Yes!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Knalgeel shirt, links vooraan? Ik ga je zoeken
Zal mijn best doen! Ik zal ook een rondje extra lopen speciaal voor jouquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:15 schreef Mascleta het volgende:
Ivm met ziekenhuisopname afgelopen week geen Hardbass. Ben wel weer ontslagen uit het ziekenhuis vandaag, dus goed herstellen nu en over paar weken knallen op Reverze.
Voor de mensen die wel gaan, veel plezier vanavond en doe een dansje extra voor mij!
Super! Rondjes lopen is tot ergenis van enkele vrienden ook een favoriete bezigheid en specialiteit van mij op feestjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:21 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Zal mijn best doen! Ik zal ook een rondje extra lopen speciaal voor jou
Nja ik heb 3 halve meet pogingen. Heb jou een pic van mij gedaan via dm. Trek ff aan mijn shirt ofzo als je mij voorbij ziet lopenquote:
quote:
Godver wat een aidsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:23 schreef StM het volgende:
We hebben een nieuwe subgenre: Catstyle!
Daar moet je Activator voor zijn om een track van te maken....
Ballon gevuld met helium en een lampje eraan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:57 schreef Mascleta het volgende:
Bij elk feest weer die discussie over meetenen hoe en wat, eigenlijk moet er gewoon een subtiel Fok! attribuu komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
quote:DJ Luna will do the opening set from 22.00 to 23.00, tonight at Hard Bass: reclamation!
De bus van D. L.?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:17 schreef travelman het volgende:
Mijn eerste echte dancefeest vanavond (werd tijd ook). Ben benieuwd!! We vertrekken om 19.45 uur per bus (vanuit Breda) om 12 uur later weer terug te rijden! Zin in!!
Haha, zeggen ze dit ja? Nooit gewetenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
But I'll be damned if I see another chick on your arm [Project One – The Story Unfolds]
Breda ja? Kom ik ook vandaan. Hoeveel kost die bus dan en bij wie moet je zijn om te regelen? Misschien voor de toekomst wel een goed alternatief voor het ov.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:17 schreef travelman het volgende:
Mijn eerste echte dancefeest vanavond (werd tijd ook). Ben benieuwd!! We vertrekken om 19.45 uur per bus (vanuit Breda) om 12 uur later weer terug te rijden! Zin in!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat shirt aan vnvnd en ook linksvoor te vinden.
Idd dus laten we ons droppen op Nijmegen centraalquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef Joysa het volgende:
Tuurlijk, er rijdt niets naar nijmegen.
Ik word gedropt op arnhem centraalquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:23 schreef hoenselman het volgende:
[..]
Idd dus laten we ons droppen op Nijmegen centraal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |