Een oplichter?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Modus het volgende:
Ik vind de beste man er al behoorlijk oud zien, maar ik weet eik niet hoe oud hij nu precies is. Draaide zijn hand niet om voor een sprookje meer of minder.
Een grimmig sprookje?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Modus het volgende:
Ik vind de beste man er al behoorlijk oud zien, maar ik weet eik niet hoe oud hij nu precies is. Draaide zijn hand niet om voor een sprookje meer of minder.
Tuuuuuuuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent de 50 toch al gepasseerd?
Poëzie zijn sprookjes?quote:Meneer is een dichter?
Ik meende me al te herinneren dat je bij pyl in de klas gezeten had.quote:
Journalisten schrijven sprookjes?quote:[..]
Poëzie zijn sprookjes?
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik meende me al te herinneren dat je bij pyl in de klas gezeten had.
Ik ken Modus' gedachtegang niet.quote:Journalisten schrijven sprookjes?
LCquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Songteksten zijn geen poëzie. Tenzij je Leonard Cohen heet.
Ron Miller was de enige blanke songwriter voor Motown, leer ik van mijn beste vriend.quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:23 schreef Modus het volgende:
En dan je bedenkingen hebben over mijn gedachtengang.
Nou ja, Willy dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dick zou ik eerder bij een Amerikaan verwachten.
Met anderen ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe.
Meneer heeft gigantische hits op zijn naam?
Hoe moeilijk is het om in je eentje een songtekst te schrijven!quote:
Nee, nee, nee.quote:
Hij schreef voor zijn band.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om in je eentje een songtekst te schrijven!![]()
Is of was hij deel van een team van één artiest?
Misschien schreef hij de helft van duetten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om in je eentje een songtekst te schrijven!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |