abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122669023
Welkom lazi en Vanyel

Beterschap voor alle zieke kindjes.

Fijn dat het weer achter de rug is mrien.

[ Bericht 2% gewijzigd door As1981 op 09-02-2013 10:46:37 ]
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:34:44 #127
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_122669411
Uhm ik heet geen DML ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_122669657
Sorry aangepast is nog de vertrouwde naam :D
pi_122669708
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:03 schreef Vanyel het volgende:
Wanneer weet je of het geholpen heeft?
Uh..
Goeie
Geen idee, de buisjes moesten vervangen worden, neusamandel in de hoop minder verkouden en daardoor minder benauwd en astma aanvallen
We moeten gewoon afwachten maar :)
pi_122672847
Welkom laziness en Vanyel!

mrien, hopelijk merk je snel verschil bij Jelle. Wat een getob toch telkens!

Beterschap voor de zieke peuters! Ik ben zelf weken aan het kwakkelen geweest met de griep maar Anne heeft gelukkig niets van me overgenomen.

Donderdagochtend zijn Anne en ik onderuit gegaan met de fiets. Gelukkig had Anne alleen twee kleine schrammetjes op haar voorhoofd. Ze was wel erg geschrokken. Ik had een zeer pijnlijke en blauwe knie maar inmiddels kan ik weer redelijk lopen.
pi_122691615
Hoe is het met Jelle Mrien?

Welkom Lazi en Vanyel!

Ik ga maandag de dokter bellen voor Sofie. Ze heeft eigenlijk altijd al wat last gehad van haar ontlasting, maar het is de laatste weken weer rampzalig. Vanavond aan tafel ineens dikke uithalen. Hevig overstuur: Auw mama, schone luier. Sosie poep gedaan" Toen ik haar verschoonde zat er een keutel ter grootte van een golfballetje in, en ook net zo hard. Ik kan me voorstellen dat dat zeer doet. Ik zag dat er nog meer aan zat te komen, maar ze hield het tegen. En leg maar eens uit dat het echt beter is wel te poepen omdat het anders meer zeer doet. Ze heeft vanavond niet meer gepoept. We hadden nog van eerder forlax staan, dat hebben we haar vanavond gegeven. Ik vind dr zo sneu, ik stond zelf mee te janken met het verschonen. Wat dus ook drama is omdat dat dr ook zeer doet.
*poef* nu is het weg
pi_122692700
Gefeliciteerd Laziness en Vanyel *G*

KJ, dat is idd echt sneu. Weet zelf hoe erg dat kan zijn. Hopelijk kan de dokter iets voorschrijven wat blijvend verbetering brengt. Anders misschien proberen met laxerend voedsel of hebben jullie dat al eens geprobeerd?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_122693066
Ja, ze krijgt dagelijks gedroogde pruimen, ze drinkt roosvicee laxo en we letten op wat ze eet. Het is eigenlijk al bal vanaf dat ze een maand of 5 is. Eerder was ze er niet zo bewust van, maar nu wel.
*poef* nu is het weg
pi_122694414
Sorry laziness, was gewoonte:-)
Jij ook nog gefeliciteerd vanyel!

Mex is Gelukkig weer beter, is meegevallen dus. Hoe is het met Dyon?

Dat is schrikken fannetje! Gelukkig niks ernstigs. Is ze nu bang om te fietsen of valt het mee?

Ahhh zielig zeg kaatje.

Een slak in zn bed, dan zou ik ook niet lekker slapen:-) mex is nu ook erg bezig met monsters en spoken en geloof dat hij er ook een nachtmerrie van had. Weet het niet zeker, want hij kon het niet uitleggen.
  zondag 10 februari 2013 @ 07:52:55 #135
244125 laziness
pi_122702963
Wat moeten ze eigenlijk 'kunnen' met twee jaar op het CB?
pi_122702989
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 07:52 schreef laziness het volgende:
Wat moeten ze eigenlijk 'kunnen' met twee jaar op het CB?
Mooie vraag om te kijken wat ze moet kunnen.
Wij weten niet meer of we zelf moesten bellen of uitgenodigd worden. Maar hee, afspraak van 2 jaar is zonder vaccin dus als die niet doorgaat lig ik er ook niet wakker van.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 10 februari 2013 @ 08:11:26 #137
244125 laziness
pi_122703000
Je wordt uitgenodigd. Althans hier wel.
pi_122703003
KJ, wat sneu zeg. Hopelijk geeft de forlax vandaag wat verlicht.

Troeta, wat fijn dat Mex weer opgeknapt is :)
Met Dyon ging het gisteren ook goed, hij was erg levendig. Tot hij eind van de middag instortte en de koorts terug kwam.

Lazi, ik weet niet alles meer maar Dyon moest iig een toren maken met blokjes en 'zinnen' van minimaal twee woorden maken. Hij moest ook een stukje heen en weer lopen.
pi_122703019
Sofie moest ook blokjes door een vormenstoof doen.
*poef* nu is het weg
pi_122703336
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 08:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie moest ook blokjes door een vormenstoof doen.
Dat moest Dyon vorige week (3 jaar controle) doen en het moeilijkste blokje (driehoek geloof ik) moesten ze bij 3,5 jaar kunnen zei ze.
pi_122703346
Troeta ze ging daarna gelukkig weer zonder problemen op de fiets.

Wat sneu zeg kj! Goed dat jullie actie ondernemen.

Anne moest met twee jaar op het CB een torentje bouwen met beide handen, een legpuzzel maken en tegen een bal schoppen.
Qua spraak moest ze tweewoordzinnen maken.
  zondag 10 februari 2013 @ 09:12:25 #142
244125 laziness
pi_122703402
Oooo dat kan hij allemaal wel :D

KJ wat ontzettend zielig voor Sofie. Arm meiske -O-
pi_122703419
Anne weigerde toen met links te bouwen. Ik ben benieuwd of ze nu een aantekening heeft :')
pi_122703429
Hier moest ie de vormenstoof doen. 2 vormpjes moest, hij deed ze allemaal. Geloof ook een torentje bouwen, in een boekje plaatjes benoemen, lichaamsdelen benoemen en dat was t geloof ik.
pi_122703515
Oh ja ze moest ook een aantal lichaamsdelen aanwijzen. Niet benoemen geloof ik.
pi_122703615
Oh ja aanwijzen idd. Hij ging t alleen ook benoemen bij zn zus :')
pi_122703643
Floris ging voor de bonuspunten ;)
pi_122704145
Bal schoppen moest Sofie ook, dat wilde ze niet. Ze mag thuis namelijk ook niet schoppen, maar rollen. Dat zei ze daar dus ook: "nee mama niet goppen, rollen met bal"

Bij de vormenstoof g\hoefde het driehoekje niet. Sofie had door hoe het dekseltje eraf moest, deed het driehoekje erin, dekseltje er weer op en riep toen: klaar!!

Ze had vanmorgen wel poep, maar nog hard. Nog maar een zakje forlax gegeven dus.
*poef* nu is het weg
pi_122707398
KJ, wat sneu voor je meiske. Hopelijk doet de forlax snel zijn werk.

Mijnesse is afgelopen nacht uit logeren geweest bij haar twee neefjes van 5 en 7. Ze was pas om half 9 naar bed gegaan en was om half 7 al wakker. Net gingen we haar ophalen en sliep ze binnen 5 minuten in de auto. Nu ligt ze hier lekker op de bank te tukken. O+ Ik durf haar niet naar haar kamer te brengen, want dan is er een kans van 99,9% dat ze wakker wordt, ze slaapt echt heel licht altijd.
pi_122719804
Vanyel en Lazi welkom hier :D

KJ wat sneu! O. heeft dat ook regelmatig maar het gaat veel beter sinds ze nog maar amper banaan krijgt... hooguit een hapje en bij t kdv enkele stukjes..

Hoe gaat het nu met Dyon Meimel??

O. had vanmorgen ineens koorts... en ze begint zo'n vies hoestje te kweken (Ik hoest zelf ook de longen uit mijn lijf)... Speelt wel wat maar voornamelijk rustig op de bank en op schoot aan het hangen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')