.
Daarom doen juist zoveel mensen het die nauwelijks geld hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En ik zeg altijd: roken is voor de rijke
roken is voor mensen die niet goed met geld om kunnen gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En ik zeg altijd: roken is voor de rijke
ja om rijk te lijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom doen juist zoveel mensen het die nauwelijks geld hebben
Bedankt hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef timmmmm het volgende:
Mij is ter oren gekomen dat hamerhaaitje gay is?
ik zit op de middelbare schoolquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik rookte altijd op de middelbare school met mijn vrienden dat vond ik altijd wel stoer, en ik was fan van justin bieber want dat zou dan hipster zijn
Zeg eens hoi terug ouwequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
roken is voor mensen die niet goed met geld om kunnen gaan
Mensen die rokenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja om rijk te lijken
maar als je elke dag een pakje rookt ben je niet arm
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef timmmmm het volgende:
Mij is ter oren gekomen dat hamerhaaitje gay is?
Vele welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Roken is voor mensen die onder groepsdruk zijn bezweken.
Van een verkeerde groepquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Roken is voor mensen die onder groepsdruk zijn bezweken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |