sorryschatzalhetnooitmeerdoenkoekjeerbijlekkerquote:
Dat is nogal een afwijking zegquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat wilde ik (uiteraard) ook en dat dacht ik ook te hebben, maar toen kwam er een postrecount en zat ik ineens met 885 posts.
Dat is niet zo veelquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er 5621 in bijna 3 jaar
Ik heb een lange periode van afwezigheid gehadquote:
Gewoon mijn kamerquote:
Vast niet zo lang als ik thoughquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een lange periode van afwezigheid gehad
oke is goedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sorryschatzalhetnooitmeerdoenkoekjeerbijlekker
Okayquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon mijn kamergeen zin om te beschrijven
slaap zachtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:46 schreef supersof het volgende:
Oke wekker gaat over 5 uur.
Slaap lekker allemaal
Sweet dreams en werkse morgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:46 schreef supersof het volgende:
Slaap lekker allemaal
Doei doeiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:46 schreef supersof het volgende:
Slaap lekker allemaal
Welterustenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook maar eens onder de wol.
Trusten schatjes
Sleep wellquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook maar eens onder de wol.
Trusten schatjes
nou jij bent ook wakker nu?!quote:
aah dat lijkt me echt vervelendquote:Op vrijdag 1 februari 2013 05:59 schreef Dientje12 het volgende:
vroeg
en ik heb een lompe droom gehad
iemand kon in mijn gedachten komen ofzo vet rare droom en het leek of ik gewoon wakker was kan het niet echt meer herinneren
Jah, zo'n droom had ik ook een keer toen ik klein was, wil je naar mama schreeuwen lukt het nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:01 schreef supersof het volgende:
[..]
aah dat lijkt me echt vervelendik kon een keer niet praten en ademen in een droom
haha ja iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, zo'n droom had ik ook een keer toen ik klein was, wil je naar mama schreeuwen lukt het niet
zozo goed bezigquote:
jij bent vroeg en blijquote:
ik denk omdat het bijna weekend is *kuch*quote:
ja ben weer een halfuur in slaap gevallen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent vroeg en blijgoedemorgen prom
Maandag komt over 3 dagen wel weer, nu gaan we genieten van vrijdagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
voor mij voelt het als.maandag nog
Morningquote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goedemorgen
En goedemorgen iedereenhet is vrijdag
Wooooop woooooopquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zet de deur maar alvast open want het weekend staat voor de deur
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zet de deur maar alvast open want het weekend staat voor de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |