Bij mij ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:44 schreef Wells.p het volgende:
bij mij is juist firefox met de meeste foutmeldingen. IE doet het perfect bij mij
Same here.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Op Chrome krijg ik regelmatig dit :
Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.ticketmaster.nl
Suggesties:
Een gecacht exemplaar van www.ticketmaster.nl/event/lowlands-festival-2013-tickets/107679 openen
Probeer opnieuw te laden: www.ticketmaster.nl/event/lowlands-festival-2013-tickets/107679
Zoeken met Google:
Was andere jaren ook, en straks ben je er opeens doorheen. Als je geluk hebt!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:51 schreef xenobinol het volgende:
Het systeem lijkt mij niet erg betrouwbaar
Hee jij ook hier?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:47 schreef Allrounder het volgende:
3 tabbladen in Chrome en op alle 3 de wachtrij doorgekomen
Volgens mij, als je er door heen bent, kun je als nog inloggenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog 5 minuten!
Maar het voelt gewoon niet lekker aan. Daar straks kwam ik ook die pagina waar je kon zien dat de kaarten nog niet in VVK zijn. Zag ik was afgemeld....
Ja en dan sta je opnieuw in de rij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:57 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Volgens mij, als je er door heen bent, kun je als nog inloggen
Ja geloof het ook, mja het geeft niet echt vertrouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:57 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Volgens mij, als je er door heen bent, kun je als nog inloggen
Mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:57 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja en dan sta je opnieuw in de rij.
Ahquote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Livenation linkt je door naar Ticketmaster...,
Maar hij refresht ook niet: kan niet goed zijn!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:57 schreef Luukiemaster het volgende:
Kleine tip, bij mn iPad is die verbinding nog geen 1 keer weggevallen!
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:01 schreef arkkey het volgende:
Wat een gelul allemaal trouwens, en eigenlijk alleen omdat we hier in nederland van die fucking secundaire ticketbullshit hebben
Welk nummer?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:01 schreef TheFastOne het volgende:
JAAAAAAA ALS EERSTE VOLGENS DIE VROUW
You can't be the ONE!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:01 schreef TheFastOne het volgende:
JAAAAAAA ALS EERSTE VOLGENS DIE VROUW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |