Kleine meisjes vooralquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal kleine kindjes en meisjes hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vermijd het juist.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Moest je al bijna een traantje weg pinken?Ik moet wel ergens aan denken bij die pinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet je als je je erop begeeftquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is het juiste levenspad?
dan nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik moet wel ergens aan denken bij die pink
[..]
Dat weet je als je je erop begeeft
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En sof, ik verwachtte glitters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja eigenlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Als ik nog echt zou kunnen lachen terwijl ik achter mijn computer zit, zou ik nu echt heel hard lachen.quote:
Die was flauw.quote:
quote:
Windowsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee heb een Windows Phone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |