quote:
nou da's niet lief van jou.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef anti_kneus het volgende:
ik zou gewoon compleet stoppen met het aanmaken van accounts
ik blijf nu puur omdat jij het zo graag wilt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Blijf dan ook weg stomme doos
Foto van je tieten? Neuken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:11 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ik blijf nu puur omdat jij het zo graag wilt.
helpquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:09 schreef Scuidward het volgende:
Anders maak je het wachtwoord voortaan hetzelfde als de username.
Rechtsboven -> profiel -> onderaan.quote:
Ik ben Maagd. Dus. Talk to the hand wtf je ook bent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Foto van je tieten? Neuken?
Men neme een schaar ...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
Misschien moet je met iets simpelers beginnen. Zoals bijvoorbeeld... een pak melk openmaken, ik noem maar wat.
Maakt niet uit, ik ontmaagd je welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:12 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Ik ben Maagd. Dus. Talk to the hand wtf je ook bent.
Ze snijd zichzelf vast al.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
sowieso niet door een banaan als jij.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ontmaagd je wel
Banaan? Ik heb een witte neger piemel, wil je pic via DM?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:17 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
sowieso niet door een banaan als jij.
kom maar bij my dushii die gotic heeft jou nix te biedequote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:17 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
sowieso niet door een banaan als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |