PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee vet juist. Vorige was ook vet alleen is het lastig om alles te ontdekken
Hummels i.p.v Dantequote:
Santana ipv Dantequote:
99 fitness bij die spelers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat wil je bereiken met je bronzen bank
dan Dante op de plek van Boateng en Hummels voor Boatengquote:
dat is wel een goeie ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef DutchSL het volgende:
Santana ipv Boateng, Braziliaanse LB en LCAM
Nopequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Belhanda heeft uiteindelijk geen transfer gehad toch?
Podolski als LM lijkt me niet echt geweldig, zeker niet naast Van Persie als cam, sowieso van Persie als camquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog ergens verbeteringen. Transfer Sissoko kennen ze niet bij Futhead dus heb het even zo gedaan
Toure/Ramires > Sissoko.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog ergens verbeteringen. Transfer Sissoko kennen ze niet bij Futhead dus heb het even zo gedaan
Goede crossing heeft Podolski en een subliem schot in de korte hoek.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Podolski als LM lijkt me niet echt geweldig, zeker niet naast Van Persie als cam, sowieso van Persie als cam
Ook ik heb me bedenkingen. 433 zou beter zijn. Kan ik Podolski Remy en Jakub doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Podolski als LM lijkt me niet echt geweldig, zeker niet naast Van Persie als cam, sowieso van Persie als cam
heeeeeeeeyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:35 schreef marcie216 het volgende:
Hee
Iemand die mij kan helpen?
Ik wil een 352 afrika team.
Met pitroipa LM
Spits Traore(van 2m3)
Cb's 70+ pace.
Ik kom er niet uit.. (alleen goud)
Budget rond de 100k
4-3-3quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ook ik heb me bedenkingen. 433 zou beter zijn. Kan ik Podolski Remy en Jakub doen
Word hij je pinchiter ja?quote:
Andere linkjes slimmerik. Dan kan Remy niet in de spits.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-3-3
maak je team dan gewoon in 4-3-2-1(is veel goedkoper), dan zet je hem ingame om naar 4-3-3, maar ik vind 4-3-2-1 zelfs veel lekkerder spelen. Zeker met Blaszczykowski lijkt me dat wel nice
4321 is geen go voor mij, speelt echt voor geen meter bij mij. prioriteit is gewoon dat het een voorhoede moet zijn met Podolski - Remy - Blaszczykowski . Dan moet Gundogan maar op de CM staan denk ik zo. Reus op CM lijkt me ook wel vet. haha, gewoon om te testenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-3-3
maak je team dan gewoon in 4-3-2-1(is veel goedkoper), dan zet je hem ingame om naar 4-3-3, maar ik vind 4-3-2-1 zelfs veel lekkerder spelen. Zeker met Blaszczykowski lijkt me dat wel nice
Speelt bij mij ook voor geen meter.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
4321 is geen go voor mij, speelt echt voor geen meter bij mij. prioriteit is gewoon dat het een voorhoede moet zijn met Podolski - Remy - Blaszczykowski . Dan moet Gundogan maar op de CM staan denk ik zo. Reus op CM lijkt me ook wel vet. haha, gewoon om te testen
ja, sorry, dom van mequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Andere linkjes slimmerik. Dan kan Remy niet in de spits.
Jakub speelt trouwens heerlijk in 4-1-2-1-2. Remy vind ik vaak ook lekkerder spelen in een striker-partnership dan als enige spits...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
4321 is geen go voor mij, speelt echt voor geen meter bij mij. prioriteit is gewoon dat het een voorhoede moet zijn met Podolski - Remy - Blaszczykowski . Dan moet Gundogan maar op de CM staan denk ik zo. Reus op CM lijkt me ook wel vet. haha, gewoon om te testen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef marcie216 het volgende:
Het plaatje is er nog steeds.
Maar niemand die mij kan helpen?
Alleen past Pitroipa daar er niet in, dan laat ik Pitroipa wel weg.quote:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:46 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit maar ga maken. gewoon Reus op CM, yolo
of Lavezzi en Ben Arfaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:41 schreef Rijst het volgende:
Speel alleen met 4321 als je Robben of Ronaldo hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:50 schreef Maver24 het volgende:
Bokoes zijn trouwens wel echte bazen,spelen echt heel fijn voor hun rating . Lekker snel en worden vooral niet snel moe dus, echt geniaal gewoon
Bij mij loopt hij altijd te fer naar voren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik weet niet meer wie het was hier, ik dacht Tim, die Fer aanraadde in een NL team.
Wat. Een. Baas.Fer
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij mij loopt hij altijd te fer naar voren.
Is juist lekker, die aansluitingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij mij loopt hij altijd te fer naar voren.
praat eens normaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is dat toch met die zielige kk fifa community die alleen maar op defensive of ultra defensive spelen..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is dat toch met die zielige kk fifa community die alleen maar op defensive of ultra defensive spelen..![]()
![]()
Beetje longshots enzo, ook mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:58 schreef DannyDeko het volgende:
![]()
Behalve wij fokkers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:01 schreef Fuszy het volgende:
Fifa community is de beste community die er is![]()
![]()
stelletje aidsfiguren zijn het, stuk voor stuk. Viese vuile teringlijers, lekker faifatthebakken he. Ik zal ze leren
Doe je vanavond ook mee?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wil je zo mee easter egg halen? Heb al 2 andere geregeld
Moet weg man, anders graagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wil je zo mee easter egg halen? Heb al 2 andere geregeld
De draaiers, kappers en tikkie breed spelers (om dit 10 keer te herhalen) vind ik vervelender. En natuurlijk de herhalingkijkers en shhhh'ers. Verder boeit het me niet zo veel, van die lange steekballen heb ik eigenlijk nooit veel last.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Vind persoonlijk mensen die enkel LB+Y en pace gebruiken irritanter dan faifattebeck
Ik speel met Heitinga en Douglas achterin. Tegen types met Walkut, Welliton ed is dat echt bloed irritant.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De draaiers, kappers en tikkie breed spelers (om dit 10 keer te herhalen) vind ik vervelender. En natuurlijk de herhalingkijkers en shhhh'ers. Verder boeit het me niet zo veel, van die lange steekballen heb ik eigenlijk nooit veel last.
Dan vraag je er ook omquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik speel met Heitinga en Douglas achteraan. Tegen types met Walkut, Welliton ed is dat echt bloed irritant.
dan moet je vooruit verdedigen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik speel met Heitinga en Douglas achterin. Tegen types met Walkut, Welliton ed is dat echt bloed irritant.
jo fuszy paas is wat coins, moet 15k voor iniestaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
JA! dit. Wijze woorden van dit orakel
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jo fuszy paas is wat coins, moet 15k voor iniesta
Met Zombies? Weet niet ligt eraan wat die andere 2 doen en of ik nog zin heb als ik dadelijk al gedaan hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe je vanavond ook mee?
Litmanen, Ik en Timmy ook waarschijnlijk
Tja, dat is iets dat je inderdaad moet ondervinden met verdedigers als Kaboul en Santana. Ik moet ook altijd wel lachen als ik met Kone tegen Puyol en Pique moet. Als ik zie dat hij diep gaat, speel ik m ook meestal wel hoor, als je m niet speelt laat je een opgelegde kans liggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik speel met Heitinga en Douglas achterin. Tegen types met Walkut, Welliton ed is dat echt bloed irritant.
Juh, zombiesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met Zombies? Weet niet ligt eraan wat die andere 2 doen en of ik nog zin heb als ik dadelijk al gedaan heb
yo vandermar FEYENOOITquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Juh, zombies
Ik ga denk die mappack even halen
Deze zombie map is wel leuker dan de vorige, vooral omdat je daar door die fog moest rennenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Juh, zombies
Hoe kom je aan Juggernaut in nuketown ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Juh, zombies
Yo Roypisveequote:
Dunno, heb die map niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan Juggernaut in nuketown ?
Hij kwam daar maar niet te staan.
Snap het ook welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, dat is iets dat je inderdaad moet ondervinden met verdedigers als Kaboul en Santana. Ik moet ook altijd wel lachen als ik met Kone tegen Puyol en Pique moet. Als ik zie dat hij diep gaat, speel ik m ook meestal wel hoor, als je m niet speelt laat je een opgelegde kans liggen.
Ja ik zat al ronde 11 nog steeds geen juggernaut.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, heb die map niet.
Krijg je die als je sesonpas neemt?
Hmz. Juggernaut komt toch achter het groene huis of niet? In die tuin dacht ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik zat al ronde 11 nog steeds geen juggernaut.
Vind je dit serieus weer een leuke easter egg om te doen? Ik vind het echt een saaiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Deze zombie map is wel leuker dan de vorige, vooral omdat je daar door die fog moest rennen
Richie is gevlucht nadat zijn badmintonpics bekend waren gemaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Snap ik Zit die lelijke toefjes er nog ? en richie de pettedrager ?
Hehequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Snap ik Zit die lelijke toefjes er nog ? en richie de pettedrager ?
Alle perks krijg je als je hem haalt. Doe je zo mee? We zoeken nog 1 iemandquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind je dit serieus weer een leuke easter egg om te doen? Ik vind het echt een saaieZombies killen is veel leuker dan doelloos die easter egg halen
Krijg je ook nog iets als je hem haalt behalve een achievement
Wat doet de who is who perk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alle perks krijg je als je hem haalt. Doe je zo mee? We zoeken nog 1 iemand
Ik bedoel meer het feit dat Marcie en GJE weer in korte tijd genoemd wordenquote:
Met happy ending?quote:
nee was het maar zo.quote:
Neem je pilletjes eens...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:24 schreef Roypsv het volgende:
Tbakkert wie de fuck ben jij ezel,
Confetti geef er wat weg dan :]]]]
EN RIJST NEEEEEEEEEeee NIET RiJST
volgens mij heb ik jou ook wel eens zien posten in het voetbalshirts-topic, of zit ik nu fout?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:24 schreef Roypsv het volgende:
Tbakkert wie de fuck ben jij ezel,
Confetti geef er wat weg dan :]]]]
EN RIJST NEEEEEEEEEeee NIET RiJST
Verdient?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee was het maar zo.
voor me voetbal heb ik wel verdient na 1 week stage.
Door je moeder of je vader?quote:
je zit fout ik ken je niet eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
volgens mij heb ik jou ook wel eens zien posten in het voetbalshirts-topic, of zit ik nu fout?
Hahaha respect dat je het topic in leven houdtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lang geledenJij maakt meer van je leven dan wij
Alles goed daar?
Hoe lang duurt het? Moet over anderhalf uur op mijn werk zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Alle perks krijg je als je hem haalt. Doe je zo mee? We zoeken nog 1 iemand
Pics van je moederquote:
mmh... Ik heb je dan misschien hier al eens zien posten of in VBL, je gebruikersnaam komt me wel bekend voorquote:
Denk dat het wel 1,5u duurtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het? Moet over anderhalf uur op mijn werk zijnEn eerst ff snel statistiek toetsje maken
maar dat is zo klaar
Krijg je een dubbelgang zodat je jezelf kan reviven en dan verlies je geen perks (op die who's who na)quote:
Eens gezien en je vergeet hem nooit meerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mmh... Ik heb je dan misschien hier al eens zien posten of in VBL, je gebruikersnaam komt me wel bekend voor
Tettenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:29 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Hopend op tetten net als Siemens mama?
Maar krijg je alle perks op dat moment en ben je die kwijt in het volgende potje?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk dat het wel 1,5u duurtDus dan heeft het weinig zin
lekk0rquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Eens gezien en je vergeet hem nooit meer
Is het al carnacal?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen carnavalswagen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen carnavalswagen
ligt er aan hoe oud het meisje is dat ik tegen kom.quote:
Chill, bijna vakantie hier danquote:
Ach ja leeftijd is ook maar een getal, maar omdat je zo'n jonge mama hebt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ligt er aan hoe oud het meisje is dat ik tegen kom.
is zei 16 ben ik dat ook wil natuurlijk geen pedo zijn.
gewoon duwenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:34 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Wat zijn die zwarte stippen op haar benen? konko vies
doe niet zo slim hierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet uitSuper simpel volgens mij, maar ik had misschien even de slides moeten doorkijken voordat ik begon
Density lijkt me 0.25, maar wat is F(1.5) dan
?
het is altijd bquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom niet uitSuper simpel volgens mij, maar ik had misschien even de slides moeten doorkijken voordat ik begon
Density lijkt me 0.25, maar wat is F(1.5) dan
?
is wel geilquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:36 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Het is geen carnaval's wag... oh wacht
Naast*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:38 schreef Roypsv het volgende:
Ik zit langs iemand met dubstep op , kk herrie
Hé niet meer mijn naam ijdel gebruiken.quote:
Das niet zo moeilijk hoor als je vegas en photoshop gebruikt Zo binnen 1 minuut gedaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik ga even proberen een gifje te maken van je goal #yolo
Gebruik geen Vegas, nog wat te ingewikkeldquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk hoor als je vegas en photoshop gebruikt Zo binnen 1 minuut gedaan
Tsja wat moet zo'n stadsjongen ook in de provincie he...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef Tim86 het volgende:
Buren boos om 'intimidaties en drankgebruik' huize Cabral
Bewoners van de Vereniging Eigenaren Boulevard in Enschede hebben bij de woningcorporatie Domijn opnieuw een klacht ingediend tegen Jerson Cabral. De aanvaller van FC Twente zou een bron van overlast zijn voor medebewoners van de Alphatoren.
Zij zeggen geïntimideerd te worden door vrienden en familie van de voetballer. Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt. FC Twente wil nog niet reageren.
Suarez is de enige speler die ik uit principe niet wil hebben. Koné doet het uitstekend bij mij voor zn 800 coinsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hihihi Balo is de beste spits in het spel maar Suarez is minimaal net zo goed als Torres.
Je houdt van Suarez of je haat hemquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Suarez is de enige speler die ik uit principe niet wil hebben. Koné doet het uitstekend bij mij voor zn 800 coins
Hoezo Vegas? Je kunt toch gewoon een filmpje importeren in PS en dan opslaan als GIF? Of bedoel je voor knippen etc...?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk hoor als je vegas en photoshop gebruikt Zo binnen 1 minuut gedaan
Zijn filmpje is 1gb ofzo. Niet echt handig om in 1x naar PS te importeren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo Vegas? Je kunt toch gewoon een filmpje importeren in PS en dan opslaan als GIF? Of bedoel je voor knippen etc...?
Elia. 5* losgooiings en tantoe snel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik zoek een goede LM die in een eredivisie/NL team past voor 4-4-2
Afellay, John, IF Mertens of Elia?
yeahhhh buddyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik weet niet meer wie het was hier, ik dacht Tim, die Fer aanraadde in een NL team.
Wat. Een. Baas.Fer
Is nog maar 3 sec. Had alleen ooit eens ps gedownload maar die werkt niet meerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zijn filmpje is 1gb ofzo. Niet echt handig om in 1x naar PS te importeren.
Nee ok, dan is het wel handiger jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zijn filmpje is 1gb ofzo. Niet echt handig om in 1x naar PS te importeren.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ronaldo chop? (Fake) rabona? Rainbow flick?
Met carnaval mogen ze allemaal naar buiten he.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef Tim86 het volgende:
Roy en Marcie hebben tegelijk verlof zie ik
nee ik ben een sympathisant van querquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef Baje het volgende:
[..]
Ben jij quer? Je hebt dus een dubbelaccount
De blikken mongolen waren in de aanbieding. 2 halen 1 betalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:57 schreef Tim86 het volgende:
Roy en Marcie hebben tegelijk verlof zie ik
Ik heb 6 Kone's voor 100 a 200 coins winst verkocht uiteindelijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:58 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb allemaal Ivorianen gekocht, maar ze stijgen nog niet
Je zei: (hazard)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:58 schreef FreeQUER het volgende:
[..]
nee ik ben een sympathisant van quer
klopt, jij had een tr gemachtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:59 schreef Baje het volgende:
[..]
Je zei: (hazard)
Wat toevallig dat quer gister nog een grote smleno faal maakte door hazard met verlies te kopen!
quote:
zorg dat je matties ook op FOK! gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:04 schreef FreeQUER het volgende:
en wat een konko kneus ben ik, op fok terwijl er nu matties bij me zijn
Beetje rond aan het rijden en van die sidequests aan het doen. Vermaakt ik me prima meequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Didn't I tell youwaar ben je nu dan?
Die tweede kan ook met Vermeerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En uit dezelfde serie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog niet begonnen aan het verhaal?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Beetje rond aan het rijden en van die sidequests aan het doen. Vermaakt ik me prima mee.
Numb3rs al gezien?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:07 schreef Zhano het volgende:
Yo Tim. laatste tijd nog nieuwe series die je kunt aanraden? (Behalve the Following)
Ja ben helemaal in het begin. Volgens mij net zo'n missie gedaan dat je een bus bestuurd en dan wat mensen moet aftuigen. Dan komt er een andere bus aan en die moet je intimideren en daarna wat dogeyes gasten van weg af rammen om je passagiers netjes af te zetten ergensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog niet begonnen aan het verhaal?
Ja, niet alles want op TV maar vind m niet zo goed om te downloaden. Beetje weer het standaard verhaal van buddy cops alleen dan met 1 die op een of andere vage manier iets toevoegd, in dit geval wiskunde.quote:
Akkoord!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, niet alles want op TV maar vind m niet zo goed om te downloaden. Beetje weer het standaard verhaal van buddy cops alleen dan met 1 die op een of andere vage manier iets toevoegd, in dit geval wiskunde.
het wordt nog zo veel vetterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ben helemaal in het begin. Volgens mij net zo'n missie gedaan dat je een bus bestuurd en dan wat mensen moet aftuigen. Dan komt er een andere bus aan en die moet je intimideren en daarna wat dogeyes gasten van weg af rammen om je passagiers netjes af te zetten ergens
oefenen op counteren en al die healthshrines zoekenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga wel vaak dood![]()
Dat counteren wil nog niet echt lukken
Speciale kaart voor een prof die FUT speelt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:17 schreef TBakkert het volgende:
wtf is dit?
http://www.futwiz.com/player-data/12264
Danny Guthriequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:17 schreef TBakkert het volgende:
wtf is dit?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:17 schreef TBakkert het volgende:
wtf is dit?
Profs die op deze manier de verbazing wekken en reclame maken voor FUT.quote:
Als je spel niet of nauwelijks pace nodig heeft wel, anders kom je voorin in de problemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:28 schreef TBakkert het volgende:
Ik krijg gauw genoeg van mijn teams, nu wil ik weer een nieuwe, dit iets?
[ afbeelding ]
Pssst Tim...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:07 schreef Zhano het volgende:
Yo Tim. laatste tijd nog nieuwe series die je kunt aanraden? (Behalve the Following)
Ik ben arm, dit is echt mijn limiet, maar misschien later Lewandowski vervangen voor Reus?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je spel niet of nauwelijks pace nodig heeft wel, anders kom je voorin in de problemen.
Je maakt ook alleen maar teams met Dortmund en United spelers, lekker veel verschil.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:28 schreef TBakkert het volgende:
Ik krijg gauw genoeg van mijn teams, nu wil ik weer een nieuwe, dit iets?
[ afbeelding ]
Het gaat me vooral om de formatie, eigenlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je maakt ook alleen maar teams met Dortmund en United spelers, lekker veel verschil.
oh sorry, overheen gelezen. Nieuw als in afgelopen half jaar begonnen of in 2013? Dit kalenderjaar is er voor mij alleen The Following bijgekomen en heb ik wat afleveringen van Banshee binnengehaald. Trailer/promo was tof, maar heb nog geen tijd gehad om te kijken. Verder schijnt The Americans ook veelbelovend te zijn..ep 1 gisteren ofzo uitgekomen, maar moet ik ook nog kijken.quote:
imageshack en fok gaan niet zo goed samen.quote:
Ja dat bedacht ik me ook toen ik het postte en het werd bevestigdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
imageshack en fok gaan niet zo goed samen.
quote:
4-2-2-2 speelt heerlijk in een duits team. Reus in de spits met Lewandowski, Gotze en Podolski erachter. Ik vind Persie niets in 4-2-2-2, Rooney moet wel een baas zijn op CAM (nooit geprobeerd)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om de formatie, eigenlijk
En ik heb ook best wat Serie A en Liga BBVA teams gehad, maar die bevielen me niet zo...
Ik heb Rooney geprobeerd in CM, CAM, CF en ST. In CAM is hij de absolute baas, zeker als je hem op rechts hebt(terwijl hij rechtsbenig is), want hij schiet ze er van de zijkanten allemaal inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:34 schreef nistelaria het volgende:
[..]
4-2-2-2 speelt heerlijk in een duits team. Reus in de spits met Lewandowski, Gotze en Podolski erachter. Ik vind Persie niets in 4-2-2-2, Rooney moet wel een baas zijn op CAM (nooit geprobeerd)
Njah, ik had wat e01's binnengehaald op de gok, maar vond het allemaal matig tot slecht. Had vantevoren niet gelezen erover enzo, expressquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry, overheen gelezen. Nieuw als in afgelopen half jaar begonnen of in 2013? Dit kalenderjaar is er voor mij alleen The Following bijgekomen en heb ik wat afleveringen van Banshee binnengehaald. Trailer/promo was tof, maar heb nog geen tijd gehad om te kijken. Verder schijnt The Americans ook veelbelovend te zijn..ep 1 gisteren ofzo uitgekomen, maar moet ik ook nog kijken.
Verder is een paar maanden geleden Arrow begonnen, dat kijkt ook wel lekker weg. Superhero serie die zich in het zelfde universum als Batman afspeelt..komen ook wat (minder bekende) Batman villains voorbij. Lekker simpele pulp met goede chicks. Buiten dat is het maar matig dit jaar eigenlijk..
Puush.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
Dat gifje is te groot voor Imgur, wat kan ik dan het best gebruiken?
Ik hoorde trouwens ook wat goede dingen over Utopia, maar ook daar heb ik nog niets van gezien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, ik had wat e01's binnengehaald op de gok, maar vond het allemaal matig tot slecht. Had vantevoren niet gelezen erover enzo, expressO.a: Cracked, Deception, The Carrie Diaries (zoals gezegd, ik had geen idee
) Legit en Privates.
Arrow ben ik destijds halverwege de eerste ep gestopt omdat ik weg moest, niet meer afgekeken, zal dat eens doen. Banshee de eerste ep eigenlijk beetje zelfde verhaal. The Americans maar eens downloaden dan.
tinypic wellicht?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
Dat gifje is te groot voor Imgur, wat kan ik dan het best gebruiken?
Of kleiner maken, weet alleen niet hoe
Puush werkt wel makkelijk.quote:
Ja, toen Gurbuh het zei herinnerde ik het me ook weerquote:
Ja, je kunt van alles met Puush. Alleen dan moet je ze volgens mij wel gewoon uploaden vanaf je PC. Niet dat ik nu Thorb zn GIFje kan puushen en dat ie dan beweegtquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:45 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] ik wil dit gaan maken.. lijkt me wel een vet team!
Haha ja dat begrijp ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, je kunt van alles met Puush. Alleen dan moet je ze volgens mij wel gewoon uploaden vanaf je PC. Niet dat ik nu Thorb zn GIFje kan puushen en dat ie dan beweegt
Totti is onbruikbaar helaasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:45 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] ik wil dit gaan maken.. lijkt me wel een vet team!
Nee het kan best dat het geen goed team is hoor haha, maar waarom denk je van niet dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nou dan zal ik maar zeggen dat het een goed teampje is!
5atb. Nuff said.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:52 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Nee het kan best dat het geen goed team is hoor haha, maar waarom denk je van niet dan?
Danny CM, Gibbs LWB en Totti en Osvaldoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:52 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Nee het kan best dat het geen goed team is hoor haha, maar waarom denk je van niet dan?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |