quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:28 schreef anna82 het volgende:
Is Olijfje het meisje uit het Oosten dat ziek was en zeurde?
Vunzen!quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsof dat kan... Is hooguit iets minder leuk
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Misschien duurt t maar heel kortquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vunzen!![]()
Met wie Li dus noemt.
[..]alsof dat kan... Is hooguit iets minder leuk
Geen wonder dat je exen je exen zijnquote:
Die snap ik ff nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:32 schreef V1z0R het volgende:
Te lang
[..]
Geen wonder dat je exen je exen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:36 schreef Nallie het volgende:
Twee keer is prima, maar daar heb ik er maar weinig van ontmoet die dat kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gut, volgens mij postte ik toen ook al in slank...
Een vriendje van mij, die kon meerdere keren achter elkaar. En lang! Was ook nog awesome seksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:36 schreef Nallie het volgende:
Twee keer is prima, maar daar heb ik er maar weinig van ontmoet die dat kunnen
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een vriendje van mij, die kon meerdere keren achter elkaar. En lang! Was ook nog awesome seksEn toen trouwde ik met M.
Was dat die rimmer?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een vriendje van mij, die kon meerdere keren achter elkaar. En lang! Was ook nog awesome seksEn toen trouwde ik met M.
Misschien moet je je telefoon en pc even in de hoek gooien en focussen op belangrijkere dingenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was dat die rimmer?
Weet trouwens niet of Maria daar wel gediend van is(die whatsappjes dan
)
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was dat die rimmer?
Weet trouwens niet of Maria daar wel gediend van is(die whatsappjes dan
)
baconquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:43 schreef Perruche het volgende:
Update, comments?
O: dubbele bth appelstroop
L: 2 bth, 3 gebakken eieren, 4 plakken bacon, 2 plakken kaas
T: griekse yoghurt met banaan en chiazaad
B: 2x20 minuten fietsen
S: bodybalance
D: broccoli en groene kool en komkommer, pindasaus, gemarineerde & gebakken tofu
Je L lijkt is een antikater ontbijtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:43 schreef Perruche het volgende:
Update, comments?
D: broccoli en groene kool en komkommer, pindasaus, gemarineerde & gebakken tofu
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je L lijkt is een antikater ontbijt
Verder mooi lijstje.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien nog een tweede fruitding?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:43 schreef Perruche het volgende:
Update, comments?
Ahja dat kan wel na mijn D!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien nog een tweede fruitding?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:03 schreef An24 het volgende:
Weekend![]()
Lekker de hele middag lezen terwijl Freud het huishouden doet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar ja, jij moet studeren natuurlijk! Gaat dat een beetje?Ik mocht niet eens helpen vanwege mijn poot. Straks gebeurt er wat en dat krijgt hij geen weekendseksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar studeren gaat redelijk goed. De opleidingsdag van gister hielp ook wel om dingen beter te begrijpen![]()
Krijgen ja?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens helpen vanwege mijn poot. Straks gebeurt er wat en dat krijgt hij geen weekendseks![]()
Maar studeren gaat redelijk goed. De opleidingsdag van gister hielp ook wel om dingen beter te begrijpen
Als hij braaf stof gaat zuigen dan doet An straks 'de stofzuiger'quote:
Nallie!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als hij braaf stof gaat zuigen dan doet An straks 'de stofzuiger'
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nallie!</wereldbeeld>
Van sommige mensen verwacht ik dit nog steeds niet
Ditquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nallie!</wereldbeeld>
Van sommige mensen verwacht ik dit nog steeds niet
Je bent er nog!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben er nog! Heb alleen geen appjes
En CocoArme M
Ha 9,50 is deze en vriendinnetje wil perse de kaartjes betalen omdat ze een wansmaak heeft in filmsquote:
Whahaha, dat klinkt niet meer als krijgen, maar als verdienen. Als jij netjes je taken doet krijg je wat terugquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Uiteraard!quote:
Ja en zo hoort tquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
Whahaha, dat klinkt niet meer als krijgen, maar als verdienen. Als jij netjes je taken doet krijg je wat terug
lolquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik doe altijd zoiets;quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:57 schreef Novem het volgende:
[..]
lol
Lekker lijstje trouwens Perr! Hoe maak je de satesaus? Wil ik nu ook gaan maken vanavond!
Vreemde stofzuiger heb jijquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik doe altijd zoiets;
uitje & knof fruiten (superklein) in pinda of kokosolie, dan pindakaas erbij (stukjes nooit erin zijn het lekkerst), dan kokosmelk/ ketjap/ sambal erin tot het lekker is. Als ik dan nog zin heb wat kruiden maar meestal niet. Vooral veel ketjap & sambal/ chili.
ik dacht dat jij een deadline had.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Vreemde stofzuiger heb jijEn uit ervaring kan ik vertellen dat sambal/rode peper te heet is..
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een deadline had.
Tnx, ik ga het proberen!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik doe altijd zoiets;
uitje & knof fruiten (superklein) in pinda of kokosolie, dan pindakaas erbij (stukjes nooit erin zijn het lekkerst), dan kokosmelk/ ketjap/ sambal erin tot het lekker is. Als ik dan nog zin heb wat kruiden maar meestal niet. Vooral veel ketjap & sambal/ chili.
Vergeet vooral de basterdsuiker niet, dat is lekkerquote:
Oh dat vind ik juist veel te zoet! Alleen ketjap en kokosmelk is voor mij genoeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vergeet vooral de basterdsuiker niet, dat is lekker
Nog nooit geprobeerd. Gemberpoeder dan weer welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vergeet vooral de basterdsuiker niet, dat is lekker
Is ook zoet maar ik vind dat wel lekker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist veel te zoet! Alleen ketjap en kokosmelk is voor mij genoeg.
Oh ja dat moet er idd ook in.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd. Gemberpoeder dan weer wel
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaah zo wegNu nog even snel spulletjes inpakken, afwassen, stofzuigen xD
Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaah zo wegNu nog even snel spulletjes inpakken, afwassen, stofzuigen xD
Jij vliegt vanavond toch? Goede reis!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eet ze Mo!
En thanksies
Sigme, haring
Yes, dank u!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij vliegt vanavond toch? Goede reis!
Veel plezier! Ik hoop dat je niet alleen op FB een reisverslagje post?quote:
Heh no worries, komt goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik hoop dat je niet alleen op FB een reisverslagje post?
Mooi!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:57 schreef Novem het volgende:
Goede reis Maria, have fun!
Ik heb gemberpoeder en komijn en veul chili toegevoegd aan m'n satesaus en hij is goddelijk
Haringkoning als in dit?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:41 schreef sigme het volgende:
lijst
• beetje bewegen met gewichten / opdrukken / dips
• beesten
• mix (gemalen) kokosnoot, zwartebessensap, slagroom, beetje banaan, water (2 glazen)
• ½ haringkoning, wat worst, uitgebakken speklapjes
• komkommer & wortel
• nieuwe haring
• nog wat worst
• 2 handjes nootjes
• avondeten: bloemkool met gehakt en olijven
• toe: misschien wat kwark
Wouw!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Haringkoning als in dit?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |