The body's not even cold yet!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:46 schreef Bart het volgende:
Goed topic dit. Misschien wel tijd voor een nieuwe OP?
Get over it.quote:
Rigoureus afkicken helpt het beste. Eindeloos blijven hangen in die oude OP wordt het niet beter van.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar Bart, ik kan er niet mee omgaan!
*kras*quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Rigoureus afkicken helpt het beste. Eindeloos blijven hangen in die oude OP wordt het niet beter van.
Altijd wel ergensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef Puala het volgende:
Zo, ik ben wel toe aan een shot alcohol. Is het al 5 uur?
Flink in de pijnstillers gaan hangen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:54 schreef Ynske het volgende:
k doe mn best
iig wel geslapen vannacht, nu wel hoofdpijn maar goed, k houd t in de gaten
Het is al 6 uur na 5 uurquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:44 schreef Puala het volgende:
Zo, ik ben wel toe aan een shot alcohol. Is het al 5 uur?
zit ik nu iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Flink in de pijnstillers gaan hangen hoor
HIER IS DAT FEESTJE!!quote:
k heb de vieze praat gewoon gemistquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef Takaiki het volgende:
Zo die vieze praat van de laatste dagen nog in het geheugen zou ik zeggen een Project XXX feestje![]()
Ik logeerde een keer met mijn broer bij opa en oma en we lagen op 1 kamer in een stapelbed: hij bovenste ik onderste bed. Op een gegeven moment:quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als er iemand naast ligt...en dan heel voorzichtig een wapper doen met het dekbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |