quote:Derek William Dick, better known as Fish, (born 25 April 1958, Dalkeith, Midlothian, Scotland) is a Scottish singer, lyricist and occasional actor, best known as the former lead singer of the neo-progressive rock band Marillion.
Dick! Hihihiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:00 schreef wyccie het volgende:
Hij moet toch ook een achternaam hebben?
Ik begrijp niet dat je hem als songwriter bestempelt, terwijl hij het bekendst is als zanger.quote:
Nou, dan ga ik maar naar bedquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Scrutinizer is ook helemaal niet lief.
Hij schreef in zijn tijd bijna alle teksten volgens mij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je hem als songwriter bestempelt, terwijl hij het bekendst is als zanger.
Dat is toch hetzelfde als Paul McCartney songwriter noemen? (Onvergelijkbaar, uiteraard.) Dat is gewoon een muzikant. Net als Fish Dick.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:08 schreef Modus het volgende:
Hij schreef in zijn tijd bijna alle teksten volgens mij.
Hmmm.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als Paul McCartney songwriter noemen? (Onvergelijkbaar, uiteraard.) Dat is gewoon een muzikant. Net als Fish Dick.
Doet hij nog steeds. Er schijnt weer een nieuw album te komen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij schreef in zijn tijd bijna alle teksten volgens mij.
Vast een actrice.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, als niemand mijn plaatje gaat raden, ga ik ook slapen. Net als Scrutinizer. Diep beledigd.
Of iets met mode of schrijster.quote:
Wat een gemok!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, als niemand mijn plaatje gaat raden, ga ik ook slapen. Net als Scrutinizer. Diep beledigd.
Wat een gepreek!quote:
quote:Gokje op Christine McVie, die van Fleetwood Mac.
quote:Those Jesus Freaks, well they're friendly but
The shit they believe has got their minds all shut
And they don't even care when the church takes a cut
Ain't it bleak when you got so much nothing?
So what do you do?
Eat that pork, eat that ham
Laugh till you choke on Billy Graham
Moses, Aaron and Abraham...
They're all a waste of time
It's your ass that's on the line
Sorry zie het nu pas. In het vervolg quoten vriend.quote:
Er staat toch echt 'quote:' boven mijn antwoord.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry zie het nu pas. In het vervolg quoten vriend.
Goeiemorgen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er staat toch echt 'quote:' boven mijn antwoord.
Shit je bent te goed.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:07 schreef Tokay het volgende:
Hé, kijk eens aan, daar hebben we Pieter Menten.
Hallo tong.
Zoietsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer ziet eruit als iemand die gister eens even lekker carnaval heeft gevierd.
Correctquote:Op zondag 10 februari 2013 18:15 schreef Wickedangel het volgende:
Paul Gasgoigne? Hij is (bijna) onherkenbaar.
Wat een treurigheid
Goeiemorgenquote:
Dat helptquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef Modus het volgende:
Beide heerschappen inmiddels overleden, in 2004 en 2010.
En nu ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:55 schreef Modus het volgende:
Graag gedaan..
De te zoeken categorie is meestal hetzelfde bij mij bij dit spelletje.
Muzikanten dus?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:55 schreef Modus het volgende:
Graag gedaan..
De te zoeken categorie is meestal hetzelfde bij mij bij dit spelletje.
Heb je tong weer met z'n Stock, Aitken and Waterman ...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Nog steeds geen idee.
Stock Aitkan of Waterman ?
Ja. Verre van radiovriendelijke uitvoering though.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Gloria Jones was van Tainted Love. De beroemde cover die deze mannen hebben gecoverd is dus waarschijnlijk van Soft Cell.
Shit. Tuurlijk. Scatology.quote:
Jim Kerr ?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had tong80 toch hoger ingeschat. Die had het toch eigenlijk moeten weten.
Nu maar even een makkelijke:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |