Die zou ik kunnen maken maar dat wordt dan morgen ivm met daglichtquote:Op maandag 18 maart 2013 17:48 schreef zuigmarmot het volgende:
Heb je ook eigen foto's van die 3 wieler ?
Dat is prima, ik wil graag zien in welke staat hij isquote:Op maandag 18 maart 2013 19:27 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Die zou ik kunnen maken maar dat wordt dan morgen ivm met daglicht
Ik heb de foto geplaatst!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:01 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Dat is prima, ik wil graag zien in welke staat hij is
Ja je kunt de zitting verzetten, en de triker is bij normale lengte geschikt bij 7 jaar (ong. 1.35m)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef zuigmarmot het volgende:
Ziet er mooi uit, de zitting, kun je die naar voren en naar achteren schuiven, en hoe groot moet iemandongeveer zijn voordat je ermee kunt fietsen ?
Nee voor kinderen van ongeveer 7 tot 12 jaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef borbit het volgende:
die fiets is dus echt voor kleine kinderen?
oké jammer ik ben een groot kind.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:30 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Nee voor kinderen van ongeveer 7 tot 12 jaar.
Gr
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop