SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dank je welquote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:53 schreef Poppedein het volgende:
Lengte rugpand: 45 cm
Breedte thv tailleband: 41 cm
Ik ben wel geen fysio, maar mijn gezonde verstand zegt dat dat een slecht plan is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Hoe serieus moet je een fysio nemen die het aanraadt om een baby van 2,5 maand face forward te doen in een bb en dan ook nog zo op de fiets? Ik stond even te klapperen met mijn oren/ Heb maar gezegd dat ik mij niet zo ergonomisch leek.
Het klinkt voor mij vooral heel spannend als je net 2,5 maand bent en je wordt dan met je gezicht in de wind "lekker om je heen kijkend" op een bewegend object gezet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Dan konden de kindjes zo fijn om zich heen kijken. Het was op een bijeen komst met meerdere moeders, en een aantal knikten instemmend. Ik had geen zin in gedoe, dus heb ze lekker gelaten. Ik zie haar vrijdag weer, en neem dan Luuk lekker mee in de doek, en dan gewoon lekker buik tegen buik.
Lisa krijg ik met geen mogelijkheid no in de bb.. ik gebruikte die wel eens voor hele kleine stukjes (naar de brievenbus ofzo) maar ze past echt niet meer :pquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:34 schreef Morretje het volgende:
KJ, mijn schoonzusje is zelf kinderfysio, maar leert blijkbaar niets over draaghoudingen oid, want ook zij heeft haar zoon in een bb gedragen. Faceforward weet ik dan niet.
En maar verbaast zijn dat ik Isabel nog kon dragen, want haar 1 jaar jongere zoon werd toch wel erg zwaar in de bb
Waar heb je dat mutsje van de eerste foto gekocht Marjolijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:55 schreef Marjolijntje het volgende:
Iemand interesse in een Girasol Amitola DW creme weft?
[ afbeelding ]
Het is deze:quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Waar heb je dat mutsje van de eerste foto gekocht Marjolijn?
Mijn gup heeft een groot voorhoofden met de meeste strikmutsjes ligt dat nu bloot...Veels te koud
hm, ik had veel paars bij Isabel, maar ik vind em niet donkerpaars genoeg zeg maar.. Ik snap geen biet van die maten trouwens, hebben ze bij de mutsen nou ook de kledingmaten toegepast? Of gaat het om hoofdomtrek? Of verschilt dat weer per mutsquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:49 schreef Marjolijntje het volgende:
Paars kan wel toch, voor een jongetje?
Ja maar ja maar, dees gaat wel op hoofdomtrek *in de war is*quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik hoop het niet met "maat 100"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |