Ze dragen hem thuis niet als ze alleen met hun gezin zijn zo ver ik weet, en in de douche hebben ze soms echt veel haar uitval en daar zitten de meesten toch wel erg mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
Als ze toch een hoofddoekje dragen, wat boeit het dan. Zie je toch niks van
Hun man wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
voor jezelf is het leuk tochquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:29 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:27 schreef sidney111111111 het volgende:
want de komende 3 jaar is het aantal met deze klachten bij ons fors toegenomen
kale 16 jarige meisjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:27 schreef sidney111111111 het volgende:
Sidney werkt zelf partime bij een drogisterij.
Wat ik daar doe? Ik help mee met de bevoorrading tegenwoordig hebben we een heel geinig systeem, het systeem rekent uit wat je gemiddeld per week verkoopt via berekeningen per week uit vooraf gaande weken en dan krijgen we automatisch ingevuld wat bestelt moet worden erg handig.
Ook sta ik achter de kassa en help mensen in de winkel.
Ik werk in een redelijk grote stad, en we krijgen erg veel meisjes in de winkel van 14 t/m 25 met hele erge haar uitval,hebben, omdat ze elke dag hun hoofddoekje dragen.
Hierdoor kan er geen lucht bij komen, en dan krijg je al snel te maken met uitval van de haren.
Ze vragen bij mij om advies, zo ook vandaag.
Ik zei '' Ik kan je wel een shampoo aanraden, maar het beste is voor je haren om je hoofddoekje af te doen tijdelijk, of minder uur per dag te dragen.
Toen kreeg ik opeens te horen '' Wat ben jij een zielig jongetje, heb je wat tegen de islam ofzo weet je wat ik vroeg om advies maar ik koop niks hier doei kneus''.
Maar ik bedoelde het dus TOTAAL niet negatief, ik heb niks tegen de islam, alleen een shampoo kan bijdragen aan het tegen gaan van haar uitval, maar het enige wat daadwerkelijk helpt is vaker dat doekje af te doen.........
ik ben hiermee naar mijn manager gegaan, en nu mag ik niet meer als tip geven om te zeggen dat je je hoofdoekje wat minder om moet doen, maar moet ik gewoon de shampoo aan ze geven.
Klacht, zorgwekkend veel puber meisjes met haar uitval, en het is echt een zorgwekkende kwestie want de komende 3 jaar is het aantal met deze klachten bij ons fors toegenomen, wij verdienen eraan, door het verkopen van shampoo maar de echte REMEDIE hem minder dragen mag dus niet meer gezegd worden omdat mensen hierdoor zich aangevallen kunnen voelen.
Maar de grootste reden is natuurlijk uit financieel opzicht, gewoon de shampoo geven en klaar is natuurlijk ook beter voor de inkomsten van het bedrijf achja
Klacht, steeds meer jonge meisjes met haaruitval in de grote steden.
Een pruik onder je hoofddoek?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
Daar hebben ze pruiken voor uitgevonden.
Ben je dom?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:08 schreef ukga het volgende:
Vrouwen met hoofddoeken zien er toch niet uit. Ook wanneer ze hem afdoen
Drogisterij opleiding van het kruidvatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:39 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Hoe weet je dat het aan hun hoofddoeken ligt? Als het wel klopt, moet je je baas daarop aanspreken. Wat voor opleiding heeft hij gedaan?
Klopt alleen het is wel erg slecht voor je haar, aanzienlijk veel meisjes met hoofddoeken hebben dit probleem helaas, bij meisjes zonder hoofddoek komt dit probleem in veel mindere aantallen voor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:38 schreef Flurry het volgende:
haar is geen plant ofzo die licht nodig heeften een hoofddoekje is geen vacuümverpakking
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:46 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Drogisterij opleiding van het kruidvat
Ik vind het heel leuk om te doen, altijd beter dan zonder leven thuis zitten (heb weinig sociale contacten over het algemeen).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Sowiezo als kill bij een drogisterij werken
Is het nou echt nodig om mensen die een opleiding volgen af te zeiken?quote:
Ik heb niks tegen mensen met een lagere opleiding, wél tegen mensen die na een opleiding bij de kruidvat denken dat ze opeens overal verstand van hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:51 schreef pietje9k het volgende:
[..]
Is het nou echt nodig om mensen die een opleiding volgen af te zeiken?
Ben het eigenlijk wel zat de we neerkijken op mensen met een lagere opleiding.
Zolang iemand werkt en bijdraagt aan de samenleving is het goed.
Beter iemand met een baan bij het Kruidvat dan een uitkeringstrekker.
Overal verstand van hebben? TS heeft over een specifiek onderwerp wel verstand en dat kan ik best begrijpen anders had die opleiding weinig zin.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen met een lagere opleiding, wél tegen mensen die na een opleiding bij de kruidvat denken dat ze opeens overal verstand van hebben.
Het is gewoon niet waar dat je haaruitval krijgt van een hoofddoek, vraag het aan een arts als je mij niet gelooft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:56 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Overal verstand van hebben? TS heeft over een specifiek onderwerp wel verstand en dat kan ik best begrijpen anders had die opleiding weinig zin.
Het is wel waar, puber meisjes zonder hoofddoek komen namelijk zelden bij ons binnen voor dit probleem, dat jij het niet geloofd is jou zaak, en misschien moet je er anders meer in gaan verdiepen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar dat je haaruitval krijgt van een hoofddoek, vraag het aan een arts als je mij niet gelooft.
Druk maar is voor de gein ''Haaruitval hoofddoek'' in op google.. Ik vind het eerder vervelend dat mensen zoals jou ongefundeerd dingen lopen te schreeuwen omdat ze denken slimmer te zijn dan anderen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar dat je haaruitval krijgt van een hoofddoek, vraag het aan een arts als je mij niet gelooft.
Je gaat hier uit van een causaal verband alleen omdat je een correlatie hebt ontdekt. Nu zeg ik niet dat een hoofddoek geen haaruitval kan veroorzaken, slechts dat je argumentatie wat zwak is. Het kan bijvoorbeeld ook komen, doordat meisjes met hoofddoeken hun haar strak naar achter binden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:06 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Het is wel waar, puber meisjes zonder hoofddoek komen namelijk zelden bij ons binnen voor dit probleem, dat jij het niet geloofd is jou zaak, en misschien moet je er anders meer in gaan verdiepen.
Excuses, dat kan misschien ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Je gaat hier uit van een causaal verband alleen omdat je een correlatie hebt ontdekt. Nu zeg ik niet dat een hoofddoek geen haaruitval kan veroorzaken, slechts dat je argumentatie wat zwak is. Het kan bijvoorbeeld ook komen, doordat meisjes met hoofddoeken hun haar strak naar achter binden.
Precies dit jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Je gaat hier uit van een causaal verband alleen omdat je een correlatie hebt ontdekt. Nu zeg ik niet dat een hoofddoek geen haaruitval kan veroorzaken, slechts dat je argumentatie wat zwak is. Het kan bijvoorbeeld ook komen, doordat meisjes met hoofddoeken hun haar strak naar achter binden.
Druk maar "is" ? Ik begrijp je niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:08 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Druk maar is voor de gein ''Haaruitval hoofddoek'' in op google.. Ik vind het eerder vervelend dat mensen zoals jou ongefundeerd dingen lopen te schreeuwen omdat ze denken slimmer te zijn dan anderen.
Als jij weet dat wat hij zegt niet waar is, waarom geef je dan niet DIRECT aan wat er zo fout aan is in plaats van als een arrogante kneus hem af te zitten zeiken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen met een lagere opleiding, wél tegen mensen die na een opleiding bij de kruidvat denken dat ze opeens overal verstand van hebben.
Voor mij hoef je geen sorry te zeggen hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:13 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Excuses, dat kan misschien ook.
Ik bedoel het nogmaals niet aanvallend naar een persoon toe, als ik iemand heb gekwetst met mijn topic dan wil ik me daar ook voor verontschuldigen of als ik iets verkeerd heb gezegd, ik heb niks tegen mensen die in de islam geloven.
En wat jij zei kan natuurlijk ook, enige wat ik hoor van collega's is dat het slecht is om een hoofddoek te dragen voor je haar, en het feit dat veel meisjes met hoofddoeken onze winkel voor dit probleem opzoeken.
Waarom nou weer gelijk met racisme komen aanzetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:18 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Druk maar "is" ? Ik begrijp je niet.
Overigens is het algemeen bekend dat het een fabeltje is. Dat jij dat misbruikt om je racisme te verspreiden is geen goede zaak, terecht dat je er op wordt aangesproken.
IK DISCRIMINEER NIET WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP ER KOMEN VEEL MEISJES VOOR DIT PROBLEEM NAAR ONZE DROGISTERIJ EN WAT HEEFT EEN HOOFDDOEK MET EEN RAS TE MAKEN NIKS !!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:18 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Druk maar "is" ? Ik begrijp je niet.
Overigens is het algemeen bekend dat het een fabeltje is. Dat jij dat misbruikt om je racisme te verspreiden is geen goede zaak, terecht dat je er op wordt aangesproken.
Zie bijvoorbeeld een paar google resultaten
http://www.ehow.com/how-d(...)ause-hair-loss_.html
The question: Does wearing a hat cause hair loss? The answer: No, it does not. This is as clearly as we can state it. Read it again if you feel so compelled, and show it around to all of your friends who insist that your Yankees cap is going to leave your head shiny and glistening by the end of your 30s.
Where did this (admittedly persistent) "fact" come from? We think it probably has something to do with the general public confusing cause with effect. As a method of concealing their baldness, many men take to wearing caps. A lot of bald men walking around wearing baseball caps have led a misinformed public to believe that the hats themselves were the cause of the baldness, when in fact it was the other way around.
http://www.livestrong.com/article/31899-hats-cause-thinning-hair/
While most experts will agree that wearing a hat daily will not cause you to lose your hair, it can cause problems for those who are already losing their hair due to male pattern baldness and genes. This myth of hats causing hair loss probably stemmed from the stories of those entering the military, who lose their hair soon after from what some think is from wearing hats and helmets daily. Unfortunately, it's more likely that the time they entered the military coincided with the onset of baldness, rather than the hat causing it.
http://www.hairfinder.com/hairquestions/caps_hair_loss.htm
Q: Will wearing hats make you go bald? I've been wearing baseball caps almost my whole life and am constantly being told that it will cause me to lose my hair. Is this true?
A: No. There has been no evidence (in my research) that wearing a hat will cause anything more traumatic to your hair than a case of "hat head". That being said, depending on the construction of the hat in question, you could see some breakage or damage resulting from exposed elastic, or plastic components in the hat. Even coarse material can "rough up" the hair, causing damage.
Lees even verder en je ziet dat ik dat gedaan hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als jij weet dat wat hij zegt niet waar is, waarom geef je dan niet DIRECT aan wat er zo fout aan is in plaats van als een arrogante kneus hem af te zitten zeiken?
En je reageert niet op alle andere bronnen? Interessant ditquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:21 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
IK DISCRIMINEER NIET WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP ER KOMEN VEEL MEISJES VOOR DIT PROBLEEM NAAR ONZE DROGISTERIJ EN WAT HEEFT EEN HOOFDDOEK MET EEN RAS TE MAKEN NIKS !!
Ik kan geen engels, en ik ben klaar met dit forum, als er gelijk word geroepen naar racisme dan kan je het vergeten bij mij, ik ben zelf ook van allochtone komaf, geen moslim maar als we zo gaan doen ben ik er ook klaar mee hier, ik ben aardig netjes geweest en ik kom met deze klacht dat erg zorgwekkend veel meisjes met haar problemen zijn, tot ziens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En je reageert niet op alle andere bronnen? Interessant dit
DIRECT. Hoe moeilijk is lezen voor jou?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lees even verder en je ziet dat ik dat gedaan hebPot verwijt de ketel want hij verteld zelf arrogant hier en op zijn werk dingen die niet waar zijn op basis van een opleiding van de kruitvat .
Ik zie ook niet hoe dit racistisch zou zijn maar het is gewoon zo dat je mensen verkeerd advies geeftquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:24 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ik kan geen engels, en ik ben klaar met dit forum, als er gelijk word geroepen naar racisme dan kan je het vergeten bij mij, ik ben zelf ook van allochtone komaf, geen moslim maar als we zo gaan doen ben ik er ook klaar mee hier, ik ben aardig netjes geweest en ik kom met deze klacht dat erg zorgwekkend veel meisjes met haar problemen zijn, tot ziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |