Gewoon goede aflevering wel inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef VacaLoca het volgende:
Vond het een prima aflevering eigenlijk
Weet naam zo 1,2,3 ook niet maar yup dat is 'm.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
Die baas van die andere firm, is dat die gozer die ook in Game of Thrones zit? Die kale?
Weet de namen niet uit mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
Rachel Zanezag Mike kijken toen ze in zijn oor fluisterde
• B&H / Sarah Raffertyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:02 schreef Keano het volgende:
Meh,
Donna en Rachel zijn tien keer knapper
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:05 schreef µ het volgende:
[..]
• B&H / Sarah Rafferty
• B&H / [US 1981] Meghan Markle
Ze mogen allemaal bij mij in bed stappenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:02 schreef Keano het volgende:
Meh,
Viel me ook op ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:37 schreef Fuszy het volgende:
Die baas van die andere firm, is dat die gozer die ook in Game of Thrones zit? Die kale?
Weet de namen niet uit mijn hoofd.
Dit!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
whoo fucking veel zin in die finale.
Rachel Zanezag Mike kijken toen ze in zijn oor fluisterde
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:02 schreef Keano het volgende:
Meh,
Afgaande op de eerste twee seizoenen zal het wel weer halverwege juni worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef drGoeroe het volgende:
Ook zin in de finale! Preview zag er goed uit. Helaas alweer de finale.. Toch jammer dat een seizoen zo kort is. Wanneer gaan ze weer beginnen? Toch niet na de zomer pas?
Jawel, en dit was de tweede helft van het seizoen, het seizoen had gewoon 16 afleveringen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef drGoeroe het volgende:
Ook zin in de finale! Preview zag er goed uit. Helaas alweer de finale.. Toch jammer dat een seizoen zo kort is. Wanneer gaan ze weer beginnen? Toch niet na de zomer pas?
Haha dat doe ik ook ja. Af en toe zijn ze gewoon flink aan het spoileren in die previews..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:41 schreef Merkie het volgende:
Zo irritant dat vlak na het einde meteen een preview van de volgende aflevering komt altijd. Ik hoef dat nooit te zien. Ik doe altijd snel mijn ogen dicht en probeer niet te luisteren naar wat ik hoor om zo snel mogelijk de aflevering stop te zetten.
quote:
De case an sich snap ik ook weinig van, maar de serie biedt genoeg eyecandy om er toch iedere episode weer met volle teugen van te genietenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:11 schreef Kenju het volgende:
Die finale zal me vrij weinig doen, dat weet ik nu al. Ik snap geen flikker van die zaak. En die domme oppervlakkige emoties (en daar kijken de meesten hier duidelijk voor) doen me vrij weinig, aangezien er niets is wat we al meermaals in andere series hebben gezien. Dat Litt Rachel nu voorloog was wel aardig, maar we weten ook dat dit waarschijnlijk geen vervolg zal krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |