Staat haalt daar helemaal geen inkomsten uit bij een tarief van 100%, de belastinginkomsten gaan terug bij dat tarief.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het extra nut van inkomen boven de 500K is te verwaarlozen. Of denk je echt dat mensen die een villa van 5M hebben minder gelukkig zijn dan mensen met een villa van 10M. De staat kan veel meer nut halen uit die bedragen. Het is beter voor de maatschappij.
56K is de grens naar het 52% tarief, dus die 80K klopt alleen voor ondernemers die een HRA hebben (of andere aftrekpost) van 24K.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:58 schreef arjan1212 het volgende:
er zijn geen ondernemers met een inkomen voor de inkomstenbelasting van 500.000 euro
namelijk als een bedrijf veel winst maakt word het een bv. en dan is het belastingtechnies niet verstandig om jezelf een salaris van meer dan 80.000 euro te geven;
Dirk Scheringa was juist een top gozer, een noord-hollandse boerenlul die ooit politie agent was, en de arme mensen van nederland leningen verschafte met lage rentes.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:15 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Helemaal speciaal voor jou: Ja ik HAAT die grootgraaiende arrogante op niets gestoelde vette ceo/topbestuurder/banksters. Ik HAAT die kut-elite. Ik HAAT die mentaliteit van ze. Ik HAAT die arrogante klote tronies. En ik HAAT het dat er nog steeds zoveel mongolen het voor die hufters opnemen. Bizar en abject gewoon.
Voor figuren als Erik Staal, Dick Scheringa en co past alleen een short drop with an sudden stop. Een aftopping van salarissen tot 40K is daarbij vergeleken een niemendalletje. Wees blij dat je er zo mild vanaf komt ipv van te janken als een verwende kutkoter.
Die frustratie...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:15 schreef stopnaald het volgende:
Helemaal speciaal voor jou: Ja ik HAAT die grootgraaiende arrogante op niets gestoelde vette ceo/topbestuurder/banksters. Ik HAAT die kut-elite. Ik HAAT die mentaliteit van ze. Ik HAAT die arrogante klote tronies. En ik HAAT het dat er nog steeds zoveel mongolen het voor die hufters opnemen. Bizar en abject gewoon.
Voor figuren als Erik Staal, Dick Scheringa en co past alleen een short drop with an sudden stop. Een aftopping van salarissen tot 40K is daarbij vergeleken een niemendalletje. Wees blij dat je er zo mild vanaf komt ipv van te janken als een verwende kutkoter.
Jep, deze mensen en die de vrijheid van meningsuiting willen beperken om bv Wilders de mond te snoeren zijn de beste wegbereiders voor een dictatuur van het ergste soortquote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
Het is een eng soort mens dat individuele vrijheden wil inperken omdat dat 'beter is voor de maatschappij'.
Economische vrijheid staat wat mij betreft op gelijke hoogte met vrijheid van meningsuiting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |