Dat had ik eigenlijk al na seizoen 1. Denk niet dat ik het nog oppik voor het 2e en 3e seizoen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:01 schreef planethugo het volgende:
suits kan me eigenlijk nauwelijks meer boeien, het frisse is er wel vanaf. Kan dus niet zeggen dat ik er echt naar uitkijk
Deze volgen, daar worst hij vast gepost binnenkort:quote:Op maandag 24 juni 2013 18:22 schreef nelisb het volgende:
Megan foto shoot mens health.
[ afbeelding ]
16quote:
Dat zal haast wel weer rond kerst gebeuren.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zal haast wel weer rond kerst gebeuren.
Zo'n lange break vind ik wel te overleven. Vervelender zijn series die tijdens een seizoen steeds één of twee weken overslaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:20 schreef InGebruik het volgende:
[..]![]()
Wacht liever na een seizoen een langere tijd dan tijdens het seizoen een lange break.
Iig de eerste 7 episodes zenden ze elke week uit (tot 27 augustus), daarna waarschijnlijk een stop...quote:
Aahhhhh...wat erg, ik dacht al, waar ken ik haar nu vanquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:19 schreef Blistering het volgende:
Winter is coming.
Sorry, maar moest even heel hard lachen toen ik mevrouw Stark zag.
Toffe episode verder.
Daar was ik al bang voor... Ik wacht nog even af.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het GTST-gehalte is nog even wat hoger geworden. Godverdomme hey.
Blije domme scène vond ik dat. Heeft de serie helemaal niet nodig. Ik snap sowieso niet dat ze van Litt een karikatuur willen maken, maar dit sloeg alles.quote:
Toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:09 schreef Kenju het volgende:
Het is wel erg typisch allemaal. Ze bewegen duidelijk weer naar de status quo.
[..]
Blije domme scène vond ik dat. Heeft de serie helemaal niet nodig. Ik snap sowieso niet dat ze van Litt een karikatuur willen maken, maar dit sloeg alles.
Overigens, was het toeval dat twee verschillende mensen, geheel onafhankelijk van elkaar 'Not Today' zeiden, terwijl er een GoT-actrice in deze aflevering te zien was?
Ik vind het juist erg prettig dat het beetje vanalles is en niet van hetzelfde, teveel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef VacaLoca het volgende:
Twee GoT acteurs zelfs he![]()
Er is al eerder een GoT referentie gemaakt, dus zou goed kunnen.
Vond de hitler grap ook niet zo geweldig. Serie lijkt niet goed te weten wat het wil zijn. Een soap met bad turns, liefdesdrama's, etc. Een feel-good serie waar briljante koppen ass kicken. Een quasi-serieuze serie gevuld met puberale humor. Een witty serie met scherpe dialogen. Deze dingen gaan nu beetje van hak op de tak gevoelsmatig, ipv een goede mix ervan.
Dit. En die wisselingen waren er in vorige seizoenen ook, en zijn m.i. ook pluspunt van de serie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:35 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg prettig dat het beetje vanalles is en niet van hetzelfde, teveel.
Eens, al mag de verhouding wmb wel iets meer bewegen naar de scherpe dialogen toequote:Op woensdag 17 juli 2013 22:46 schreef Aestivate het volgende:
Dit. En die wisselingen waren er in vorig
?? Catelyn, en welke andere dan?quote:
Het wisselt kwa niveau ook te veel. Het ene deel is super interessante geschreven, en het ander gewoonweg knullig en werkt totaal niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En die wisselingen waren er in vorige seizoenen ook, en zijn m.i. ook pluspunt van de serie.
Wanneer het natuurlijk komt wel ja, nu komt het wat geforceerd over.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dit. En die wisselingen waren er in vorige seizoenen ook, en zijn m.i. ook pluspunt van de serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |