abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122462411
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:07 schreef acbs2 het volgende:
Wil fk one+ bestellen maar retail 170 dayumnn
Heb je een coupon code voor me babs?
En nee niet voor free shipping :') :')
Welke cw? Ik vind die lunar zool niet zo op die gr.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 4 februari 2013 @ 14:19:35 #152
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122463328
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Welke cw? Ik vind die lunar zool niet zo op die gr.
Ik moet bekennen dat ik ze irl best tof vind. Al zou ik zelf liever een racer nemen. Ben goed voorzien qua schoenen voor training.

Moet mezelf wel een klein schouderklopje geven omdat ik zwaar tempted was om schoenen te kopen van het weekend, maar ik heb me ingehouden. Past in het beeld van less is more.

[ Bericht 13% gewijzigd door don-diablo op 04-02-2013 14:41:11 ]
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_122464145
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:19 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik ze irl best tof vind. Al zou ik zelf liever een racer nemen. Ben goed voorzien qua schoenen voor training.
Ik weet het niet. Ze hebben de schoenen echt al flink onder handen genomen. De originele flyknits waren qua structuur rond de heel enzo flinterdun, dit is al veel dikker en lomper rond de heel, etc. Eigenlijk een gewoon lunar met een beetje flyknit erop geplakt?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
  maandag 4 februari 2013 @ 14:50:01 #154
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122464260
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:46 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ze hebben de schoenen echt al flink onder handen genomen. De originele flyknits waren qua structuur rond de heel enzo flinterdun, dit is al veel dikker en lomper rond de heel, etc. Eigenlijk een gewoon lunar met een beetje flyknit erop geplakt?
Gewoon lunar ondergedrukt bedoel je. Ik vind de racer ook toffer, maar deze zijn niet verkeerd. Zal wel lekker lopen tijdens trainen. Al ben ik wel benieuwd naar boost van adidas wanneer dat uitkomt.
pi_122464348
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Gewoon lunar ondergedrukt bedoel je. Ik vind de racer ook toffer, maar deze zijn niet verkeerd. Zal wel lekker lopen tijdens trainen. Al ben ik wel benieuwd naar boost van adidas wanneer dat uitkomt.
Boost lijkt me ook erg gaaf inderdaad. Halve springveren die je onder je voet hebt zitten.
Al ben ik geen hardloper dus zal minder profijt hebben van de tech.
pi_122464508
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Oh dus dan moet iedereen ze mooi vinden? Ikke lekker niet :6
Bedoel meer: dat is kut want dat zijn schoenen die je toch veel ziet op straat
pi_122466035
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:57 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Bedoel meer: dat is kut want dat zijn schoenen die je toch veel ziet op straat
Hmm daar lig ik totaal niet wakker van. Ik ga altijd een beetje dood van binnen als ik mensen op schoenen zie die ik ook heb :')
Whatever you're about to discover we off that.
  maandag 4 februari 2013 @ 15:44:42 #158
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122466307
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Ik ga altijd een beetje dood van binnen als ik mensen op schoenen zie die ik ook heb :')
Ik niet, vind het wel tof eig. getuigt van goede smaak. 8-) (of zo)
pi_122466679
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat deze release steeds meer op een gewone LunarGlide ofzo gaat lijken. Steeds meer padding, steeds meer "flyknit tech".
pi_122467569
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:44 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Cosign.
Bij gr's zou ik het ook wel kut vinden als half NL er mee loopt ofzo.
Maar merendeel hier heeft wat exclusievere releases en dat weet je dat niet alle sjonnies en anitas er mee lopen.
Faka G
pi_122470153
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:44 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ligt eraan wie er in loopt... Ik koop vaak kindermaatjes en als dan zo'n elfjarig kind naast me staat op MIJN schoenen is dat echt een beetje droevig ;(
Whatever you're about to discover we off that.
pi_122473177
Wivah:
Faka G
  maandag 4 februari 2013 @ 18:59:28 #163
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122474084
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:36 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
Ik zou zo nog een paar van die kopen als ik ze zou tegenkomen.
pi_122475002
Ik had die voor 35 euro toen :D
Zijn super nice. Als je ze nog een keer wil heeft croationstyle er nog een paar op ebay staan rond retail
Faka G
pi_122478422
Er is echt iets vaags met die flyknit chukka's. Op ebay kan ik wel de HTMs vinden, maar nergens de "gewone" releases die zo snel uitverkocht waren. Vind ik dan weer vreemd, maar het zal wel. Probeer die zwarte te pre-orderen bij Epic, maar ik ben duidelijk nog geen dikke buddy's met Ted... Moet ik even aan werken.
pi_122478798
Ah, die Atta heeft zijn erg mooi. Wil zoiets ook nog wel hebben.
pi_122479083
Heb ik jullie ooit verteld dat ik naast sneakers ook een luggage tick heb? Hoe dan ook, deze shit is najs en nog betaalbaar ook. Unit Portables voor 99 euro, hele kit. Allemaal ninja/black ops... Dope.

maandag 4 februari 2013 @ 20:25:57 #168
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122479963
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Bajskorv het volgende:
Heb ik jullie ooit verteld dat ik naast sneakers ook een luggage tick heb? Hoe dan ook, deze shit is najs en nog betaalbaar ook. Unit Portables voor 99 euro, hele kit. Allemaal ninja/black ops... Dope.

[ afbeelding ]
Dat meen ik me nog te herinneren. Wat krijg je voor die 99 euro allemaal?
pi_122480090
De weekendbag, laptop sleeve, toilet tasje en pouch voor snoeren, etc. De vier items op de foto dus. Geen slechte deal, maar ken de kwaliteit niet echt.
  maandag 4 februari 2013 @ 20:31:34 #170
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122480355
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef Bajskorv het volgende:
De weekendbag, laptop sleeve, toilet tasje en pouch voor snoeren, etc. De vier items op de foto dus. Geen slechte deal, maar ken de kwaliteit niet echt.
Klinkt zeker oké. Bij mij gaan tassen e.d. vrij lang mee omdat ik ze nooit vaak en veel gebruik. Reis bij voorkeur met m'n sleeka force snuggpak. Simpele maar oerdegelijke rugzak.
pi_122480765
Ik reis zelden met rugzak, ben meer van de weekend bags. Heb een vrij obsessieve Tumi collectie, oude leren Italiaanse tassen en die Eugene stuff van NSW:

maandag 4 februari 2013 @ 20:44:56 #172
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122481322
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef Bajskorv het volgende:
Ik reis zelden met rugzak, ben meer van de weekend bags. Heb een vrij obsessieve Tumi collectie, oude leren Italiaanse tassen en die Eugene stuff van NSW:

[ afbeelding ]
Ik maak niet van die trips zoals jij ze maakt, maar dan zou ik ook wel een fatsoenlijke tas willen. ;) Voor nu ben ik nog content met m'n snuggpak en m'n simpele herschel voor wat boodschappen en kleinigheden.
pi_122482639
Ik heb ook eigenlijk altijd een tas gepakt staan. Hardloop spul, tandenborstel, deo, opladers en gaan.
pi_122482644
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Bajskorv het volgende:

[ afbeelding ]
Zag hem toevallig vandaag ook ergens staan. Heb sowieso een nieuwe weekendtas nodig maar de rest van dat spul echt niet. Gebruik nu namelijk een oude voetbaltas als het niet in mijn rugzak past :')
pi_122483744
Wivah 'em all

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')