abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122332946
Heej allemaal,

Mijn naam is Daphne en ik studeer aan de universiteit van Milaan. Ik ben bezig met het schrijven van mijn eindscriptie over consumentenkeuzes, waarvoor ik een website met experiment heb opgezet.

Al 200 mensen hebben meegedaan, maar de overgrote meerderheid van de deelnemers is vrouw. Daarom ben ik op zoek naar mannen om de cijfers weer in balans te brengen... :D

Ik hoop dat jullie meedoen! Dit is de link: http://devio.us/~alexbike/daph/welkom.html

Het onderzoek duurt een kwartiertje. Je begint met het experiment zelf, daarna volgt een korte enquete en je sluit af met een test om te bekijken wat je beslissingsstijl is.

Gezien ik in Milaan studeer is de site zowel in het nederlands als italiaans beschikbaar. Het is de bedoeling de reslutaten uit beide landen met elkaar te vergelijken.

Meedoen is anoniem! Wel kan je, als je geinteresseerd bent in de resultaten van het onderzoek, je email achterlaten.

Bedankt!
pi_122333428
Veel werk
Groot fan van User Wotte
pi_122333498
Dit is 'FOK!kers helpen FOK!kers', niet 'FOK!kers helpen mensen die zich alleen registreren voor een onderzoekje'.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:54:05 #4
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_122333581
http://devio.us/~alexbike/daph/_14batterijensterren_nl.html

Bij product A staat oplaadbare batterijen, maar het zijn alkaline batterijen..

Je wordt gewoon keihard genaaid..
pi_122334377
Ik heb hem ingevuld met totale onzin. Ik wens de TS veel plezier met de resultaten. Ik had er in elk geval wel plezier aan.

@ TS: Als de enquete op mannen is gericht, waarom wordt dan om geslacht gevraagd?
pi_122334712
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef hebikweer het volgende:
Ik heb hem ingevuld met totale onzin. Ik wens de TS veel plezier met de resultaten. Ik had er in elk geval wel plezier aan.

@ TS: Als de enquete op mannen is gericht, waarom wordt dan om geslacht gevraagd?
Ze zegt nergens dat het op mannen is gericht. Alleen dat er nu voornamelijk vrouwen het hebben ingevuld en dan is het best logisch dat je het wat meer in balans wil brengen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_122334721
die laatste pagina duurt echt te lang. kun je beter opsplitsen in 3 pagina's ofzo

layout is gewoon naar, vervelend om er naar te kijken.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:46:51 #8
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_122335316
done! die van die batterijen is problematisch... die 3e set heeft een heel ander voltage en kan maar voor beperkte toepassingen gebruikt worden. Ook is de capaciteit niet meegenomen, hoe lang een opgeladen batterij meegaat voordat ie weer opgeladen moet worden. M.i. een van de belangrijkste criteria.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_122335417
Pfff, die vragen op het einde.. hoe vaak kan je hetzelfde vragen in een andere bewoording. :{
pi_122335976
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:51 schreef bijdehand het volgende:
Dit is 'FOK!kers helpen FOK!kers', niet 'FOK!kers helpen mensen die zich alleen registreren voor een onderzoekje'.
Enquêtes zijn toegestaan, het is aan de mods om te beoordelen of ze in het forum passen, mits ze goed van kwaliteit zijn. Lijkt mij bij dit onderzoek prima in orde, TS heeft moeite gedaan voor haar OP en qua onderwerp kan hij net zo goed hier als op een ander forum.

Game on dus en voor iedereen: niet meteen haten op alle enquêtes. Spreekt het je niet aan, zet een TR. Of zeg gewoon niks. Inhoudelijke feedback kan hier uiteraard prima gepost worden.

TS, we vinden het wel fijn als je ons op de hoogte houdt van de uitkomsten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 februari 2013 @ 20:53:03 #11
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_122391565
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:51 schreef bijdehand het volgende:
Dit. Maargoed, ik ben sportief, heb het ingevuld. Naam en mail-adres niet zo serieus maar de rest eh, wel.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')