gewoon een mailtje naar Mark sturen. Ik hou mij aanbevolenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zou nie eens weten hoe joh
Do it. Do it. Just do it....quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Houden jullie nou maar gewoon op
Ik heb hier niets te vertellen hoor
Working on thatquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Do it. Do it. Just do it....
Beetje omhoog likken en naar beneden trappen, dan ben je er zo
Corporate life is a bitch, sorry. Ik heb er altijd wel respect voor, maar zou het niet kunnen.quote:
Ikke wel, het kan best zonder je ergens naar binnen te likkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Corporate life is a bitch, sorry. Ik heb er altijd wel respect voor, maar zou het niet kunnen.
Wat is exclusief?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Weet iemand waar je de wat exclusievere Asics GL3 kan krijgen, behalve op ebay?
Ach, ik denk dat ie gewoon zoekt naar het equivalent van de Nike tier zero winkels. Die hebben naast de echt limited shit natuurlijk ook vaak net was meer leuk spul liggen dan de footlocker, met meer quickstrikes, etc.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef Atta-boy het volgende:
Snap niet dat mensen echt denken dat er winkels zijn met allemaal gelimiteerd spul dat iedereen wil hebben.
Als dat zo was dan was die winkel toch elke week leeg gekocht?
Vindt je die echt tof? Ik vind ze best wel teleurstellend om eerlijk te zijn. Je kunt zeggen clean, maar ik vind het meer inspiratieloos om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef Atta-boy het volgende:
Maar wat daar nu nog ligt is ook geen limited shit. Als het echt een goede release is dan is het diezelfde week wel uitverkocht.
Ps
Laat me ff fappen op deze dunks
[ afbeelding ]
Daar heb je geen collab voor nodig. Lijkt op een vrij normale witte dunk muv de toevoeging van het logo van undefeated.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:08 schreef Atta-boy het volgende:
Vind ze keihard. Clean wit met gumzool = win.
Undefeated logo vind ik ook heel cool op de een of andere manier dus zou ze graag willen
Ik wel, de JD's uit 2004. Tumbled leather, stuffed tongue en gumsole.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef Atta-boy het volgende:
Maar ik ken ook geen clean witte dunks met gumsole tbh
Weet niet of ik ze ga halen omdat ze volgens mij best lastig gaan worden door de hype er omheen maar vind ze zeker nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |