Was het Intro?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Would you like to eat my bagel now too?
Leuke ep. Weer een "The XX" track op het eind?
DIT!!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef Aestivate het volgende:
Goeie ep. De Louis momenten zijn leuker dan de lachband-comedy's van tegenwoordig.
Dit is niet bepaald positief te noemen, aangezien dat inderdaad de rol van Louis Litt lijkt te worden. Een stukje comic relief.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:29 schreef Aestivate het volgende:
Goeie ep. De Louis momenten zijn leuker dan de lachband-comedy's van tegenwoordig.
Precies. Louis Litt is nog steeds een financieel genie die Harvard met 2 vingers in zn neus heeft afgerond.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:20 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald positief te noemen, aangezien dat inderdaad de rol van Louis Litt lijkt te worden. Een stukje comic relief.
Pierce weg uit Communityquote:Op zondag 3 februari 2013 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Precies. Louis Litt is nog steeds een financieel genie die Harvard met 2 vingers in zn neus heeft afgerond.
Nu lijkt het meer een karikatuur te worden.
Ik ben nog steeds van mening dat hij nu echt op Pierce Hawthorne van Community begint te lijken.
quote:
Maar dat blijft hij toch ook, ik bedoel vorige week loste hij die zaak op voor Harvey. Dus hij blijft de financiële genie. Deze aflevering hielp die die blonde ook nog met haar zaak op het eind.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Precies. Louis Litt is nog steeds een financieel genie die Harvard met 2 vingers in zn neus heeft afgerond.
Nu lijkt het meer een karikatuur te worden.
Ik ben nog steeds van mening dat hij nu echt op Pierce Hawthorne van Community begint te lijken.
Ja, maar Litt mag wel wat meer gewicht hebben. Zelfs al is het al de soms wat laag bij de grondse streber die vol frustraties zit. Ook dat hij nooit wint, bevalt me niet zo. Een blonde nieuweling die daar eigenlijk niet hoort te zijn wint van ook van hem. Litt is nu de, hoewel met een goede kant, irritante dweil die iedereens vijand is waarvan iedereen het volgens de schrijvers het grappig moet vinden wanneer hij verliest en daarom altijd gesard wordt. Een beetje de Tom uit Tom en Jerry.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:24 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar dat blijft hij toch ook, ik bedoel vorige week loste hij die zaak op voor Harvey. Dus hij blijft de financiële genie. Deze aflevering hielp die die blonde ook nog met haar zaak op het eind.
Goed vergelijk! En dat meen ik serieusquote:Op zondag 3 februari 2013 16:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
*knip* Een beetje de Tom uit Tom en Jerry.*knip*
Ik vond seizoen 2 prima starten met een goede verhaallijn over meerdere episodes, het is namelijk niet lang vol te houden om elke aflevering maar hetzelfde bandje te starten. Jammer dat ze nu weer een beetje in herhaling gaan vallen met Hardman.. Uiteindelijk trekken ze het misschien iets te ver door.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef eriksd het volgende:
Ik weet het niet. Kijk het graag, maar het mist nog net dat ene beetje "iets".
Deze hele aflevering was een beetje comic relief. Vind bij Suits de afwisseling serieus en 'grapjes' leuk maar 't werd nu een beetje sitcom achtig.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:20 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald positief te noemen, aangezien dat inderdaad de rol van Louis Litt lijkt te worden. Een stukje comic relief.
Dat was schitterendquote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Vond het boek met presidenten gefotoshopped trouwens wel mooi.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it
Wel minder Rachel en Mike, zoals mensen willen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:01 schreef InGebruik het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Hoop wel dat Rachel lekker veel te zien blijft als ze naar Harvard gaat. Blijft veruit de mooiste verschijning van de hele serie!
Harvey & Donna, Donna & Daniel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:48 schreef Ethanolic het volgende:
Goeie ep weer. Mooi stukjes met Louis & Hardman en Louis & Harvey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |