En aan de AD's en burn-outs zekerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:53 schreef MichaelScott het volgende:
Als die luie negers nou eens zouden gaan werken zijn ze binnen dertig jaar ook ontwikkeld.
Misschien wel slim. De bevolking groeit daar 10 keer zo hard als hier, en dan kunnen we mooi een super-leger inzetten voor als China binnen valt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:50 schreef fratsman het volgende:
Gewoon weer koloniseren dat Afrika. levert het ons ook nog wat op.
Het is ten eerste te makkelijk maar aan te nemen dat het allemaal maar bij corrupte mensen aankomt. Dit is natuurlijk een ontzettend makkelijke reactie welke ook nog eens precies in je straatje valt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS vergelijkt appels met peren. Je kunt Uganda met negers met strooien hoeden niet vergelijken met onze kantooreconomie. Daarbij is ontwikkelingshulp eerder een politiek mechanisme dan daadwerkelijke hulp. Dat blijkt ook wel als je al 40 jaar geld in een put aan het storten bent en er verandert maar niks.
Ik ben inderdaad voor het direct afschaffen van ontwikkelingshulp en het daarmee sponsoren van lokale corrupte regimes.
Als je Afrika al 40 jaar aan het infuus hebt liggen zonder dat er een steek verandert komt het geld niet op de juiste plaatsen terecht, dat weet zelfs de stomste Afrikaanse geitenhoeder.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is ten eerste te makkelijk maar aan te nemen dat het allemaal maar bij corrupte mensen aankomt. Dit is natuurlijk een ontzettend makkelijke reactie welke ook nog eens precies in je straatje valt.
En het blijft ook mijn geld, hoe je het wendt of keert. Ik bepaal dus zelf waar ik het aan uitgeef.quote:Maar waarom hebben we voor Nederlanders wel geld over wanneer het aankomt op voedsel hulp of medische zorg en kan een niet-Nederlander hier naar fluiten? Het blijven nazipraktijken hoe je het ook went of keert.
Het is wel wat meer. Stel dat jij kinderen hebt. Dan zorg je toch ook dat zij eerst te eten hebben? En als ze daarna nog honger hebben, geef je hen eten totdat dat niet meer zo is. Daarna begin je pas eens aan je buurman te denken.quote:Ik verwacht iets in de richting van "Het is ons geld we hebben hier hard voor gewerkt". Wat ons word aangepraat door de altijd vriendelijke VVD. Echter zijn we gore plunderaars van de planeet. Er stroomt meer geld onze kant op dan we ooit aan ontwikkelingshulp hebben weggegeven
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:53 schreef MichaelScott het volgende:
Als die luie negers nou eens zouden gaan werken zijn ze binnen dertig jaar ook ontwikkeld.
Al zou je je maar eens wat verder in de materie verdiepen.. De ontwikkelde landen houden Afrika bewust klein. Maar niet verder vertellen hoor.. het moet lijken alsof het allemaal aan hunzelf ligt; het zijn natuurlijk ook allemaal gewoon luie domme negersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:54 schreef damirovic het volgende:
Fuck die charities en dergelijke. Laat ze zelf ontwikkelen.
Een Nederlander is gewoon meer waard dan een 10 kinderen producerende aidsverspreider die het leuk vind vrouwen te verkrachten en besnijden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Ik wil niet beweren dat we maar meer moeten gaan uitgeven aan ontwikkelingshulp. Ik blijf me alleen er over verbazen hoe makkelijk we hier maar beslissen dat Nederlanders belangrijker zijn dan mensen van een andere nationaliteit. Schofterig is het
Met anderen helpen is niets mis. Zeker niet als je er dus een win-win situatie van maakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS vergelijkt appels met peren. Je kunt Uganda met negers met strooien hoeden niet vergelijken met onze kantooreconomie. Daarbij is ontwikkelingshulp eerder een politiek mechanisme dan daadwerkelijke hulp. Dat blijkt ook wel als je al 40 jaar geld in een put aan het storten bent en er verandert maar niks.
Ik ben inderdaad voor het direct afschaffen van ontwikkelingshulp en het daarmee sponsoren van lokale corrupte regimes. Het lijkt zo'n mooi links ideaal, andere mensen helpen, maar als 90% van het geld niet aankomt omdat het rechtstreeks naar je eigen overhead, topsalarissen van je eigen directie, omkooppraktijken in het land zelf, sponsoren van corrupte regimes gaat, heeft het dus niet gewerkt en hou je het verkeerde in stand.
Niet belangrijker, maar we gaan ons ook geen brood uit de mond sparen voor een continent dat al 40 jaar zelf niets doet en teert op andermans zak.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
Ik wil niet beweren dat we maar meer moeten gaan uitgeven aan ontwikkelingshulp. Ik blijf me alleen er over verbazen hoe makkelijk we hier maar beslissen dat Nederlanders belangrijker zijn dan mensen van een andere nationaliteit. Schofterig is het
Kijk jij snapt hem.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een Nederlander is gewoon meer waard dan een 10 kinderen producerende aidsverspreider die het leuk vind vrouwen te verkrachten en besnijden.
De reden dat jij hier genoeg welvaart hebt om je druk te maken over het welzijn van mensen in een ander land is dat er in andere delen van de wereld armoede bestaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
Al zou je je maar eens wat verder in de materie verdiepen.. De ontwikkelde landen houden Afrika bewust klein. Maar niet verder vertellen hoor.. het moet lijken alsof het allemaal aan hunzelf ligt; het zijn natuurlijk ook allemaal gewoon luie domme negers
Dat zou best kunnen, maar dan is ontwikkelingsgeld dus HELEMAAL uit den boze.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
[..]
Al zou je je maar eens wat verder in de materie verdiepen.. De ontwikkelde landen houden Afrika bewust klein. Maar niet verder vertellen hoor.. het moet lijken alsof het allemaal aan hunzelf ligt; het zijn natuurlijk ook allemaal gewoon luie domme negers
Eens. Een Nederlander die loopt te frauderen met uitkeringen is mij minder waard dan een keihard werkende eerlijke boer in Afrika.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:00 schreef Roellie80 het volgende:
En toch heb je een UI van ontwikkelingsgeldsinterklaas Cohen!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een Nederlander is gewoon meer waard dan een 10 kinderen producerende aidsverspreider die het leuk vind vrouwen te verkrachten en besnijden.
Robert M. is een Let.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:08 schreef 2013 het volgende:
[..]Pfffff....
Ten eerste heeft niet direct elke Afrikaan aids of besnijdt meisjes, ten tweede: Robert M. is jou dus meer waard dan een Afrikaan die geen vlieg kwaad doet? Dan ben je gewoon een walgelijke racist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |