PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Okequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee vet juist. Vorige was ook vet alleen is het lastig om alles te ontdekken
Hummels i.p.v Dantequote:
Santana ipv Dantequote:
99 fitness bij die spelers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat wil je bereiken met je bronzen bank
dan Dante op de plek van Boateng en Hummels voor Boatengquote:
dat is wel een goeie ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:22 schreef DutchSL het volgende:
Santana ipv Boateng, Braziliaanse LB en LCAM
Nopequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Belhanda heeft uiteindelijk geen transfer gehad toch?
Podolski als LM lijkt me niet echt geweldig, zeker niet naast Van Persie als cam, sowieso van Persie als camquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog ergens verbeteringen. Transfer Sissoko kennen ze niet bij Futhead dus heb het even zo gedaan
Toure/Ramires > Sissoko.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog ergens verbeteringen. Transfer Sissoko kennen ze niet bij Futhead dus heb het even zo gedaan
Goede crossing heeft Podolski en een subliem schot in de korte hoek.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Podolski als LM lijkt me niet echt geweldig, zeker niet naast Van Persie als cam, sowieso van Persie als cam
Ook ik heb me bedenkingen. 433 zou beter zijn. Kan ik Podolski Remy en Jakub doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Podolski als LM lijkt me niet echt geweldig, zeker niet naast Van Persie als cam, sowieso van Persie als cam
heeeeeeeeyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:35 schreef marcie216 het volgende:
Hee
Iemand die mij kan helpen?
Ik wil een 352 afrika team.
Met pitroipa LM
Spits Traore(van 2m3)
Cb's 70+ pace.
Ik kom er niet uit.. (alleen goud)
Budget rond de 100k
4-3-3quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ook ik heb me bedenkingen. 433 zou beter zijn. Kan ik Podolski Remy en Jakub doen
Word hij je pinchiter ja?quote:
Andere linkjes slimmerik. Dan kan Remy niet in de spits.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-3-3
maak je team dan gewoon in 4-3-2-1(is veel goedkoper), dan zet je hem ingame om naar 4-3-3, maar ik vind 4-3-2-1 zelfs veel lekkerder spelen. Zeker met Blaszczykowski lijkt me dat wel nice
4321 is geen go voor mij, speelt echt voor geen meter bij mij. prioriteit is gewoon dat het een voorhoede moet zijn met Podolski - Remy - Blaszczykowski . Dan moet Gundogan maar op de CM staan denk ik zo. Reus op CM lijkt me ook wel vet. haha, gewoon om te testenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-3-3
maak je team dan gewoon in 4-3-2-1(is veel goedkoper), dan zet je hem ingame om naar 4-3-3, maar ik vind 4-3-2-1 zelfs veel lekkerder spelen. Zeker met Blaszczykowski lijkt me dat wel nice
Speelt bij mij ook voor geen meter.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
4321 is geen go voor mij, speelt echt voor geen meter bij mij. prioriteit is gewoon dat het een voorhoede moet zijn met Podolski - Remy - Blaszczykowski . Dan moet Gundogan maar op de CM staan denk ik zo. Reus op CM lijkt me ook wel vet. haha, gewoon om te testen
ja, sorry, dom van mequote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Andere linkjes slimmerik. Dan kan Remy niet in de spits.
Jakub speelt trouwens heerlijk in 4-1-2-1-2. Remy vind ik vaak ook lekkerder spelen in een striker-partnership dan als enige spits...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
4321 is geen go voor mij, speelt echt voor geen meter bij mij. prioriteit is gewoon dat het een voorhoede moet zijn met Podolski - Remy - Blaszczykowski . Dan moet Gundogan maar op de CM staan denk ik zo. Reus op CM lijkt me ook wel vet. haha, gewoon om te testen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:43 schreef marcie216 het volgende:
Het plaatje is er nog steeds.
Maar niemand die mij kan helpen?
Alleen past Pitroipa daar er niet in, dan laat ik Pitroipa wel weg.quote:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:46 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit maar ga maken. gewoon Reus op CM, yolo
of Lavezzi en Ben Arfaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:41 schreef Rijst het volgende:
Speel alleen met 4321 als je Robben of Ronaldo hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |