quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef Mylene het volgende:
"Omdat ze zeker was van van haar overtuiging om met mij door het leven te gaan, had ze het idee om mijn naam in haar gezicht te laten tattoeëren. Ook ik wou hetzelfde doen met mijn gezicht. Daarna is er veel gepraat tussen ons beiden over de eventuele gevolgen, maar toch wilde Olesya er ten volle voor gaan. Olesya heeft vervolgens haar omgeving gecontacteerd. Haar mama, die het hele verhaal van nabij gevolgd had, had dan ook geen enkel bezwaar tegen de beslissing van haar overgelukkige dochter. Ook haar werkgever had geen enkel bezwaar. Die man vindt haar kwaliteiten als ontwerpster veel belangrijker. Weet je, in het ex-communistische Rusland zijn ze soms moderner in hun gedachtengang dan de bourgeosie hier in België. Ook vrienden en kennissen stonden volledig achter de gedachte van de vereeuweging via een gezichtstattoo. Velen zeiden dat dit meer zou moeten gebeuren. Er zouden dan misschien minder scheidingen uitgesproken worden."
bronquote:Het zal je maar gebeuren: een mislukte tatoeage op het gezicht
Het Belgische meisje met de getatoeëerde sterren in haar gezicht heeft nu een lotgenoot. De 28-jarige Joyce Noppe wilde een kleine feniks in haar hals, dit werd een gigantische tatoeage in haar gezicht. Verassend of niet, hij is gezet door dezelfde tattoo-artiest als die van het 'sterrenmeisje'.
Het idee was een kleine, kleurrijke feniks met de initialen van haar man erin verwerkt. Het pakte alleen iets anders uit. Toen de Belgische Joyce twee jaar geleden de tattooshop binnenstapte, werd zij geholpen door Rouslan Toumaniantz, die ook de sterren van Kimberley Vlaeminck in zijn portfolio heeft staan. Al die tijd probeerde ze de tattoo verborgen te houden, voor zover dit ging, maar eerder deze week plaatste ze een foto op haar Facebook pagina.
Ontevreden echtgenoot
Hoewel Joyce de tatoeage eerst in haar hals wilde, liet ze zich overhalen door haar man om hem in haar gezicht te laten zetten. Toumaniantz ging aan de slag. Het ontwerp werd ietsje groter, maar Joyce was tevreden. Totdat zij thuis kwam. Haar man zag de tatoeage en was minder blij. Hij vertelde haar, dat hij niet meer naar de rechterkant van haar gezicht wilde kijken.
Spijt
Enkele maanden later gingen Joyce en haar man uit elkaar. Joyce bleef achter met een tatoeage die niet eens af is. Ze heeft er nu erg veel spijt van. Op haar Facebook pagina plaatste zij een foto van de tatoeage, die ze wanhopig probeert te verwijderen.
Tatoeage laten verwijderen
Voordat ze de deur uit kan, heeft ze drie kwartier nodig om de tatoeage zoveel mogelijk weg te werken met make-up. Inmiddels heeft ze drie lasersessies achter de rug, maar de tatoeage ‘siert’ nog steeds haar gezicht.
Ik snap de ophef niet zo. Ze kiest er toch zelf voor? Ze wordt niet gedwongen deze tattoo te nemen. Net als dat sterrenmeisje. Als het dan achteraf tegenvalt had je gewoon beter na moeten denken.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:10 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
bron
Hij had op zijn minst even kunnen zeggen slaap er een nachtje over of overleg het even thuis. Dat zou professioneel geweest zijn omdat het om een tatoeage in het gezicht ging.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik snap de ophef niet zo. Ze kiest er toch zelf voor? Ze wordt niet gedwongen deze tattoo te nemen. Net als dat sterrenmeisje. Als het dan achteraf tegenvalt had je gewoon beter na moeten denken.
Dat is dan ook gebeurd, volgens het artikel:quote:
Ik bedoelde eigenlijk meer thuis als bij haar ouders.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:11 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dat is dan ook gebeurd, volgens het artikel:
"Hoewel Joyce de tatoeage eerst in haar hals wilde, liet ze zich overhalen door haar man om hem in haar gezicht te laten zetten".
28?quote:Op donderdag 3 september 2015 18:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer thuis als bij haar ouders.
nee toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:39 schreef GimmeGore het volgende:
Maar eehm dat sterrengebeuren was toch ook allemaal fake? Wie zegt dat dit niet gewoon dezelfde stunt nog een keer is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |