Soort zoekt soort. Als zo'n meisje op zo'n kerel valt, dan zal ze het waarschijnlijk wel mooi vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:29 schreef stroopwafelt het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar zij is duidelijk té halsoverkop verliefd om op over de lange termijn te kunnen nadenken (behalve het 'oooh we zullen voor altijd samen zijn' etc etc). Dat heeft niet eens zozeer met de tattoo te maken, maar ook met het verloven binnen een maand. Al is een huwelijk toch echt een stuk makkelijker ongedaan te maken dan zo'n extreem opvallende tattoo.
Hij had er gewoon ethischer mee om moeten gaan, als de tattoo echt haar eigen verzoek was (wat ik niet denk). Maar gezien zijn tattoo-historie viel dat niet te verwachten.
Wat zou zo'n kerel denken als hij in de spiegel kijkt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:31 schreef popolon het volgende:
Niet vreemd dat die knakker dit heeft gedaan, wat een leipo.
[ afbeelding ]
Ze was nog tattoo-vrij... En facial tatoos mooi vinden is iets anders dan de naam van je vriend-sinds-een-maand over je hele gezicht tatoeeren. Hij ziet er tegenwoordig wat minder extreem uit btw.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Als zo'n meisje op zo'n kerel valt, dan zal ze het waarschijnlijk wel mooi vinden.
Gek kind, dat ze zichzelf dit aan laat doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:37 schreef stroopwafelt het volgende:
[..]
Ze was nog tattoo-vrij... En facial tatoos mooi vinden is iets anders dan de naam van je vriend-sinds-een-maand over je hele gezicht tatoeeren. Hij ziet er tegenwoordig wat minder extreem uit btw.
edit: oh nee, vriend sinds een week. Ze kennen elkaar sinds een maand.![]()
Hij merkt al zijn neukertjes ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef Roellie80 het volgende:
Het is ook niet de eerste, Blijkt dan een ex ook met een creatie van hem rondloopt;
http://i47.tinypic.com/3ekw3.jpg
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:27 schreef stroopwafelt het volgende:
Hij heeft wel humor![]()
[ afbeelding ]
Raveteef blijft Raveteefquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef Roellie80 het volgende:
Het is ook niet de eerste, Blijkt dan een ex ook met een creatie van hem rondloopt;
http://i47.tinypic.com/3ekw3.jpg
Ruslan.quote:
Geen idee, -edit- heb je een dm overquote:
Nou... Dit heeft anders toch een behoorlijke impact.quote:
quote:
Joh, ik denk bij het lezen dat die meid zwaar toegetakeld is met iets. Dit is een eigen keuze en zij ziet 't niet als verminking. Bovendien heeft die kerel net zo'n lelijke ingekleurde kop.quote:
Zolang die meid, hier zelf over tevreden is. Dan is er inderdaad niets aan de hand.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Joh, ik denk bij het lezen dat die meid zwaar toegetakeld is met iets. Dit is een eigen keuze en zij ziet 't niet als verminking. Bovendien heeft die kerel net zo'n lelijke ingekleurde kop.
Ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zolang die meid, hier zelf over tevreden is. Dan is er inderdaad niets aan de hand.
Er *anders* willen bijlopen, daar is helemaal niets mis mee. Alleen is het tegenwoordig vrij moeilijk werk vinden, met zo,n face.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja.
Snap sowieso niet dat hier van zo'n schande wordt gesproken. Ik weet niet hoe oud zij is maar ik denk wel meerderjarig. Het vorige meisje was 19. Nouja, dan is het gewoon volledig je eigen keuze en wil je d'r gewoonweg zo bijlopen.Sommige mensen zijn nou eenmaal vreemd en hebben vreemde/andere keuzes.
Tenzij ze zwakbegaafd is of zwaar minderjarig, dan pas mogen we van een schande spreken, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |