Wat?quote:
Zo naar school voor maar 2 uur lesquote:
Heul nietquote:
lekkerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo naar school voor maar 2 uur les
En dan rijles en leren voor herkansing
Rijles is leukquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo naar school voor maar 2 uur les
En dan rijles en leren voor herkansing
Helemaal als je het niet meer hoeft te doenquote:
mwa vind het wel jammerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal als je het niet meer hoeft te doen
Dan neem je toch nog een paar lessenquote:
wat heeft dat voor nutquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan neem je toch nog een paar lessen
Ik vond het vaak te gezellig. En het is nog duur ookquote:
ja maar het is nutteloos nu om geld aan uit te geven hoe gezellig het ook wasquote:
Dat weet ik wel hoor, was ook maar een grapje!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar het is nutteloos nu om geld aan uit te geven hoe gezellig het ook was
mooizoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor, was ook maar een grapje!
Ben overigens wel benieuwd hoeveel lessen ze denken dat je nodig hebt als je je ergens aanmeldt. Weet je gelijk of je wordt opgelicht. Gewoon zeggen dat je nog nooit heb geredenquote:
hahahaha dat lijkt me wel baas jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben overigens wel benieuwd hoeveel lessen ze denken dat je nodig hebt als je je ergens aanmeldt. Weet je gelijk of je wordt opgelicht. Gewoon zeggen dat je nog nooit heb gereden
Ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha dat lijkt me wel baas jaik wil dat serieus doen
Als ik het heb gedaan laat ik het weten hoeveel lessen ik nodig zou hebbenquote:
Vragen ze dat dan? Ik moet het ook maar eens echt gaan informerenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als ik het heb gedaan laat ik het weten hoeveel lessen ik nodig zou hebben
Moeten ze niet aan mijn burgerservicenummer zien dat ik mijn rijbewijs al heb natuurlijk
Geenidee eigenlijk, is al bijna 2 jaar geleden dat ik ermee begonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vragen ze dat dan? Ik moet het ook maar eens echt gaan informeren
promquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
promJa iedereen heeft een leven ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
promSry ;$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga je likken als een bordercollie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |