Kleine meisjes vooralquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal kleine kindjes en meisjes hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vermijd het juist.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Moest je al bijna een traantje weg pinken?Ik moet wel ergens aan denken bij die pinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet je als je je erop begeeftquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is het juiste levenspad?
dan nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik moet wel ergens aan denken bij die pink
[..]
Dat weet je als je je erop begeeft
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En sof, ik verwachtte glitters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja eigenlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Als ik nog echt zou kunnen lachen terwijl ik achter mijn computer zit, zou ik nu echt heel hard lachen.quote:
Die was flauw.quote:
quote:
Windowsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee heb een Windows Phone
ja hipsterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee heb een Windows Phone
Weggeklikt, werd er een beetje depressief van, zit nu alleen in een donker huis, dan moet ik vrolijke muziek luisterenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
ey pizza bij welk nummer ben je
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weggeklikt, werd er een beetje depressief van, zit nu alleen in een donker huis, dan moet ik vrolijke muziek luisteren
Vind het ook niet spannendquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een flauwe tt.
haterquote:
Mission accomplishedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een flauwe tt.
omgquote:
iOs is standaard, weinig social media integratie en afhankelijk van iTunes.quote:
iOSquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iOs is standaard, weinig social media integratie en afhankelijk van iTunes.
Android is inefficient en zo lek als een mandje
WP8
/nerd
Windows Phonequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iOs is standaard, weinig social media integratie en afhankelijk van iTunes.
Android is inefficient en zo lek als een mandje
WP8
/nerd
nokia 3310 FTWquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
Android___ jammer dat ik er wel een heb. Niet dat ik die gebruik
Ligt in mijn la hier, hebben?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Windows Phone
Geen nokia 6300 hebben
Waarom denk je datquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Android is dus by far het beste besturingssysteem
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Android is dus by far het beste besturingssysteem
Heb ik al als mobielquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt in mijn la hier, hebben?
quote:
OS X is tof ja, alleen de computers die er aan hangen gaan boven mijn budget.quote:
Het is veel minder veilig dan iOSquote:
Best aanpasbaar klopt inderdaadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Android is het best aanpasbaar en heeft de meeste functies.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Echte vieze autisten, discussiëren over mobieletjes en os'en
Dit.quote:
Vroeger kon dat wel. Maar dat is heel vroeger volgens mijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OS X is tof ja, alleen de computers die er aan hangen gaan boven mijn budget.
Kon je het maar los kopen...
quote:
quote:
Dat is ook meteen het minpunt. Het is gemaakt om op een te grote range aan apparaten te werken=inefficientquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Android is het best aanpasbaar en heeft de meeste functies.
Mensen die niet mee kunnen doen in die discussiesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Echte vieze autisten, discussiëren over mobieletjes en os'en
bummerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
Ik heb niet veel gepost vandaag
Te druk met werk
Kwestie van willenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensen die niet mee kunnen doen in die discussies
Ik moet de helft nog terug betalenquote:
Ben je op het forum nauwelijks tegen gekomenquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
prom zit ff op fok omdat tax op de wc zit.
daarom mobiel internetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
Hahah ok dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet de helft nog terug betalen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
chaostheoriequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als ik vanochtend links ipv rechts afsloeg hoe zou mijn leven er dan nu uitzien? misschien was ik wel vermoord of had ik een miljoen
ik ookquote:
Wss precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
Als ik vanochtend links ipv rechts afsloeg hoe zou mijn leven er dan nu uitzien? misschien was ik wel vermoord of had ik een miljoen
Met een klik heb je tools en apps geïnstalleerd, kinderwerk. Nextquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kwestie van kunnen.
Sowieso ik kan mensen hun mobiel hacken via mijn laptop
quote:
serieusquote:
Laat mij me even niet technisch gehandicapt voelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Met een klik heb je tools en apps geïnstalleerd, kinderwerk. Next
quote:
onnodige filosofie geeft me hoofdpijn dus ik heb dat afgeleerdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja,,, maar ik zal het dus nooit weten wat er gebeurde ''as ik dit had gedaan''
Onnodig, onnodig ...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:11 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
onnodige filosofie geeft me hoofdpijn dus ik heb dat afgeleerd
niets van begrepen, maar het klinkt professioneelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AA VMS4 400
Focusrite Saffire 6 USB 180
Headphones 180
Minikeyboardje 50
drumpad 100
AKAI APC40 400
speakers 300
PC +/- 800
+ nog 2 schermen maar die zijn al jaren oud
But nobody minds. Nobody cares. Pathetic, that's what it is.quote:
Veel knopjes, schuifjes, potmeters en lichtjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
niets van begrepen, maar het klinkt professioneel
Ik begrijp de headphones, speakers, drumpad en PCquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AA VMS4 400
Focusrite Saffire 6 USB 180
Headphones 180
Minikeyboardje 50
drumpad 100
AKAI APC40 400
speakers 300
PC +/- 800
+ nog 2 schermen maar die zijn al jaren oud
EDIT: Laptop die ik ook van mijn ouders kreeg voor studie, kan ik geen credit voor opeisen
AA VMS4 is een DJ-mixer, maar gebruik ik niet meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp de headphones, speakers, drumpad en PC
nee hoor, pathetic is juist om aan te nemen dat alles maar gewoon zo isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
But nobody minds. Nobody cares. Pathetic, that's what it is.
Klinkt wel cool thoughquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AA VMS4 is een DJ-mixer, maar gebruik ik niet meer.
Zitten nog geluidskaarten en een plank met knopjes tussen, hard to explain xD
Ik skill skrillex nogquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inb4 ik kan dat ook met virtual DJ
wie danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Gewoon negeren dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wanneer snappen mensen eens dat je ze niet met ze wil praten
Stalkende kassiere
Dat is wat ik dus al de hele tijd doequote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
wie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
negeer haar dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wanneer snappen mensen eens dat je ze niet met ze wil praten
Stalkende kassiere
Ooh ik dacht droog.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
Heb ik al verteld dat ik vandaag nat ben geworden van de regen?
Dat is dus wat ik steeds doe.quote:
doe dezequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik steeds doe.
Op werk refereert ze steeds naar onze o zo leuke gesprekken. Heb haar een keer vluchtig gesproken ofzo
Neuk haar kapot in de wc'squote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik steeds doe.
Op werk refereert ze steeds naar onze o zo leuke gesprekken. Heb haar een keer vluchtig gesproken ofzo
Ik pas er niet bepaald bij als zij er in staat...quote:
Geen idee, sorryquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
Wanneer worden de Yvonne Awards uitgereikt eigenlijk? Wie weet dat?
In het magazijn kan ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik pas er niet bepaald bij als zij er in staat...
GOGOquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef gogosweden het volgende:
ik kom nu dit topic verheerlijken met mijn geweldige gezelschap
Goedenavond.
Nee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef gogosweden het volgende:
Goedenavond.
vet gezerlig :pquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef gogosweden het volgende:
Goedenavond.
halloquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef gogosweden het volgende:
Goedenavond.
Ahaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef gogosweden het volgende:
Goedenavond.
Post de beste tip hierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Die eend meme die tips geeft is zo geweldig, ik leer zoveel dingen nu
alcohol beschadigt hersencellen en nog meer dus ik drink niet, toch bedankt. ik verkoop je bier wel aan een daklozequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hey
[ afbeelding ]
voor jullie allen
Wat is hetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef gogosweden het volgende:
hey
[ afbeelding ]
voor jullie allen
1 ellen voor jouquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hey
[ afbeelding ]
voor jullie allen
iemand zei ik ken een leuke mop en toen stuurde ik dat dus maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat moest die envelop voorstellen?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hey
[ afbeelding ]
voor jullie allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
oquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
iemand zei ik ken een leuke mop en toen stuurde ik dat dus maar.
sukkelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als ik had geweten dat je een meisje moet vasthouden als ze zegt dat ze het koud had, dan was mijn liefdesleven tot nu toe zoveel beter geweest
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ] een glitterplaatje voor jou.Het is moeilijk boos worden op jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
hey man. Klopt, ik ben nooit weggeweest, maar ik heb wat meer op privé subforums rondgehangenquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:26 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
alcohol beschadigt hersencellen en nog meer dus ik drink niet, toch bedankt. ik verkoop je bier wel aan een dakloze
t zweedse bier wat ik hier nu lekker relaxt aan het sippen benquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 ellen voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als ik had geweten dat je een meisje moet vasthouden als ze zegt dat ze het koud had, dan was mijn liefdesleven tot nu toe zoveel beter geweest
Ja, die had ik in het vorige topic gezetquote:
nee grapje ik drink niet om andere redenen, mensen doen maar wat ze zelf willenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hey man. Klopt, ik ben nooit weggeweest, maar ik heb wat meer op privé subforums rondgehangen![]()
Hoe gaat t ermee?
[..]
[..]
t zweedse bier wat ik hier nu lekker relaxt aan het sippen ben
[..]![]()
Nouen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is dus al 6 uur geleden
Wel leuk om een keer te proberenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hey man. Klopt, ik ben nooit weggeweest, maar ik heb wat meer op privé subforums rondgehangen![]()
Hoe gaat t ermee?
[..]
[..]
[..]![]()
Oh godquote:
Wij kunnen prima overweg schat ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Hoe gaat t ermee?
[..]
[..]
[..]![]()
P!nkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die had ik in het vorige topic gezet
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is moeilijk boos worden op jou
Geen ideequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
P!nk![]()
De meest gerespecteerde popster van 'nu' toch?
iedereen vindt haar oke.
Ja hoor met jou jer?quote:
ik ben zelf ook niet zo'n drinker hoor. 1x per 2 weken neem ik eens een biertje of 2 'savonds, en 1x per 2 maanden ga ik een keertje feesten met wat wodka. Maar straalbezopen word ik liever niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:29 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
nee grapje ik drink niet om andere redenen, mensen doen maar wat ze zelf willen
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
Doei ik ga zo weer nog een potje monopolien na net met risken én kolonisten gewonnen te hebben
Maar ik was toen al weg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je gelijk had gereageerd dan was de toekomst misschien heel anders geweest
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee
Ik vind haar in ieder geval stoer
iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god
[..]
Wij kunnen prima overweg schat ik
nah ik drink gewoon helemaal niet. roken beschadigt mijn lichaam al genoegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben zelf ook niet zo'n drinker hoor. 1x per 2 weken neem ik eens een biertje of 2 'savonds, en 1x per 2 maanden ga ik een keertje feesten met wat wodka. Maar straalbezopen word ik liever niet.
Ik wil ook vrienden die iets ander dan cod black ops 2 willen spelenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
Doei ik ga zo weer nog een potje monopolien na net met risken én kolonisten gewonnen te hebben
okequote:
Nee is wel leuk zij is aardig. Mun buurmeisje is er nu ook, spellentjes doen en ik win.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoor met jou jer?
Is het leuk met je vriend en die vriendin? Vreselijk lijkt me het dat hij haar heeft meegenomen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je gelijk had gereageerd dan was de toekomst misschien heel anders geweest
dat is het mooie van deze samenleving, eigen keuzes mogen makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
nah ik drink gewoon helemaal niet. roken beschadigt mijn lichaam al genoeg
van de twee zal ik voor alcohol kiezenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Ga stoppen danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Just give me a reason why she isnt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil ook vrienden die iets ander dan cod black ops 2 willen spelen
Ooh dan is het wel okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee is wel leuk zij is aardig. Mun buurmeisje is er nu ook, spellentjes doen en ik win.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is het mooie van deze samenleving, eigen keuzes mogen maken
dat magquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van de twee zal ik voor alcohol kiezen
neequote:
Braaf meisjequote:
Wel roken maar niet drinken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
hetzelfde doeidoeiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh dan is het wel okeveel plezier enz.
waarom niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:32 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
[..]
dat mag
[..]
nee
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Braaf meisje
* VoornaamAchternaam aait supersof over haar bolletje
trouwens je echte naam+achternaam zijn superclassyquote:
nu wil ik een peuk. En koffiequote:
Ja hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
trouwens je echte naam+achternaam zijn superclassyAlleen nog ''van'' er tussenplakken en je bent van adel
Wat vind je ervan dan?quote:
trouw met mequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nu wil ik een peuk. En koffie
mag nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nu wil ik een peuk. En koffie
Ik ben sinds gisteren gestoptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:35 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
trouw met megwn platonisch man
gwn even jonko en dan is alles weer goed manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren gestopt
Maar morgen om deze tijd ben ik waarschijnlijk dronken dus dan zondig ik waarschijnlijk
Niet mijn ding, valt me persoonlijk tegenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:37 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
gwn even jonko en dan is alles weer goed man
quote:
hoezoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet mijn ding, valt me persoonlijk tegen
Sorryquote:
dope hoorquote:
ja okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry
Zie mijn morgen als jouw woensdag
Je moet waar zo vroeg naartoe of aan de slagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgen wel om 6 am opstaan
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgen wel om 6 am opstaan
ik ook maar dat ben ik altijd, gewoon muziekje opquote:
Wat doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik dan met de auto naar Duitsland ga.
quote:
quote:
Dat heb ik met alcoholquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:41 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
of je ogen dichtdoen en het gevoel alsof je vliegt of in een achtbaan zit
dankjuhquote:
al zo vaak gedraaid, dat hele albumquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:39 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
meer van de oldschool niggers?
ja hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me wel stoer nu
Waarom ga je danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee mijn familie is niet leuk.
Maar bedankt!
maar met wiet is het anders. zo vrij. dingen die je ziet zijn intenser, aanrakingen zijn intenser, iedere gedachte kun je ontleden tot allemaal subcatogorieën en je visueel voorstellingsvermogen/geheugen is tien keer beterquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
al zo vaak gedraaid, dat hele album
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
al zo vaak gedraaid, dat hele album
Nou, lekker danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat verjaardag en verplichting van ouders.
lolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als jullie morgenavond rare lieve DM's krijgen. Sorry, I'm drunk
quote:
jajaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu wil ik het best nog een kans geven ;')quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:42 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
maar met wiet is het anders. zo vrij. dingen die je ziet zijn intenser, aanrakingen zijn intenser, iedere gedachte kun je ontleden tot allemaal subcatogorieën en je visueel voorstellingsvermogen/geheugen is tien keer beter
jaja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en met mensen praten is zo ongelooflijk grappig, hun gezichtsuitdrukkingen, het geluid dat je hoort is alsof je het voelt op je huid. een domme sitcom of een gaar filmpje met flauwe grapjes kan echt dodelijk grappig zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu wil ik het best nog een kans geven ;')
Dat begrijp ik. Doe alsof je ziek bentquote:
Gewoon niet drinken danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slechte gewoonte, i know
doe home alone na.quote:
Ja dat heeft zeker nut.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Doe alsof je ziek bent
jij mag niet praten.quote:
Ik ben dodelijk liefhebbendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |