Kijk, daar heb ik nog begrip voor. Goed werk. Maar tegen het koningshuis protesteren is toch wel muggenziften hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat heeft ze zaterdag óók gedaan; kwam over als een intelligente, actief geopinieerde vrouw:
[..]
Nee, laten we het nou maar eens eerlijk toegeven inderdaad; we hebben alle vrijheid en gelijkheid verloren.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
Nederland anno 2013 in een notendop, men probeert niet eens meer de schijn van democratie op te houden...
Waarom? Omdat je niet bij privé-aangelegenheden mag demonstreren? Ik ben er namelijk vrij zeker van dat als je bij een barbecue bij Rutte thuis met een bordje gaat staan je ook weggebonjourd wordt.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
Nederland anno 2013 in een notendop, men probeert niet eens meer de schijn van democratie op te houden...
Ze was toevallig aanwezig en besloot haar mening kenbaar te maken. Ik begrijp niet hoe je daartegen bezwaar kunt maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik nog begrip voor. Goed werk. Maar tegen het koningshuis protesteren is toch wel muggenziften hoor.
Al had ze natuurlijk nooit verwijderd moeten worden overigens, gewoon met haar kartonnetje lekker laten staan balen van alle tradities die mensen in ere willen houden vanwege het sprookjesgehalte en/of de romantiek. Het is maar waar je last van hebt, vrij land, men mag zuur doen als men zuur wil doen natuurlijk.
Dit zet alleen maar aan tot meer protest. Dat soort azijnpissers moet je gewoon negeren bij dit soort gelegenheden.
Één keer in de vier jaar voor de bühne een vakje rood mogen kleuren en voor de rest je bek moeten houden en belasting afdragen, schitterende "democratie" heb je dan...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee, laten we het nou maar eens eerlijk toegeven inderdaad; we hebben alle vrijheid en gelijkheid verloren.
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze was toevallig aanwezig en besloot haar mening kenbaar te maken. Ik begrijp niet hoe je daartegen bezwaar kunt maken.![]()
Zij heeft sowieso minder woorden vuilgemaakt aan het koningshuis dan jij in de gequote post aan haar 'protest'. Wie is er hier nou de muggenzifter?
Zij deed niet zuur. Jij daarentegen met je scheldnamen...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik zeg toch niet dat ze het niet mag doen? Ik uit gewoon mijn mening over mensen die zuur doen over onzinnigheden. Ik hou niet zo van chagrijnige mensen - zonder daar zelf chagrijnig van te worden hoor.
Over onzinnigheden? Als ik de discussies zie die hier over zijn lijkt het me toch geen onboeiend onderwerp.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik zeg toch niet dat ze het niet mag doen? Ik uit gewoon mijn mening over mensen die zuur doen over onzinnigheden. Ik hou niet zo van chagrijnige mensen - zonder daar zelf chagrijnig van te worden hoor.
Hmmmm niet onboeiend, maar ook niet een onderwerp om nou daadwerkelijk tegen te protesteren - vind ik. Een ander vindt van wel, die mag wat mij betreft daar dus gaan staan balen met een bordje.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over onzinnigheden? Als ik de discussies zie die hier over zijn lijkt het me toch geen onboeiend onderwerp.
Tuurlijk wel, bij een verjaardag van een koningin met een bord gaan staan met 'weg met de monarchie, het is 2013' is zuur, das toch een uiting van onvrede lijkt mij?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zij deed niet zuur. Jij daarentegen met je scheldnamen...
Met zo'n aanstaande troonswisseling is het onderwerp actueler dan ooit. Als er al een moment is om te demonstreren tegen de monarchie dan is het nu.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hmmmm niet onboeiend, maar ook niet een onderwerp om nou daadwerkelijk tegen te protesteren - vind ik. Een ander vindt van wel, die mag wat mij betreft daar dus gaan staan balen met een bordje.
Maar daar heb ik dan ook weer zo mijn mening over.
Als ik zo eens rondkijk op internet zijn er heel veel mensen die er hele uitgesproken meningen over hebben. Jij hoeft er niet te gaan staan, of er over te discussiëren, maar zo iemand een chaggo muggenzifter noemen is gewoon erg kortzichtig.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hmmmm niet onboeiend, maar ook niet een onderwerp om nou daadwerkelijk tegen te protesteren - vind ik. Een ander vindt van wel, die mag wat mij betreft daar dus gaan staan balen met een bordje.
Maar daar heb ik dan ook weer zo mijn mening over.
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, bij een verjaardag van een koningin met een bord gaan staan met 'weg met de monarchie, het is 2013' is zuur, das toch een uiting van onvrede lijkt mij?
En waar zie jij 'scheldnamen'?
De minachting druipt ervan af.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik nog begrip voor. Goed werk. Maar tegen het koningshuis protesteren is toch wel muggenziften hoor.
Al had ze natuurlijk nooit verwijderd moeten worden overigens, gewoon met haar kartonnetje lekker laten staan balen van alle tradities die mensen in ere willen houden vanwege het sprookjesgehalte en/of de romantiek. Het is maar waar je last van hebt, vrij land, men mag zuur doen als men zuur wil doen natuurlijk.
Dit zet alleen maar aan tot meer protest. Dat soort azijnpissers moet je gewoon negeren bij dit soort gelegenheden.
Ja, daar ben ik ook gewoon eerlijk over. Ik hou niet van chagrijnige mensen, zoals ik al zei.quote:
Grappig, jij komt op FOK! altijd over als een chagrijnige vrouw.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook gewoon eerlijk over. Ik hou niet van chagrijnige mensen, zoals ik al zei.
Oke, oke, ik doe dus eigenlijk zuur over zure mensen. Zo zou je het kunnen zien.
Goed werk, bedankt voor je inzetquote:Op zondag 3 februari 2013 23:00 schreef superworm het volgende:
Interview met de vrouw afgenomen; nieuwsbericht:
Interview: #WegMetMonarchie-meisje
[..]
Hele interview: http://frontpage.fok.nl/c(...)onarchie-meisje.html
Vind ik nietquote:Op maandag 4 februari 2013 00:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zo eens rondkijk op internet zijn er heel veel mensen die er hele uitgesproken meningen over hebben. Jij hoeft er niet te gaan staan, of er over te discussiëren, maar zo iemand een chaggo muggenzifter noemen is gewoon erg kortzichtig.
Ah, als je het zo zegt vind ik het prima.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef Taurus het volgende:
Dat lijkt mij een 'chaggo muggenzifter' bij uitstek.
Bedankt, vond het ook leuk en enerverend om weer eens te doen. Vorige 'primeur' ook via/dankzij FOK!forum, toen mensen hier het manuscript van Breivik hadden gevonden en FOK! als eerste Nederlandse media erover berichtte.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Goed werk, bedankt voor je inzet
O ja? Dat is inderdaad grappig. Ben ik mezelf niet van bewust. Volg jij mij zo goed, dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grappig, jij komt op FOK! altijd over als een chagrijnige vrouw.
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
O ja? Dat is inderdaad grappig. Ben ik mezelf niet van bewust. Volg jij mij zo goed, dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dit is heel erg offtopic.![]()
Ik vind het altijd beetje vanzelfsprekend dat oordelen slechts meningen zijn. Moet ik op fok nog steeds aan wennen dat dat flink benadrukt moet worden.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, als je het zo zegt vind ik het prima.
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..](En heel erg onjuist)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dit is heel erg offtopic.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |