Welke cw? Ik vind die lunar zool niet zo op die gr.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:07 schreef acbs2 het volgende:
Wil fk one+ bestellen maar retail 170 dayumnn
Heb je een coupon code voor me babs?
En nee niet voor free shipping![]()
Ik moet bekennen dat ik ze irl best tof vind. Al zou ik zelf liever een racer nemen. Ben goed voorzien qua schoenen voor training.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Welke cw? Ik vind die lunar zool niet zo op die gr.
Ik weet het niet. Ze hebben de schoenen echt al flink onder handen genomen. De originele flyknits waren qua structuur rond de heel enzo flinterdun, dit is al veel dikker en lomper rond de heel, etc. Eigenlijk een gewoon lunar met een beetje flyknit erop geplakt?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik ze irl best tof vind. Al zou ik zelf liever een racer nemen. Ben goed voorzien qua schoenen voor training.
Gewoon lunar ondergedrukt bedoel je. Ik vind de racer ook toffer, maar deze zijn niet verkeerd. Zal wel lekker lopen tijdens trainen. Al ben ik wel benieuwd naar boost van adidas wanneer dat uitkomt.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:46 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ze hebben de schoenen echt al flink onder handen genomen. De originele flyknits waren qua structuur rond de heel enzo flinterdun, dit is al veel dikker en lomper rond de heel, etc. Eigenlijk een gewoon lunar met een beetje flyknit erop geplakt?
Boost lijkt me ook erg gaaf inderdaad. Halve springveren die je onder je voet hebt zitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gewoon lunar ondergedrukt bedoel je. Ik vind de racer ook toffer, maar deze zijn niet verkeerd. Zal wel lekker lopen tijdens trainen. Al ben ik wel benieuwd naar boost van adidas wanneer dat uitkomt.
Bedoel meer: dat is kut want dat zijn schoenen die je toch veel ziet op straatquote:Op maandag 4 februari 2013 12:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Oh dus dan moet iedereen ze mooi vinden? Ikke lekker niet
Hmm daar lig ik totaal niet wakker van. Ik ga altijd een beetje dood van binnen als ik mensen op schoenen zie die ik ook hebquote:Op maandag 4 februari 2013 14:57 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bedoel meer: dat is kut want dat zijn schoenen die je toch veel ziet op straat
Ik niet, vind het wel tof eig. getuigt van goede smaak.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga altijd een beetje dood van binnen als ik mensen op schoenen zie die ik ook heb
Nee, ik bedoel dat deze release steeds meer op een gewone LunarGlide ofzo gaat lijken. Steeds meer padding, steeds meer "flyknit tech".quote:Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gewoon lunar ondergedrukt bedoel je. Ik vind de racer ook toffer, maar deze zijn niet verkeerd. Zal wel lekker lopen tijdens trainen. Al ben ik wel benieuwd naar boost van adidas wanneer dat uitkomt.
Cosign.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik niet, vind het wel tof eig. getuigt van goede smaak.(of zo)
Ligt eraan wie er in loopt... Ik koop vaak kindermaatjes en als dan zo'n elfjarig kind naast me staat op MIJN schoenen is dat echt een beetje droevigquote:Op maandag 4 februari 2013 15:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik niet, vind het wel tof eig. getuigt van goede smaak.(of zo)
Ik zou zo nog een paar van die kopen als ik ze zou tegenkomen.quote:
Dat meen ik me nog te herinneren. Wat krijg je voor die 99 euro allemaal?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Bajskorv het volgende:
Heb ik jullie ooit verteld dat ik naast sneakers ook een luggage tick heb? Hoe dan ook, deze shit is najs en nog betaalbaar ook. Unit Portables voor 99 euro, hele kit. Allemaal ninja/black ops... Dope.
[ afbeelding ]
Klinkt zeker oké. Bij mij gaan tassen e.d. vrij lang mee omdat ik ze nooit vaak en veel gebruik. Reis bij voorkeur met m'n sleeka force snuggpak. Simpele maar oerdegelijke rugzak.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef Bajskorv het volgende:
De weekendbag, laptop sleeve, toilet tasje en pouch voor snoeren, etc. De vier items op de foto dus. Geen slechte deal, maar ken de kwaliteit niet echt.
Ik maak niet van die trips zoals jij ze maakt, maar dan zou ik ook wel een fatsoenlijke tas willen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef Bajskorv het volgende:
Ik reis zelden met rugzak, ben meer van de weekend bags. Heb een vrij obsessieve Tumi collectie, oude leren Italiaanse tassen en die Eugene stuff van NSW:
[ afbeelding ]
Zag hem toevallig vandaag ook ergens staan. Heb sowieso een nieuwe weekendtas nodig maar de rest van dat spul echt niet. Gebruik nu namelijk een oude voetbaltas als het niet in mijn rugzak pastquote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Bajskorv het volgende:
Heb ik jullie ooit verteld dat ik naast sneakers ook een luggage tick heb? Hoe dan ook, deze shit is najs en nog betaalbaar ook. Unit Portables voor 99 euro, hele kit. Allemaal ninja/black ops... Dope.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |