Een horloge met dag/datum weergave kopen.quote:
Ik pak dan ook elke kans op slaap die ik kan krijgen. Middagdutjes en voorslapen doe ik wanneer het kan.quote:Haha, maandag woensdag had ik zo'n wazige dag. De dag vantevoren paar uur in de trein gezeten en ook geslapen, toen ik thuis kwam na het eten in slaap gevallen, in de nacht 9 uur geslapen (en héél veel gedroomd), maar de volgende dag nog als een zombie rondlopen alsof ik elk moment om kon vallen (en een dorst dat ik had).
quote:
quote:
Dutjes tussendoor worden in het algemeen afgeraden, maar ik ontkom er nu ook niet aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ik pak dan ook elke kans op slaap die ik kan krijgen. Middagdutjes en voorslapen doe ik wanneer het kan.
Wen er maar aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dutjes tussendoor worden in het algemeen afgeraden, maar ik ontkom er nu ook niet aan.
Ik vind het zo zonde van mijn vrije tijd, ik krijg nu helemaal niks meer gedaan.
Vooral als ze aan zo'n touw tegen een muur opliepenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:53 schreef wyccie het volgende:
Leuke serie was dat. Dat keek ik op de zaterdagochtend bij Telekids.
Haha, nu je het zegt....dat was inderdaad heel nep.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 02:55 schreef lubje25 het volgende:
Vooral als ze aan zo'n touw tegen een muur opliepen
Iets van een vast ritme zou wel helpen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:00 schreef wyccie het volgende:
Ik zit er wel eens aan te denken om toch maar aan een gewone, simpele 9-5 baan te gaan. Of een thuisblijfmoeder (zonder kinderen), zodat ik gewoon lekker thuis kan gaan frutselen.
Hopelijk trekt dat bij als ik eenmaal aan het werk ben en er een beetje aan gewend ben.
Ik heb nergens last van idd, ga gewoon altijd laat mijn nest inquote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets van een vast ritme zou wel helpen.
Dat is inderdaad ook een oplossing. Maar niet ideaal, het lijkt mij dat je dan de helft van de wereld mist.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:06 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb nergens last van idd, ga gewoon altijd laat mijn nest in
Jij hebt dan ook redelijk een vast rooster.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van idd, ga gewoon altijd laat mijn nest in
Het patroon van bezigheden gaat verschuiven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een oplossing. Maar niet ideaal, het lijkt mij dat je dan de helft van de wereld mist.
Truste.quote:De slaap komt er eindelijk aan, dus ik kruip in bed.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een oplossing. Maar niet ideaal, het lijkt mij dat je dan de helft van de wereld mist.
De slaap komt er eindelijk aan, dus ik kruip in bed.
Ik ben mijn dromen meestal al binnen 30 seconden na wakker worden kwijt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:19 schreef EricOscuro het volgende:
Slapen? Ja graag 12 uur per dag... ik droom erg levendig. Vooral van het eerste moment van even wakker worden.
Ik doe er alles voor om nog 4 of meer uren te kunnen dromen en om mijn dromen te kunnen herinneren.
Maar de vraag is; wil je ze graag onthouden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben mijn dromen meestal al binnen 30 seconden na wakker worden kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |