Fuuuuuu!quote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Helaas voor Atta niet de kleine maatjes. Ik was helemaal vergeten dat je ze zocht trouwens, kwam ze in HK paar keer in de sale tegen... Sorry man.
Staat een comment van 2 dagen geleden onder dat ze al uitverkocht zijn. Te laat dus helaas.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef Bajskorv het volgende:
Flyknit chukka in university red... Moet volgens Hypebeast online te koop zijn via nike.com voor $150, maar kan hem niet vinden voorlopig...
Source
[ afbeelding ]
Gemist, bedankt! Helaas pindakaas.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Staat een comment van 2 dagen geleden onder dat ze al uitverkocht zijn. Te laat dus helaas.
Kijk nuttig. Even kijken of ik ze ga bestellen. Ik heb bij adidas en vans 9,5. Bij NB dan ook 9,5 nemen?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
http://www.titolo.ch/newb(...)oh710hsr-p-5805.html
Daar ben ik bekend mee, ik heb de NL site zelfs nog nooit bekeken. Soms de UK, die ook al beter gestocked is trouwens. Hoe dan ook pech, kan nu juist lekker makkelijk in de US bestellen, m'n chick zit in NY en heeft net haar US credit card binnen...quote:Op zondag 3 februari 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
Online shop van de us is ook anders als onze. Dus soms staat er ook iets niet op wat je op de us versie wel gewoon hebt.
Ik heb weinig NB, maar vind ze vrij ruim vallen. Heb Nike/Adidas/Vans in 11 en zou volgende NB 1500 zeker in 10.5 gaan proberen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kijk nuttig. Even kijken of ik ze ga bestellen. Ik heb bij adidas en vans 9,5. Bij NB dan ook 9,5 nemen?
hhm.. Meer meningen?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb weinig NB, maar vind ze vrij ruim vallen. Heb Nike/Adidas/Vans in 11 en zou volgende NB 1500 zeker in 10.5 gaan proberen.
Ohw yeah, hook up!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:28 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Daar ben ik bekend mee, ik heb de NL site zelfs nog nooit bekeken. Soms de UK, die ook al beter gestocked is trouwens. Hoe dan ook pech, kan nu juist lekker makkelijk in de US bestellen, m'n chick zit in NY en heeft net haar US credit card binnen...
Beetje laat, maar was er en er lag eigenlijk niks interessants. Overgrote merendeel was van merken als Buddha to Buddha, Boxfresh en Russell Athletic. Het enige wat nog wel interessant was waren een paar jassen, boots en Stussy crewneck, maar niet echt de moeite waard al met al. Niks gehaald zelf ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:05 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag bij die sample sale lijkt me. Ik ben niet geweest, zou wel willen weten wat er lag though.
thnx!, hoe vallen deze??quote:Op zondag 3 februari 2013 12:14 schreef doo. het volgende:
Mensen zochten toch nog die Cons CTS OX Duck Camo? Bij frisco nog redelijk wat sizes.
Oh dus dan moet iedereen ze mooi vinden? Ikke lekker nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Miley cyrus. Maar dat je al die schoenen lelijk vind. Zijn schoenen die veel gedragen worden door veel mensen.
Thank you dat wilde ik net zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
Online shop van de us is ook anders als onze. Dus soms staat er ook iets niet op wat je op de us versie wel gewoon hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |